استودیوی Obsidian قبل از پیوستن به مایکروسافت درخواست خرید یک ناشر را رد کرده است

مدیرعامل استودیوی Obsidian فاش کرد که قبل از پیوستن به مایکروسافت پیشنهاد خریدی را رد کرده است. در ادامه به این پیشنهاد خرید می‌پردازیم.

48
0
استودیوی Obsidian قبل از پیوستن به مایکروسافت درخواست خرید یک ناشر را رد کرده است

مدیرعامل استودیوی Obsidian فاش کرد که قبل از پیوستن به مایکروسافت پیشنهاد خریدی را رد کرده است. Feargus Urquhart، سرپرست استودیوی Obsidian دیروز در ۷ اکتبر، که در کنار برگزاری کنفرانس EGX در انگلستان برگزار می‌شود، در مصاحبه با سایت GamesIndustry.biz، فاش کرد که ناشری قبل از خرید آنها توسط مایکروسافت به دنبال توسعه دهنده بوده است.

درخواست استودیوی Obsidian

1 استودیوی Obsidian قبل از پیوستن به مایکروسافت درخواست خرید یک ناشر را رد کرده است

Urquhart توضیح داد: “ناشر دیگری دیگر به ما نزدیک شد و من با یکی از افراد اصلی ناشر در حال صرف ناهار بودم و آنها گفتند” خوب آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که زیر دست ما کار کنید؟” رئیس ابسیدین ادامه داد: “من گفتم بله، البته” و سپس آنچه آنها در نهایت گفتند “خوب، ما واقعاً سخت کار می‌کنیم که افراد درستی را استخدام کنیم.”

Urquhart در ادامه فاش کرد که این ناشر می‌خواست Obsidian را خریداری کند تا بتواند تمام کارکنان خود را به بازی جاری خود منتقل کند، آنها برای استخدام افراد در تلاش بودند. Urquhart می‌گوید، این چیزی است که در نهایت باعث شد توسعه دهنده پیشنهاد خرید را رد کند، زیرا “باید از نظر فرهنگی مناسب باشد”.

مایکروسافت Obsidian Entertainment را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد، زمانی که استودیو عمدتاً با بازدیدهای RPG مانند Pillars of Eternity 2: Deadfire و Fallout: New Vegas شناخته می‌شد. از آن زمان، Obsidian در حال ساخت ۲ The Outer Worlds و چندین توسعه DLC است و Grounded، یک بازی ماجراجویی کوچک است که در برنامه پیش نمایش ایکس باکس برای کنسول‌ها و رایانه‌ها به طور یکسان عرضه شد. با وجود این، اکنون استودیو Avowed را معرفی کرده است، یک RPG مرموز اول شخص که در همان دنیای Pillars of Eternity قرار دارد.

مایکروسافت با باز گذاشتن دست استودیوی Obsidian و افزایش شدید تعداد کارمندان آن انتظار دارد این استودیو تبدیل به یک استودیوی درجه یک در صنعت شود. Obsidian سال‌ها با مشکلات مالی فراوان رو به رو بود. این استودیو یکی از بزرگ‌ترین استودیو‌های RPG ساز در صنعت است و بازی Avowed بزرگ‌ترین پروژه‌ی تاریخ این استودیو است که گفته می‌شود ۲ برای بازی اسکایریم است.

حال که با استودیوی Obsidian و درخواست خرید این استودیو آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس