3 تا از بهترین موبایل های زیر 300 دلار برای خرید در سال 2021

بودجه کمی دارید و به تلفن جدید نیاز دارید؟ چند گزینه با هزینه ۳۰۰ دلار پیدا کنید. در ادامه به بهترین موبایل های زیر 300 دلار می‌پردازیم

54
0
3 تا از بهترین موبایل های زیر 300 دلار برای خرید در سال 2021

آیا بودجه کمی دارید اما به تلفن جدید نیاز دارید؟ خوشبختانه، ممکن است چند گزینه عالی با هزینه ۳۰۰ دلار یا کمتر پیدا کنید. اکثر دستگاه‌های مقرون به صرفه‌ای که ما توصیه می‌کنیم از موتورولا هستند، که با توجه به این که این شرکت سال‌هاست با تلفن‌های مقرون به صرفه و ویژگی‌های فراوان عرضه شده است، تعجب آور نیست. علاوه بر جدیدترین تلفن‌های ارزان قیمت آن، که شامل Moto G Stylus و G Power است، ما همچنین Galaxy A50 و Galaxy A32 5G سامسونگ، ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ را توصیه می‌کنیم. در ادامه به بهترین موبایل های زیر 300 دلار می‌پردازیم.

یک تلفن ارزان قیمت ممکن است ارزان‌تر باشد، اما بسیاری از این گزینه‌ها هنوز ویژگی‌هایی را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهند که شامل دوربین‌های عالی و حسگرهای اثر انگشت است. با انتشار گوشی‌های جدید ممکن است این لیست را به روز کنیم. توجه داشته باشید که ما قیمت نسخه‌های قفل شده را در اینجا قرار داده‌ایم.

بهترین موبایل های زیر 300 دلار

Motorola Moto G Stylus

1 3 تا از بهترین موبایل های زیر 300 دلار برای خرید در سال 2021

اگر به دنبال موبایلی هستید که به عنوان جایگزین ارزان‌تر Note 20 عمل کند، دستگاه Moto G Stylus دارای قلم است که می‌توانید آن را در داخل گوشی قرار دهید. این گوشی اندرویدی همچنین دارای دوربین سه گانه عقب، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری قوی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت هنگام نوشته شدن این مقاله ۲۲۸ دلار در آمازون.

Samsung Galaxy A50

2 3 تا از بهترین موبایل های زیر 300 دلار برای خرید در سال 2021

اگرچه Galaxy A50 سال گذشته عرضه شد (و مدل قبلی Galaxy A51 است)، اما هنوز هم گوشی فوق العاده‌ای است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶/۴ اینچی Super AMOLED، خواننده اثر انگشت روی صفحه و جک هدفون است. در پشت، دوربین عقب سه گانه شامل یک لنز با زاویه دید گسترده و همچنین یک “لنز عمق” است که برای گرفتن عکس‌های عمودی با پس زمینه تار و چشمگیر استفاده می‌شود. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی است. قیمت ۳۰۰ دلار.

Samsung Galaxy A32 5G

3 3 تا از بهترین موبایل های زیر 300 دلار برای خرید در سال 2021

سامسونگ گلکسی A32 5G دارای صفحه نمایش بزرگ، طراحی جذاب و اتصال 5G برای سرعت بسیار بالای داده است و با قیمت مناسب تنها ۲۰۵ دلار از آن پشتیبانی می‌کند و آن را به یکی از ارزان ترین گوشی‌های 5G تبدیل کرده  که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید.

Motorola Moto G Power

Moto G Power در حال حاضر ۴۰ دلار ارزان تر از G Stylus است، اما دارای باتری قوی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای عمر طولانی باتری است. در طول آزمایش ما، این تلفن همراه بدون شارژ چهار روز دوام آورد. این گوشی دارای سه دوربین عقب (یکی از آنها لنز ماکرو)، صفحه نمایش ۶/۴ اینچی و حافظه قابل ارتقا است. قیمت ۱۸۰ دلار.

حال که با موبایل های زیر 300 دلار آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس