همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس در ساخت بازی Perfect dark

استودیوی اینیشیتیو در سال ۲۰۱۸ با هدف ساخت بازی AAAA معرفی شد در ادامه به همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس می‌پردازیم

26
0
همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس در ساخت بازی Perfect dark

استودیوی اینیشیتیو در سال ۲۰۱۸ با هدف ساخت بازی “AAAA” معرفی شد. این استودیو به صورت استعداد محور اعضای خود را انتخاب می‌کند، به همین دلیل است که بسیاری از کارمندان استودیو‌های بزرگی مانند ناتی داگ، سانتا مونیکا و راکستار در این استودیو مشغول به کار هستند. ولی این باعث شده که استودیو تعداد کمی کارمند داشته باشد (در آخرین آمار ۸۰ نفر) که برای ساخت یک بازی پر خرج بسیار کم است. ولی آن‌ها راهی برای سریع‌تر ساخته شدن بازی بعدی خود یعنی پرفکت دارک یافته‌اند. در ادامه به همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس می‌پردازیم.

همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس

1 همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس در ساخت بازی Perfect dark

Initiative، توسعه دهنده بازی تیرانداز اول شخص Perfect Dark، پنجشنبه اعلام کرد که این تیم با Crystal Dynamics همکاری می‌کند تا بازی جاسوسی آینده خود را توسعه دهد. توییت دقیق آن‌ها:

“آپدیت Perfect Dark! ما با Crystal Dynamics، تیم درجه یک پشت بازی‌های شخصیت محور مانند Tomb Raider، همکاری می‌کنیم تا این بازی جاسوسی اول شخص را به نسل جدیدی بیاوریم.”

Initiative از طریق توییتر اشاره کرد که بازی هنوز “در مراحل اولیه توسعه” است اما دو تیم در حال حاضر با هم کار می‌کنند. جالب اینجاست که دارل گالاگر، رئیس استودیو The Initiative، رئیس سابق Crystal Dynamics است. Crystal Dynamics متعلق به Square Enix است و در درجه اول به دلیل کار بر روی حق امتیاز Tomb Raider و همچنین اخیراً Marvel’s Avengers معروف است. این استودیو انتظارات را در بازی آخر خود یعنی Marvel’s Avengers برآورده نکرد و خبر‌های زیادی در مورد فروش آن به گوش می‌رسید. احتمال فروش کریستال داینامیکس به مایکروسافت بالا است ولی باید منتظر ماند و دید.

بسیاری از فن‌های استودیوی Crystal Dynamics را لایق ساخت پرفکت دارک نمی‌دانند ولی به احتمال بالا این استودیو تنها وظیفه‌ی اجرا دارد و ایده، داستان، طراحی مراحل و به صورت کلی بخش مهم بازی توسط استودیوی اینیشیتیو ساخته می‌شود. همچنین سرعت ساخت بازی با این همکاری بالا می‌رود و می‌توان انتظار داشت بازی پرفکت دارک در اپایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

حال که با بازی پرفکت دارک و همکاری استودیوی اینیشیتیو با کریستال داینامیکس آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس