اولین صندوق ارز دیجیتال در سوئیس تأیید شد ، قدم رو به جلو برای پذیرش رمز ارز

اولین صندوق رمزنگاری بر اساس قوانین سوئیس تصویب شد. در ادامه به وضعیت فعلی ارز دیجیتال و اولین صندوق ارز رمزنگاری در سوئیس می‌پردازیم.

19
0
اولین صندوق ارز دیجیتال در سوئیس تأیید شد ، قدم رو به جلو برای پذیرش رمز ارز

پذیرش ارزهای رمزنگاری شده در سوئیس همچنان در حال بررسی است زیرا مقامات مالی محلی تأییدیه‌های نظارتی بیش‌تری برای ابزارهای سرمایه گذاری رمز ارز‌ها می‌خواهند. اداره نظارت بر بازارهای مالی سوئیس (FINMA) صندوق شاخص بازار رمزنگاری را به عنوان “اولین صندوق رمزنگاری بر اساس قوانین سوئیس” تصویب کرد، این یک قدم رو به جلو برای پذیرش رمز ارز‌ها در این کشور است. در ادامه به وضعیت فعلی ارز دیجیتال در سوئیس می‌پردازیم.

اولین صندوق ارز دیجیتال در سوئیس تأیید شد

1 اولین صندوق ارز دیجیتال در سوئیس تأیید شد ، قدم رو به جلو برای پذیرش رمز ارز

این صندوق توسط مدیر دارایی سوئیسی Crypto Finance راه اندازی شده است و توسط شرکت مدیریت سرمایه گذاری PvB Pernet von Ballmoos AG اداره می‌شود و با سرپرستی SEBA Bank AG تحت نظارت قرار می‌گیرد. FINMA خاطرنشان کرد که صندوق جدید تأیید شده محدود به سرمایه گذاران واجد شرایط است که عمدتا روی ارزهای رمزنگاری شده یا دارایی‌های دیجیتالی “بر اساس فناوری بلاک چین یا دفتر کل توزیع شده” سرمایه گذاری می‌کنند.

تنظیم کننده گفت که صندوق شاخص بازار رمزنگاری تنها ممکن است در ارزهای رمزپایه برجسته با “حجم معاملات به اندازه کافی بزرگ” سرمایه گذاری کند. به گفته Crypto Finance، این صندوق عملکرد شاخص بازار Crypto ۱۰ را محصولی که توسط SIX Swiss Exchange اداره می‌شود، پیگیری می‌کند. Crypto Finance خاطرنشان کرد: “هدف از Crypto Market Index ۱۰ اندازه گیری قابل اعتماد عملکرد بزرگ‌ترین دارایی‌ها و توکن‌های رمزنگاری و ارائه معیار سرمایه گذاری برای این کلاس دارایی است.”

FINMA افزود که سرمایه گذاران را ملزم به سرمایه گذاری فقط از طریق طرف‌های تأسیس شده می‌کند که در کشورهای عضو گروه ویژه اقدام مالی هستند و تابع مقررات مربوط به مبارزه با پولشویی می‌باشند. در ارتباط با تأیید صندوق، FINMA همچنین با اعطای مجوز CISA به شرکت، SEBA Bank AG را به عنوان خدمات نگهبان درجه یک موسسه تایید کرده است. پیش از این، مقام رسمی به SIX Swiss Exchange اجازه داد تا بازار دیجیتالی و سپرده گذاری اوراق بهادار مرکزی را که بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده در اوایل ماه سپتامبر راه اندازی شده بود، راه اندازی کند.

حال که با وضعیت فعلی ارز دیجیتال در سوئیس آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس