آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

در این مقاله به دلایلی که بلاکچین نمیتواند به این تعداد از مشتریان خدمات بدهد اشاره کردم در ادامه به آینده بلاک چین می‌پردازیم.

37
0
آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

در این مقاله به چگونگی موفقیت Holochain پرداختم. من همچنین به دلایلی که بلاکچین نمیتواند به این تعداد از مشتریان خدمات بدهد اشاره کردم، زیرا تعداد زیادی بلاکچین رقیب وجود دارد و اکثر آنها تقریبا یک کار را انجام می‌دهند. در ادامه به آینده بلاک چین و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور می‌پردازیم.

آنها در واقع هیچ مشکلی را حل نمی‌کنند و تاثیر مثبتی بر جهان ندارند. بلکه یک آشفتگی مالی نامنظم در سراسر جهان ایجاد کردند. منظور من چیست؟ نکته اصلی که می‌خواهم در این مقاله با شما به اشتراک بگذارم این است که بلاکچین در ۲/۵ تا ۱۰ سال آینده به کجا می‌رسد.

برخی می‌گویند: “چه کسی اهمیت می‌دهد، شما نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد”، و البته آنها درست می‌گویند. اما اگر در حال حاضر پول خود را روی چیزی سرمایه گذاری می‌کنید عاقلانه نیست که در مورد آینده بلاک چین فکر کنید؟ من همچنین در مورد چگونگی پذیرش HoloFuel و قیمت توکن HOT بحث خواهم کرد.

در آینده بلاک چین بیش از حد واقعی ارزشمند می‌شود

1 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

قیمت رمزارز‌ها و بلاکچین‌ها کاملا مضحکانه است. آنچه شما خریداری می‌کنید چه سودی برای شما به همراه دارد؟ و یا بلاکچین چه خدمات ویژه‌ای به شما ارائه می‌دهد؟

سعی کنید قضایا را از دیدگاه من بررسی کنید. گاهی اوقات در رسیدن به واقعیت واقعیت کمک می‌کند. یک سکه Litecoin زمانی که ۵ دلار قیمت داشت، با الان که ۱۸۵ دلار قیمت دارد، کار کاملا یکسانی را انجام می‌دهد. یک بیت کوین چه ۲۰۰ دلار باشد چه ۵۰ میلیون دلار کار یکسانی انجام می‌دهد. یک Polkadot، یک Sol و غیره همه آنها مثال‌های مشابه‌ای هستند. دلیل اصلی این است که آنها ارزش ذاتی ندارند. رمزارز‌ها در ابتدا قرار بود تبدیل به ارز رایج شوند، ولی اکنون به یک محل برای سرمایه گذاری تبدیل شدند.

معامله گران سهام از ارزش ذاتی استفاده می‌کنند تا تعیین کنند که آیا سهام بیش از قبل ارزش دارد یا نه. کار آنها یک بازرگانی درست است، آنها سهام را با قیمت واقعی خود معامله کرده و سهام‌های ارزشمند‌تر را نگهداری می‌کنند. اما چگونه می‌توانید ارزش ذاتی را بر روی چیزی که درآمد ندارد، گردش مالی ندارد، پشتیبانی ندارد، قرار بدهید؟

این مکان جای مناسبی برای سرقت از کسانی است که تازه به بازار رمزارز‌ها و قرارداد‌های هوشمند بلاکچین وارد شدند. در آینده بلاک چین یک صنعت غیرقانونی است که هیچ محصولی را به غیر از سکه‌ها برای فروش و فروش ندارد، افرادی که قیمت رمزارز‌ها را بالا برده و پول پارو می‌کنند: استخراج کنندگان و مبادله کنندگان هستند. بازار ارز‌های دیجیتال مانند یک مثلث است، یک راس سکه‌ها، راس دیگر توکن‌ها، راس سوم خود شما و در مرکز آن بلاکچین قرار دارد.

از یک سو استخراج کنندگان سکه‌های جدید وارد بازار می‌کنند، از سوی دیگر مبادله کنندگان آنها را به شما می‌فروشند. شما سرمایه خود را وارد کاری میکنید که ارزش افزوده ندارد. به نوعی سرمایه خود را بلوکه می‌کنید. بلاکچین یک سیستم غلط است. شما فقط به تحرکات نمودار‌ها دقت می‌کنید. اکثریت افراد در این نوسانات متضرر می‌شوند،  اما رسانه‌ها وظیفه دارند طیف کمی که سود می‌کنند را برجسته کنند. به نحوی آینده بلاک چین شبیه Coronavirus است. هر دولت راه خود را برای مقابله با آن دارد، هیچ کس نمی‌تواند آن را کنترل ‌کند، مردم رنج می‌برند، اما در همین اوضاع عده‌ای سود‌های کلان می‌برند. همان طور که کسی نمی‌تواند کرونا را شکست بدهد، کسی هم نمی‌تواند بلاکچین‌ها را از بین ببرد.

این صحبت‌ها و البته فراتر از این‌ها، چیزهایی است که هر روزه در برنامه توییتر توسط مردم منعکس می‌شود و هر کس به نوعی ناراحتی خود را می‌رساند.

رمزارز ها و بلاکچین در ۱۲ ماه یا ۵ سال آینده کجا خواهد بود؟

2 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

این یک سوال آسان است و از نظر من یک جواب منطقی هم دارد، اما منطق و Blockchain همکاری خوبی نداشته و از یکدیگر پیروی نمی‌کنند. متاسفانه رسانه‌های دنیا در حال حاضر به طور گسترده اخبار مربوط به بلاکچین‌ها را منتشر می‌کنند. رسانه‌ها از این اخبار به عنوان “اخبار پر بازدید و سودآور” یاد می‌کنند و در واقع آنها هم اعتماد کاملی به آنها ندارند.

از سوی دیگر، رسانه‌های طرفدار رمزارز یک دستگاه تبلیغاتی بزرگ هستند. به طور خاص Cointelegraph را مثال میزنم. شما اگر با دید بی‌طرفانه به مطالب آن نگاه کنید احتمالا خواهید گفت این وبسایت برای یک استخراج کننده بیتکوین و یا صاحب یکی از بلاکچین هاست. در برنامه‌های این وبسایت اهمیتی ندارد که بیتکوین در حال سقوط است، آنها به طور ۲۴ ساعته در حال پمپاژ تبلیغات و دعوت مردم به خرید رمزارز هستند.

Coindesk کاملا یک طرفه عمل نمی‌کند، آنها متعلق به یک گروه ارز دیجیتال هستند و به صورت مستقل سکه‌ها و توکن‌های خود را تبلیغ می‌کنند. مقالات مربوط به رمزارز فوربز و بلومبرگ دقیقا از آن گروه‌هایی هستند که اشاره کردم، وظیفه آنها تبلیغ رمزارز‌ها و جمع آوری سرمایه به این بازار است. از آنجا که هیچ ارز دیجیتالی ملموس نیست و این دارایی‌ها از پشتیبانی برخوردار نیستند، هر گروهی سکه‌ها و توکن‌های خود را متفاوت و همراه با یک دورنمای بلند نشان می‌دهند.

قراردادهای هوشمند، NFT ،Defi همه کارکرد یکسانی دارند، همه آنها قصد گرفتن سرمایه و وارد کردن شما به بلاکچین‌ها را دارند. من فکر می‌کنم این نمیتواند حقیقت باشد. یک روز مردم از خواب بیدار خواهند شد و به خاطر آنچه که امروز انجام می‌دهند، سختی خواهند کشید.

من به کسانی که وارد بلاکچین‌ها می‌شوند، اصطلاح Blockchain idiots یعنی احمق‌های بلاکچین را دادم. شاید فکر کنید من که با جریان ارز دیجیتال مخالفم تا کنون جتی نزدیک آنهم نشدم. اما من یک بار یکی از این اصطلاحات خودم بودم تا زمانی که تصمیم گرفتم یک گام به عقب برگردم و به کل صنعت ارز دیجیتال نگاه کنم. تا زمانی که مردم به عقب برگردند یا وقت خود را برای درک آنچه که آنها پول خود را قرار داده‌اند، در اشتباه هستند.

برای پاسخ به این سوال که ارز‌های دیجیتال در ۱۲ ماه یا ۵ سال چه وضعیتی خواهد داشت، هیچ جواب دقیقی وجود ندارد. تا زمانی که مردم بازیچه این گروه‌ها باشند این روند ادامه خواهد داشت.

آنها در نهایت متوجه خواهند شد که نیازی به استخراج کننده‌ها یا ذخیره کننده‌ها برای اطمینان از امنیت معاملات وجود ندارد، زیرا این یک تکنولوژی بسیار قدیمی است.

استخراج کنندگان و اکثر مبادلات آنها از بین میروند و سپس رسانه‌های تبلیغاتی خود را به صورت کاملا آهسته خاموش می‌کنند. من فکر می‌کنم در نهایت، ارز‌های دیجیتال مجبور خواهند شد تا در چهارچوب قانونی فعالیت کنند. شاید یک روز مقامات قضایی کشور‌های بزرگ تصمیم به تحریم ارز‌های دیجیتال کنند و در صورت فعالیت در چهارچوب قضایی، سیاست حریم خصوصی ارز های دیجیتال از بین می‌رود. در نتیجه مردم شروع به معامله در وبسایت‌های غیرقانونی خواهند کرد. یک عمل مجرمانه کوچک که در پی آن مجازات کوچکی برای مردم خاطی خواهد داشت.

در توییتر به مردم دروغ می‌گویند. به یاد داشته باشید، دروغ گفتن غیر قانونی نیست. در سراسر جهان گفتن دروغ برای افزایش سود مالی غیرقانونی است. ثابت کردن دروغ یک فعال اقتصادی اجتماعی کار سختی است. یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌هایی که من به طور مداوم رسوا می‌کنم، بلاکچین‌هایی هستند که ادعا می‌کنند که بر اساس تکنولوژی میزبانی ابر و به صورت غیرمتمرکز، داده‌ها را پردازش می‌کنند.

این‌ها هر روز دروغ می‌گویند و دروغ می‌گویند، آنها این کار را انجام می‌دهند و از آن خسته نمی‌شوند، زیرا آنها می‌توانند و هیچ کس نمی‌تواند آنها را متوقف کند. این یک صنعت کثیف است که هر شب روی تخت رویای دروغ می‌بیند. مردم بی اطلاع یا گمراه به آنها پول می‌دهند. تا زمانی که عموم مردم دروغ‌های آنها را باور کنند، آنها را گسترش می‌دهند. کسانی که پول مردم را در دست دارند دروغ می‌گویند، زیرا این دروغ تنها چیزی است که گردش مالی آنها را زنده نگه می‌دارد. حتی اگر آنها همه مشتریان را از دست بدهند، باز هم از دروغ گفتن دست نخواهند کشید.

قیمت‌ها

4 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

برای پایان دادن به این بخش در مورد آینده بلاک چین قبل از صحبت در مورد Holochain، آنچه که فکر می‌کنم آینده‌های رمزارز‌ها و قیمت گذاری آنها هست را با شما در میان می‌گذارم. من فکر می کنم قیمت‌های فعلی تمام سکه‌ها و توکن‌ها که بیش از ۱۰۰ کاربر دارند، به طور خنده داری بالا هستند. آنچه که در ابتدا گفتم را به یاد بیاورید، LTC همان کار را با قیمت ۵ دلار انجام می‌دهد، که در قیمت ۵۰۰ دلار انجام می‌دهد. همین امر برای همه آن ارز‌های دیجیتال نیز صادق است، زیرا هیچ کدام از آنها پشتیبانی نمی‌شوند.

صادقانه بگویم، من می‌توانم بیتکوین را با قیمتی زیر ۵۰۰۰ دلار در طول چند سال آینده ببینم، زیرا در نهایت جهان در برابر کلاهبرداری‌های این صنعت خواهد ایستاد. این ارز‌ها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه آنها را ایجاد می‌کند. ارزی که قرار بود باعث سهولت معاملات و خرید‌ها شود، تبدیل به محلی برای سرمایه گذاری ابرشرکت‌ها شده است.

معدنچیان یا همان استخراج کنندگان هم نقش کلیدی در این چرخه دارند. آنها عرضه محصول را مدیریت می‌کنند. زمانی که قیمت در حال کاهش است عرضه کم می‌شود و در زمان صعود قیمت‌ها عرضه هم افزایش می‌یابد. آنها بازار را به سود جیب خودشان مدیریت می‌کنند. این یک صنعت دستکاری شده و فاسد است که جنایتکاران آن را مدیریت می‌کنند. من صحبت در مورد بلاکچین‌ها را با خلاصه‌ای سریع  از ۲۰ سکه و توکن‌های برتر، به پایان خواهم رساند و توضیح مختصری از آنچه را که من آن را در آینده می‌بینم، ارائه خواهم داد.

Bitcoin: بابا بزرگ صنعت ارز های دیجیتال. کنار رفتن آن به هیچ وجه متصور نیست و پادشاه باقی خواهد ماند. اما بسیار بیش از حد واقعی ارزش گذاری خواهد شد. عرضه آن بسیار محدود است و تقاضای فراوانی برای آن وجود دارد. FYI وجود ندارد، یک بیتکوین شکسته یا Satoshis به این معنی است که از این سکه به اندازه کافی برای هر انسان بر روی زمین وجود ندارد. اگر به هر شخص یک سکه کامل برسد، تعداد صاحبان بیتکوین حدود ۲۰۰ هزار نفر خواهد بود.

Ethereum: همچنان ارزشمند باقی مانده و رشد خواهد کرد. قصد کار های جدید را دارند و می‌خواهند مقیاس و سهام را وارد کنند. اتریوم فقط یک تکنولوژی قدیمی و آهسته است که نشانه‌های ERC20 را به بازار‌ها آورده است.

Cardano: صحبت کردن در مورد کاردانو نیازمند یک مقاله کامل است.

Polkadot: یکی دیگر از گروه ارز دیجیتال Shitcoin، بسیار ارزشمند خواهد شد.

Ripple XRP: این یکی احتمالا رتبه یک را در جدول قیمت‌های حبابی دارد. XRP هیچ کاری برای صاحبان آن نمی‌کند، هیچ درآمد و موجودی را فراهم نمی‌کند و تنها پول مردم را روانه حساب شرکت می‌کند.

Solana: بیش از این پیشروی نخواهد کرد، آنها فقط یک جمع آوری سرمایه بزرگ داشتند و حالا باید عقب نشینی کنند. مانند iota آنها یک دکمه مکث بازنشانی دارند.

Uniswap: اسطوره وابسته به AWS که هزاران نفر را فریب داده است. هدف آن تبادل DEX یا غیر متمرکز است و به طور کامل بر روی AWS اجرا می‌شود. شما نمی‌توانید بیش‌تر از AWS متمرکز شوید. اما همانطور که گفتم، در بلاکچین غیر قانونی نیست که دروغ بگویید یا بر روی محصول خود برچسب گذاری نادرستی انجام بدهید. فقط کاری را انجام دهید تا مطمئن شوید که انسان‌های ساده پول پرداخت می‌کنند.

Bitcoincash: یک Shitcoin Fork از اسمی به اسم دیگر تغییر می‌کند. یکی دیگر از محل‌های مناسب برای معدنچیان.

Internet Computer Dfinity: این از فقط یک Shitcoin دیگر با استفاده از خدمات میزبانی وب متمرکز است. اما از Dfinity صحبت می‌کند، آنها “مراکز داده مستقل” نامیده می‌شوند که راه دیگری برای دروغ گفتن به شماست.

سخنان نهایی در مورد آینده بلاک چین

5 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

اجازه دهید موضع خود را روشن کنم. اگرچه این در آینده بلاک چین بسیار دستکاری می‌شود ولی به این معنا نیست که هر کسی که ارز دیجیتال یا توکن داشته باشد و یا شغلی مرتبط با بلاکچین دارد، فرد بدی است. نه منظور من این نیست.

تعداد زیادی از افراد پاک در بلاکچین حضور دارند، اما به عنوان یک صنعت کل آن کثیف است. با توجه به اتصال به فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، در مورد ماهیت کاربری آن سوالی وجود ندارد.

مگر اینکه شما در مورد آن دروغ بگویید، این زمانی است که همه چیز تغییر می‌کند. اگر من مدیرعامل شرکت بلاکچین هستم و برای اجرای برنامه‌های کاری خود دروغ بگویم، آنوقت کار من ایراد خواهد داشت. آنها حقیقت را کنار گذاشته و دروغ و دغل می‌فروشند. من این محیط را ترک خواهم کرد. و در آینده بلاک چین نیز این قضایا بد‌تر نیز می‌شود.

حالا اجازه دهید در مورد هولوچین صحبت کنیم

6 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

با توجه به نظرات واضح من در مورد اشتباه بودن بنیادین بلاکچین و آنچه در بالا ذکر کردم، احتمالاً از من انتظار دارید که در مورد Holochain از صداقت و نجابت صحبت کنم و بگویم که هیچ خطری در آینده آن وجود ندارد. چنین چیز مقدسی وجود ندارد. فقط قصد من ایجاد فضای مناسب برای مقایسه بلاکچین و هولوچین است. ابتدا موارد مثبت را نام می برم سپس موارد منفی را در آخر هم خلا ها را ذکر خواهم کرد. آنچه من فکر می‌کنم برتری Holochain نسبت به بلاکچین حساب می‌شود، این است که تیم رهبری آنها افراد باهوشی هستند که از مدت‌ها قبل از ورود بیتکوین به صحنه کار کرده‌اند.

اریک Eric و آرت Art، دو بنیانگذار Holochain، افرادی با شخصیت و صادق هستند. بقیه اعضای تیم که من به طور مختصر با آنها ارتباط برقرار کرده‌ام، از جمله مری و دیوید. شما نمی‌توانید دنبال یک گروه رهبری معتبر‌تر باشید زیرا وجود ندارد. من قصد ندارم چیزهایی را دوباره بنویسم که من و دیگران میلیون‌ها بار در باب مقایسه بلاکچین و هولوچین نوشته‌ایم، می‌خواهم مطالبی را بیان کنم که تا بحال ذکر نشدند. دو نکته اساسی در مورد هولوچین وجود دارد. یکی این است که بسیار پیچیده است، که هم مزیت محسوب می‌شود و هم ضرر دارد زیرا توضیح پتانسیل و زمینه‌های استفاده از آن و اینکه در کجا می‌تواند و می‌تواند فناوری فعلی را مختل کند، کار دشواری است.

برای مقایسه مختصر از نظر مقیاس، لطفاً مقاله زیر را از آرت بروک بررسی کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید از وب سایت‌های Holochain یا Holo دیدن کنید یا برخی از مقالات دیگر من را بررسی کنید. در این مقاله به طور خاص می‌خواهم روی HOT و HoloFuel صحبت کنم ولی در مورد میزبانی Holo و خود Holochain، هم توضیحاتی خواهم داد. البته این موضوعات خودشان مقالات مستقلی نیاز دارند.

HOT

7 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

HOT علامت توکن Holo است که در حال حاضر یک کد ERC20 است که می‌تواند برای مدت زمان معینی تعویض شود، آخرین چیزی که خواندم این بود که یک بازه زمانی تضمین شده حدود ۶ ماهه دارد. اگر ۵۰ توکن HOT داشته باشم، می‌توانم آنها را با ۵۰ واحد HoloFuel عوض کنم تا دوره مبادله به پایان برسد.

تنها مکان مبادله توکن‌های HOT، یکی از حساب‌های اصلی میزبان Holo است. پس از دوره تعیین شده مبادله (این مورد هنوز در زمان نگارش این مقاله اعلام نشده است)، کمی عدم قطعیت HOT وجود دارد. همه چیز ممکن است تغییر کند زیرا هیچ چیز هنوز اتفاق نیفتاده و ثابت نیستند، اما درک من این است که HOT بدون اتصال به HoloFuel به عنوان نقطه ورود و خروج ارز‌های رمزنگاری نشده باقی می‌ماند.

هولو فوئل HoloFuel

8 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

HoloFuel دارایی پشتیبانی شده (از طریق میزبانی) برای پرداخت هزینه خدمات میزبانی در Holo است.

مشتریان Holo

مشتریان؟ چه کلمه عجیبی. مگر در دنیای بلاکچین مشتری وجود دارد؟ من در اینجا جسورانه صحبت می‌کنم و حقیقت را می‌گویم زیرا بلاکچین مشتری ندارد. محصول نهایی که سکه است، سودی ندارد.

طبق اطلاعاتی که من دارم، مشتریان Holo قادر به خرید میزبانی از طریق حساب های Holo Reserve هستند و آنها می‌توانند این کار را با استفاده از USD/EUR/GBP و چندین ارز اصلی دیگر انجام بدهند.

همچنین شبیه مبادلات در پروتکل Orion و بایننس بوده و دارای جفت BTC/HF ETH/HF خواهد بود.

داشتن مشتریانی که دلال نیستند در ابتدا منحصر به Holochain خواهد بود. همچنین ایده بسیار خوبی است که به مشاغل اجازه می‌دهد تا هزینه های تجاری را پرداخت کرده و رسید‌هایی از یک شرکت ثبت شده برای نیازهای مالیاتی خود داشته باشند.

همانطور که می‌بینید HoloFuel افراد غیر متخصص در حوزه ارز دیجیتال را بدون مجبور کردن آنها به ایجاد حساب مبادله و انجام سایر مراحل دقیق، وارد عرصه مبادله می‌کند.

قیمت‌ها vs عرضه vs مبادله vs جذب میزبانی Holo

9 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

اصل کار اینجاست که جالب می‌شود و ما را به مناطق ناشناخته و حفره‌هایی می‌برد که فقط حدس و گمان می‌تواند در این زمان آنها را روشن کند. بنابراین حدس می‌زنم، این کاری است که در حال حاضر از دست من ساخته است، آیا می‌خواهید به من ملحق بشوید؟ پس ادامه مطلب را تا انتهای مقاله بخوانید. اما هشدار می‌دهم که ممکن است آن را دوست نداشته باشید.

فرض می‌کنیم مبادله هفته آینده اتفاق می‌افتد، آیا باید توکن‌های HOT خود را با HoloFuel عوض کنم؟ این سوال در ذهن همه دارندگان HOT خواهد بود یا شاید هم در حال حاضر در ذهن آنهاست. مدتی هم ذهن من را مشغول خود کرده بود. هنگام شروع مبادله، برخی نکات مهم باید در نظر گرفته شوند. این نکات شامل IMO است اما محدود به آن نمی‌شود:

  • بازار فعلی ارز‌های رمزنگاری شده.
  • مقررات یا الزامات قانونی.
  • تعداد کل HOT که قبلاً مبادله شده یا در حال حاضر مبادله شده است.
  • فروش ۱ میلیارد HoloFuel در ICO چگونه بر بازار تأثیر می‌گذارد (۱ دلار آمریکا به ازای ۸۱۴۵ واحد HoloFuel).
  • تقاضا برای میزبانی در مقابل تعداد میزبان فعال.
  • آیا سیستم عامل Holo در دسترس عموم مردم است یا نه.
  • هرگونه پوشش رسانه‌ای غیر رمزپایه Holo ممکن است دریافت شود.

در صورت استفاده از HoloFuel برای میزبانی (فقط می‌توان مستقیماً در بازار فروخت) می توان Swapped HOT را دوباره از طریق Holo Reserve بازخرید کرد. همانطور که می‌بینید هنوز بسیاری از ناشناخته‌ها وجود دارد و این نیز یکی از دلایل تاخیر در راه اندازی Holo ست.

زمانی که تیم سازنده تصمیم گرفت از زبان GO به RUST تغییر کند، حدود یک سال و نیم تأخیر به وجود آمد. این اتفاق تیم را تحت فشار زیادی قرار داد و برنامه ریزی‌های آنها با دچار مشکل کرد. آنها همه چیز را در یک مرحله طراحی کردند، اما آنها را کنار گذاشتند و کار‌های زیادی را از صفر شروع کردند که بسیاری از مردم را شگفت زده کرد. ثبت اختراع به همراه اثبات مفهوم آنها، باعث شده است در سال گذشته کارهای شگفت انگیزی به نام تجاری Holo ثبت شود.

همه چیز در حال پیشرفت است اما سرعت آن اندک است، که هم ایده آل است و هم ایده آل نیست. ایده آل است زیرا آنها به آرامی در حال رشد هستند و در صورت بروز هر گونه مشکلی عیب یابی می‌کنند و راه حل‌های دائمی و جدید ارائه می‌دهند. همچنین ایده آل نیست زیرا ما در عصر اینترنت زندگی می‌کنیم و پهپاد می تواند برایم پیتزا بیاورد. ما هر روز چیز جدیدی می‌خواهیم. ما پیشرفته‌ترین و ساده‌ترین چیز‌ها را می‌خواهیم. کمی گیج کننده شد. مردم قرار است چه کاری انجام دهند؟ سیستم خود را عوض کنند یا منتظر بمانند یا مخلوطی از هر دو؟آنچه من فکر می‌کنم اتفاق می‌افتد که البته نظر شخصی من است، این است که آن را به عنوان توصیه مالی تلقی نکنید یا دقیق فرض نکنید.

من فکر می‌کنم در ابتدا بسیاری از دارندگان بلند مدت خواهند بود. به آنچه Holo انجام می‌دهد اعتقاد دارند و فورا مبادله می‌کنند و اجازه می‌دهند HoloFuel در حساب‌های آنها بنشیند. سپس تعدادی را می‌بینید که در وسط میدان ایستاده‌اند و کمی مبادله می‌کنند اما مقداری HOT را نیز حفظ می‌کنند زیرا در بلاکچین آموزش دیده‌اند.

برخی به آن مانند کوپن AWS یا دلار AWS نگاه می‌کنند، زیرا اساساً HoloFuel از این جنس است. ارز آن برای پرداخت هزینه میزبانی است. این میزبانی بخشی از اختراع peer-to-peer است که ساختاری متفاوت از ابری دارد. اگر از دیدگاه پاراگراف قبلی به آن نگاه کنید، ممکن نیست ضرر کنید، اما این با این فرض است که تقاضا در طول زمان افزایش یابد، که من فکر می‌کنم اینطور خواهد شد.

در ابتدا من فکر می‌کنم نوسانات زیادی وجود خواهد داشت و اگرچه در حال حاضر پروژه‌های فوق العاده‌ای بر روی Holochain ساخته شده‌اند و به احتمال زیاد چند مورد وجود دارد که ما حتی از آنها آگاه نیستیم. فکر می‌کنم عرضه بیش از حد HOT وجود خواهد داشت و قیمت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

چند ماه قبل من یک توئیت کردم که فکر می‌کنم HOT از ارزش کمتری برخوردار است، اما صادقانه بگویم فکر می‌کنم در حال حاضر هرچه بیشتر به تعداد پروژه‌های شناخته شده در Holochain فکر می‌کنم میبینم که ارزش بالاتری دارد. من فقط دروغ‌های بلاکچین را بازگو کردم، بنابراین من اینجا نمی‌نشینم و به صورت ریاکارانه در مورد قیمت HOT صحبت نمی‌کنم. به نظر من پروژه‌های کافی در HoloFuel برای توجیه قیمت فعلی وجود نخواهد داشت.

امیدوارم اشتباه کنم اما عقلم به من می‌گوید که بعد از انتشار HoloFuel، حدود یک یا دو سال طول می‌کشد تا واقعا به بلوغ خود برسد. با این اوصاف تنها یک مارک اصلی برای تبدیل شدن به Holochain و استفاده از Holo Hosting و سپس رونق آن لازم است، کل جهان از آن مطلع خواهد شد و می‌تواند تقاضا را به سرعت افزایش دهد.

این فناوری به خودی خود بسیار منحصر به فرد و جامع است. اگر در سال اول این اتفاق نیفتاد من واقعاً شگفت زده می‌شوم. اگر ما این مسیر فعلی را دنبال کنیم من می‌گویم که میزبانی Holo تا نوامبر امسال ادامه خواهد داشت، مگر اینکه تغییرات بزرگی رخ دهد یا با توجه به پوشش رسانه ای، عرضه و تقاضا متناسب شود.

آینده بلاک چین | نتیجه

3 آشنایی با آینده بلاک چین (Blockchain) و وضعیت قیمت ارز های دیجیتال مشهور

برای من هولوچین جالب‌ترین اختراعی است که تا به حال دیده‌ام، ساخته شده و درباره آن صحبت شده است. همانطور که در ابتدا گفتم تیم فوق العاده دارد و فناوری درخشان Holochain محاسبات ابری و میزبانی را برای همیشه تغییر خواهد داد.Holo هیچ رقیبی ندارد، دارای حق ثبت اختراع است، کاربر محور است و می‌تواند مشکلات تبادل مالی تا چندین میلیارد دلار را بهبود ببخشد.

اگر امروزه صاحب ۱ میلیون HOT یا HoloFuel هستید، میلیونر یا بسیار نزدیک به آن خواهید بود. اگر قیمت در حین مبادله به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت، شگفت زده نشوید و آرامش خود را حفظ کنید. همه شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک به روش p2p شبیه سازی شده‌اند که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را کنترل کنید، ساختار هولوچین دقیقا اینگونه است.

اینها فقط دیدگاه‌های شخصی من است، نه توصیه‌های مالی. با تشکر از وقتی که برای خواندن مقاله گذاشتید، برای شما آرزوی بهترین‌ها را در زندگی دارم.

حال که با آینده بلاک چین آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس