حجم مورد نظر برای بازی Call of Duty: Warzone 2

59
0
بازی Call of Duty: Warzone 2

تنها چهار روز تا زمان انتشار بازی Call of Duty: Warzone 2 باقی مانده و اکنون شایعه شده که این بازی به ۱۱۵.۶۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد، یعنی تقریبا یک ششم پلی اسیتشن ۵ شما.

بازی Call of Duty: Warzone 2

این موضوع به‌ویژه می‌تواند برای دارندگان ایکس باکس سری اس نگران‌کننده باشد، زیرا این کنسول فقط ۵۱۲ گیگابایت حافظه دارد، به این معنی که وارزون ۲ بیش از یک چهارم فضای داخلی آن را اشغال خواهد کرد. البته این حجم زیاد برای بازی‌های Call of Duty چندان دور از انتظار نیست و نسخه اولیه Warzone در حال حاضر به ۹۵.۲۹ گیگابایت فضای خالی در ایکس باکس و ۱۰۰.۷۷۸ گیگابایت فضای خالی در پلی استیشن نیاز دارد.

بازی Call of Duty: Warzone 2
بازی Call of Duty

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در گذشته برای دسترسی به Warzone باید Modern Warfare را نیز دانلود می‌کردید و اکنون مشخص نیست که Warzone 2 نیز به Modern Warfare 2 نیاز دارد یا خیر که این موضوع می‌تواند فضای مورد نیاز بازی را تا حد زیادی افزایش دهد. با این وجود می‌توان گفت که بازیکنان برای دسترسی به این بازی بتل رویال احتمالا مجبور خواهند شد برخی بازی‌های خود را حذف کنند.

با این وجود، باید اشاره کرد که اکتیویژن هنوز به‌طور رسمی حجم بازی را اعلام نکرده و این خبر توسط افشاگر این عنوان در توییتر (Warzone 2 Informer) فاش شده است. بنابراین باید منتظر اطلاعات رسمی بیشتری باشیم.

اخیرا جزئیات جدیدی از فصل اول Warzone 2 و Modern Warfare 2 منتشر شده بود که قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ۱۴۰۱) آغاز شوند.

منبع: thegamer

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس