بازی Kid A Mnesia توسط Radiohead و Epic games ساخته خواهد شد

گروه راک Radiohead در حال کار بر روی بازی Kid A Mnesia هستند که هم نام با اسم آلبومی است که اواخر امسال از این گروه منتشر می‌شود.

47
0
بازی Kid A Mnesia توسط Radiohead و Epic games ساخته خواهد شد

گروه راک Radiohead که یکی از نو آورانه‌ترین و بزرگ‌ترین گروه‌های راک آلترناتیو در تاریخ است که در طول زمان کیفیت کلی کارشان پایین نیامده. این گروه در حال کار بر روی بازیی به اسم Kid A Mnesia هستند که هم نام با اسم آلبومی است که اواخر امسال منتشر می‌شود. در ادامه به بازی Kid A Mnesia می‌پردازیم.

بازی Kid A Mnesia توسط Radiohead و Epic games ساخته خواهد شد

1 بازی Kid A Mnesia توسط Radiohead و Epic games ساخته خواهد شد

Radiohead در حال همکاری با Epic Games برای ساخت Kid A Mnesia است. این بازی یک تجربه‌ای تعاملی است که در ماه نوامبر برای PlayStation 5 ،PC و Mac به عنوان بخشی از آلبوم بعدی گروه Radiohead یعنی Kid A Mnesia منتشر می‌شود. (احتمال دارد این بازی در آینده برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S منتشر شود.)

Kid A Mnesia یک انتشار مجدد از آلبوم‌های معروف و محبوب گروه Radiohead یعنی Kid A و Amnesiac است، به همراه سومین آلبوم جدید آن‌ها یعنی Kid Amnesiae که از موارد منتشر نشده از دو آلبوم اصلی (Kid A و Amnesiae) تشکیل شده است.

بر اساس اعلام، Kid A Mnesia برای PlayStation یک “جهان دیجیتال وارونه” را به نمایش می‌گذارد که از آثار هنری و ضبط‌های اصلی آلبوم Kid A و Amnesiac ایجاد شده است و همراه با پخش مجدد آلبوم‌ها منتشر می‌شود. با توجه به سلیقه اخیر Epic برای تجربه‌های موسیقی تعاملی، به احتمال زیاد Kid A Mnesia قصد دارد نوعی تجربه‌ی جدید در موسیقی‌های Radiohead را برای بازیکن‌ها و فن‌های این گروه موسیقی ایجاد کند. به نظر می‌رسد توماس ادوارد یورک (تام یورک) خواننده‌ی اصلی گروه Radiohead کارگردان این بازی خواهد بود.

تام یورک در گذشته برای ساخت بعضی از موزیک ویدئو‌ها با کارگردان‌های مختلف و مشهور مانند Paul Thomas Anderson کارگردان فیلم‌های بزرگی مانند There will be blood ،Phantom Thread و Boogie Nights همکاری کرده است.

این گروه قبل‌تر نیز برنامه‌ی بازی مانندی به نام Radiohead’s Polyfauna منتشر کرده بودند.

حال که با بازی Kid A Mnesia آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس