رشد 245 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

59
0
رشد 245 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

طی 24 ساعت گذشته جامعه شیبا مقدار چشم‌گیر دیگری از توکن‌های شیبا را از چرخه حذف کرده است. این اتفاق، نرخ توکن سوزی را نزدیک به 250 درصد رشد داد. در این پست به بررسی رشد 245 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا می پردازیم.

رشد 245 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

بیش از 24 میلیون SHIB به کیف پول‌های غیرفعال ارسال شدند، اما نیمی از این کوین‌ها طی یک تراکنش از طرف یک نهنگ ناشناس جابه‌جا شدند. علی‌رغم رشد چشم‌گیر در نرخ توکن سوزی، قیمت هنوز نزولی است.

توییت Shibburn نشان می‌دهد که طی مدت 24 ساعت گذشته، در مجموع حدود 27.5 میلیون میم کوین به آدرس‌های توکن سوزی ارسال شد و نرخ توکن سوزی را در مقایسه با روز 20 آوریل به میزان 244 درصد افزایش داد.

رشد 245 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا
رشد 245 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

حدود 50 درصد از شیبا سوزانده شده طی یک تراکنش به یک کیف پول غیرقابل‌استفاده ارسال شد. یک کیف پول ناشناس حدود 14 میلیون شیبا انتقال داد.

یک روز پیش، جامعه شیبا مقدار بسیار کمتری در حدود 9 میلیون شیبا سوزاند؛ هرچند، رقم افزایش نرخ توکن سوزی 3100 درصد بود. با این حال، از آنجایی که هنوز حدود 574 تریلیارد شیبا در چرخه وجود دارد، این توکن سوزی‌ها فارغ از رشد درصد آن، همگی ناچیز هستند و به ندرت تاثیری بر روی قیمت دومین میم کوین بزرگ بازار بر جای می‌گذارند.

طی هفت روز گذشته، در مجموع حدود 1.8 میلیارد شیبا از چرخه حذف شده‌اند.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس