DLC جدید بازی Witcher 3 بر اساس سریال نتفلیکس خواهد بود

Witcher 3 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است و هوز طرفداران زیادی دارد. در ادامه به DLC جدید بازی Witcher 3 می‌پردازیم.

33
0
DLC جدید بازی Witcher 3 بر اساس سریال نتفلیکس خواهد بود

Witcher 3 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است و هوز طرفداران زیادی دارد. استودیوی لهستانی CD Project Red در سال ۲۰۱۵ بازیی را منتشر کرد که تا سال‌ها از آن یاد می‌شود. سال ۲۰۱۹ بازی برای کنسول Nintendo Switch نیز عرضه شد ولی تمرکز کلی استودیو بر روی بازی Cyberpunk 2077 بود. با عرضه‌ی کنسول‌های نسل ۹ استودیوی CD Project Red اعلام کرد که کارش با محبوب‌ترین بازی استودیو تمام نشده. در ادامه به DLC جدید بازی Witcher 3 می‌پردازیم.

DLC جدید بازی Witcher 3

1 DLC جدید بازی Witcher 3 بر اساس سریال نتفلیکس خواهد بود

طی اولین WitcherCon شرکت CD Projekt Red و نتفلیکس باهم همکاری کردند تا در مورد سری بازی، کتاب و سریال Witcher صحبت کنند. در کنار اعلام ساخت فصل بعدی سریال Witcher و ساخته شدن یک سریال انیمه‌ی از این سری بازی، نسخه‌ی نسل ۹ این بازی نیز برای کنسول‌های Xbox Series X|S ،PS5 و Pc معرفی شد.

نسخه‌ی نسل ۹ بازی برای افرادی که بازی را برای کنسول‌های قدیمی خریداری کردند مجانی خواهد بود. این نسخه دارای گرافیک بهتر و لود سریع‌تر نسبت به نسخه‌های نسل قبل است. همچنین در این رویداد اعلام شد که این بازی یک بسته‌ی الحاقی (DLC) نیز دریافت می‌کند البته این DLC در انحصار نسل ۹ نخواهد و برای کنسول‌های نسل قبل مانند: PS4 ،Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

به صورت کلی محتوای این بسته‌ی الحاقی مشخص نیست ولی با اعلام CD Projekt Red این بسته‌ی الحاقی با سریال Witcher ساخته شده توسط (نتفلیکس) مرتبط است. هنوز معلوم نیست این یک DLC با داشتن نقشه‌ی و داستان جداگانه است (مانند بسته‌های الحاقی قبلی Witcher با نام‌های Hearts of Stone و blood and wine) یا تنها شامل چند شمشیر و آیتم می‌شود. ولی اگر دارای داستان جداگانه است می‌توان انتظار یک prequel برای سگانه‌ی Witcher را داشت.

هنوز CD Projekt Red برنامه‌هایی برای سری Witcher دارد، انتظار می‌رود که درآینده بعد از اتمام پشتیبانی و انتشار نسخه‌ی نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 این استودیو دوباره به سراغ Witcher برود و کار بر روی نسخه‌ی ۴ یا ریبوت این سری بازی بسیار محبوب را شروع کند.

حال که با نسخه‌ی نسل ۹ و DLC جدید بازی Witcher 3 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس