آزمایش نسخه بتای اندرویدی کلاب هوس شروع شده است

در چند روز گذشته خبر آزمایش نسخه بتای اندرویدی کلاب هوس منتشر شده است. خبری که بسیاری از کاربران اندرویدی به دنبال آن بوده اند.

47
0
نسخه بتای اندرویدی کلاب هوس

طی چند ماه گذشته اپلیکیشن کلاب هوس به شدت پر طرفدار شد و خیلی ها به دنبال عضویت در کلاب هوس بودند. با این حال برای صاحبان گوشی‌های اندرویدی امکان عضویت با نسخه اصلی وجود نداشت. در چند روز گذشته خبر آزمایش نسخه بتای اندرویدی کلاب هوس منتشر شده است.

چرا آزمایش نسخه بتای اندرویدی کلاب هوس اهمیت دارد؟

اپلیکیشن این شبکه اجتماعی تنها در اختیار کاربران iOS قرار دارد. هفته‌ها است که شرکت توسعه دهنده این اپلیکیشن خبر عرضه نسخه اندرویدی را در ماه‌های آینده داده بود. حالا آزمایش اپ اندرویدی کلاب هاوس از طریق کانال بتا کلید خورده است.

با توجه به حجم زیاد کاربران اندرویدی در سرتاسر دنیا، اگر این مجموعه نسخه بتای خود را منتشر نکند، رقبای آن مانند توییتر، تلگرام و فیس بوک سریعا این بازار را در دست خواهند گرفت.

این اقدامات باعث افزایش رقابت در بازار می‌شود، بنابراین کلاب هاوس باید هرچه زودتر اپ اندرویدی خود را منتشر کند تا کاربرانش را از دست ندهد و بتواند همچنان رشد بالایی را تجربه کند.

تغییرات شرکت کلاب هوس چه بوده است؟

نسخه اصلی اندرویدی کلاب هوس

تغییرات اپلیکیشن کلاب هوس در دو قسمت انجام گرفته است:

۱) نسخه مخصوص iOS کلاب هاوس بروزرسانی شده و تغییراتی را تجربه کرده است که شامل افزایش امنیت و سرعت اپلیکیشن بوده است.

۲) این شرکت شروع انتشار نسخه بتای اپ اندرویدی خود خبر داده و شمار کمی از کاربران به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. این اپ در هفته‌های آینده در اختیار کاربران اندرویدی بیشتری قرار می‌گیرد.

مشکل اصلی این است که کلاب هاوس اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق انتشار نسخه اندرویدی برنامه خود منتشر نکرده است. با این حال، با توجه به اینکه شمار کمی از کاربران هم اکنون به آن دسترسی پیدا کرده‌اند، پس احتمالا در هفته‌های آینده تعداد بالایی از صاحبان دستگاه‌های اندرویدی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

سوالی اصلی در مورد دعوتنامه است؟

نسخه اندرویدی کلاب هوس

برخی بر این باورند که با انتشار اپ اندرویدی این شبکه اجتماعی، احتمالا سیستم دعوتنامه کنونی هم از کلاب هاوس حذف می‌شود و کاربران می‌توانند بدون دعوتنامه از آن استفاده کنند.

و برخی دیگر بر این باورند که داشتن دعوتنامه و ایجاد محدودیت، خود باعث افزایش محبوبیت کلاب هوس شده و مردم برای به دست آوردن دعوت نامه تقلا می‌کنند. پس شاید گزینه مربوط به دعوت نامه حذف نشود.

باید منتظر ماند و دید با اضافه شدن نسخه بتای اندرویدی کلاب هوس ، آیا می‌تواند به رشد خود ادامه دهد یا اینکه پس از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود. برای دیدن دیگر مقالات مرتبط با فناوری و اپلیکیشن‌ها به سایت اول نیوز مراجعه کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس