شرکت ebay و ارزهای دیجیتال | خدماتی که ممکن است به زودی رخ دهد

رابطه احتمالی شرکت ebay و ارزهای دیجیتال در آینده چگونه است؟ خبرهایی مبنی بر احتمال استفاده از ارز رمزها در سایت ebay وجود دارد.

32
0
شرکت ebay و ارزهای دیجیتال

این روز‌ها از شنیدن اینکه شرکت‌های قدرتمند به سراغ ارزهای دیجیتال می‌روند یا استفاده از آنها را برای خرید و فروش کالا مجاز می‌کنند نباید تعجب کرد. اخیرا گزارش‌هایی در رابطه با فعالیت شرکت ebay و ارزهای دیجیتال منتشر شده است.

چرا احتمال دارد شرکت ebay سراغ ارزهای دیجیتال برود؟

این شرکت با پیش‌بینی درآمدهای سه‌ماهه اخیر خود بسیاری از سرمایه‌گذاران را ناامید کرد و حالا به دنبال سازوکارهای جدیدی برای جذب سرمایه‌های جدید است. این شرکت اعلام کرده است که می‌خواهد به نحوی پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT را به سیستم خود اضافه کند.

در حقیقت امکان پرداخت با رمز‌ ارزهای NFT ممکن است به زودی فراهم شود. پیش‌تر هم شرکت پی پال اعلام کرده بود که خدمات استفاده از رمز ارزها را در دستور کار خود دارد. (لازم به ذکر است که پی پال از شرکت‌های زیر مجموعه ebay است).

بیانیه این شرکت:

“ما همواره به دنبال مناسب‌ترین روش‌های پرداخت هستیم و به ارزیابی‌های لازم در این زمینه ادامه می‌دهیم. در حال حاضر برنامه‌ای برای پذیرش رمزارزها اجرا نشده، اما این فناوری را زیر نظر خواهیم گرفت.”

شرکت ebay و ارزهای دیجیتال | استفاده از توکن‌های NFT

چیست شرکت ebay و ارزهای دیجیتال

توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) هم فناوری دیگری است که شرکت ebay می‌خواهد به نحوی آن را به پلتفرم خود بیاورد.

توکن غیرقابل معاوضه نوعی دارای دیجیتال است که روی بلاکچین به وجود می‌آید. آنها به دنبال این هستند که  چگونه می‌توان توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را به شکلی آسان به ebay بیاورند. پلتفرم ebay دهه‌هاست که محلی برای عرضه دارایی‌های مختلف بوده و در دهه‌های آتی هم به این رویه احتمالا ادامه خواهد داشت.

پیش‌تر شرکت‌هایی مثل Tesla و PayPal اعلام کرده بودند که پشتیبانی از رمزارزها را به پلتفرم خود اضافه می‌کنند. تسلا در حال حاضر امکان خرید خودرو با این ارزهای رمزنگاری‌شده را فراهم کرده و PayPal هم از چند وقت پیش به کاربران خود اجازه داد تا امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارزها را در کیف پول‌های آنلاین خود داشته باشند.

حالا که متوجه رابطه احتمالی شرکت ebay و ارزهای دیجیتال در آینده شدید، پیشنهاد می‌شود برای دیدن مقالات فناوری، از سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس