اپلیکیشن قبولی | قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

قبولی یک اپلیکیشن و پلتفرم هوشمند است که امکان مطالعه و برنامه‌ریزی تحصیلی را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم می‌کند.

45
0
اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

قبولی یک اپلیکیشن و پلتفرم هوشمند است که امکان مطالعه و برنامه‌ریزی تحصیلی را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم می‌کند. در واقع این پلتفرم برای دانش آموزان محتوای اختصاصی تولید می‌کند. علاوه بر این اپلیکیشن قبولی کتاب‌های کمک‌آموزشی معتبر در کشور را از نسخه‌ی چاپی به نسخه‌ی تعاملی تبدیل می‌کند و در دسترس شما قرار می‌دهد. این پلتفرم هم برای معلم و هم دانش‌آموز نسخه‌های جداگانه دارد. هرگونه استفاده‌ی اینترنتی از اپلیکیشن قبولی برای شما نیم‌بها حساب می‌شود و از سه نسخه اندروید، آی او اس و تحت وب را پشتیبانی می‌کند. حداکثر تا ۷۵ نفر می‌توانند بدون هیچ مشکلی در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. در ادامه به بررسی امکانات این پلتفرمم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

امکانات قبولی برای معلم‌ها

1 اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند
سایت قبولی

 

نسخه‌ی معلمین قبولی مثل یک دستیار حرفه‌ای برای معلم عمل می‌کند. شما به عنوان یک معلم می‌توانید یک کلاس مجازی با کیفیت بیش‌تر از کلاس‌های حضوری برگزار کنید، از دانش‌آموز‌ها امتحان بگیرید و به آن‌ها تکلیف بدهید و در صورت نیاز، به دانش‌آموزان پیام ارسال کنید.

  • برگزاری کلاس به صورت آنلاین

معلمان می‌توانند کلاس‌ها رو به صورت صوتی و تصویری برگزار کنند و صفحه‌ی کامپیوتر را به‌راحتی به اشتراک بگذارند. بدون اتصال به اینترنت و فقط با تلفن، به کلاس‌ها وارد شوند. قبولی همچنین در همه‌ی پلتفرم‌ها قابل استفاده است.

  • آزمون آنلاین و تکلیف کلاسی

از بهترین بخش‌های قبولی، بخش ایجاد آزمون آنلاین است که به شما امکان می‌دهد تا با کمترین درصد خطا و تقلب از دانش‌آموزان خود امتحان بگیرید و آن ها را ارزیابی کنید.

تدریس وقتی اثرگذار خواهد بود که دانش‌آموز، تکالیف و مسائل مربوط به آن مبحث را انجام دهد. شما با قبولی به راحتی می‌توانید به دانش‌آموزان خود تکلیف کلاسی بدهید.

  • امکان ارسال پیام به دانش آموزان

نسخه‌ی معلمین اپلیکیشن قبولی این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی با دانش‌آموزان در ارتباط باشید پیام‌های مهم را به آن‌ها ارسال کنید. همچنین رویدادهایی را که نیاز به یادآوری دارند، به دانش‌آموزها اطلاع‌رسانی کنید.

امکانات قبولی برای دانش آموزان

این نسخه از قبولی برای دانش‌آموز‌ها به صورت هوشمند، برنامه‌ریزی درسی و روزانه انجام می‌دهد. این پلتفرم‌ بانک سوال به‌روز دارد و دانش آموزان می‌توانند کتاب‌های ناشران معتبر را در این اپلیکیشن پیدا کنند.

  • برنامه ریزی درسی

این پلتفرم به صورت هوشمند و اختصاصی، برنامه‌ریزی روزانه را برای دانش آموزان انجام می‌دهد و برنامه را با توجه به عملکرد دانش آموز به‌روز رسانی می‌کند. همچنین برای هر شخص با هر شرایطی امکان برنامه‌ریزی دارد. قبولی امکان تست‌زنی و مطالعه‌ی کتاب را نیز به دانش آموزان ارائه داده است.

  • بانک سوالات

بانک سوال در قبولی کاملا به‌روزه است. به راحتی میتوانید آزمون‌سازی کنید و با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوید.

  • کتاب های ناشران

در قبولی کتاب‌های ناشران معتبر ایران تا ۷۰٪ ارزان‌تر از پلتفرم های دیگر است. همه کتاب‌ها مطابق با آخرین تغییرات روز هستند.

  • مشاوره

برای برنامه‌ریزی کنکور و روزانه می‌توانید از رتبه‌های برتر کنکور که در قبولی فعالیت دارند مشاوره بگیرید.

  • رقابت

اگه می‌خواهید در یک فضای رقابتی سالم درس بخوانید، قبولی این فرصت را برای شما مهیا کرده است. با این پلتفرم می‌توانید خیلی با انگیزه‌تر درس بخوانید و با دوستان خود رقابت کنید.

اپلیکیشن قبولی نسخه مدارس

2 اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

نسخه‌ی مدارس قبولی مثل یک دستیار حرفه‌ای عمل می‌کند. شما می‌توانید یک کلاس آنلاین با کیفیت بیش‌تر از کلاس‌های حضوری برگزار کنید، میزان فعالیت معلمین و دانش‌آموزان را مورد بررسی قرار دهید، برای مدرسه‌خودتان با استفاده از لوگوی مدرسه، یک کلاس اختصاصی تشکیل دهید و برای اطلاع رسانی شروع کلاس‌ها، به دانش‌آموزان پیام ارسال کنید.

ویژگی‌های قبولی

  • برقراری تماس‌های صوتی و تصویری با روشن کردن میکروفون و وبکم
  • امکان ضبط و بازپخش کلاس‌ها و همچنین ذخیره‌ی آن‌ها تا یک‌ماه
  • نمایش فایل‌های پی دی اف و پاورپوینت برای تدریس
  • پیوستن به کلاس‌ها، بدون اتصال به اینترنت و فقط با تلفن شهری
  • تدریس با استفاده از تخته وایت‌برد
  • امکان اشتراک گذاری صفحه‌ی دسکتاپ
  • چت و گفتگو داخل کلاس‌ها
  • بررسی میزان فعالیت معلم‌ها در اپلیکشن قبولی
  • امکان مشاهده‌ی کل ساعات کاری معلمان در هر کلاس
  • داشبورد مشاهده‌ی همه‌ی کلاس‌های درحال برگزاری به شما این امکان را می‌دهد تا بر کلاس‌های درسی تشکیل شده نظارت کنید.
  • امکان پیوستن به کلاس‌ها در حین برگزاری آن‌ها به راحتی برای شما قابل دسترسی است.
  • بررسی روند تشکیل کلاس‌ها نیز به سادگی برای شما فعال می‌شود.
  • بررسی میزان فعالیت کلاسی دانش‌آموزان در اپلیکشن قبولی
  • نظارت بر ساعات حضور و غیاب دانش‌آموزان در همه‌ی کلاس‌ها
  • نمایش بنر و لوگوی مخصوص هر مدرسه، در بالای هر کلاس
  • انحصاری کردن کلاس‌های درسی مخصوص مدرسه‌ی شما
  • با یک اپلیکیشن هم معلمان و هم مدارس امکان لاگین و ورود به حساب کاربری خود را دارند.
  • اگر به عنوان معلم وارد اپلیکیشن قبولی شوید، میتوانید وارد کلاس شده و شروع به تدریس کنید.
  • ورود به عنوان مدیریت مدرسه، قابلیت ایجاد کلاس، افزودن معلم و افزودن دانش‌آموزان را دارد.
  • هم‌زمان با شروع کلاس‌ها، اپلیکیشن قبولی نسخه‌ی معلمین به صورت خودکار به دانش‌آموزان، پیامک اطلاع رسانی ارسال می‌کند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن های قبولی برای مدیر

3 اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

برای نصب نسخه اندروید می‌توانید از طریق گوگل پلی اقدام کنید. برای دانلود نسخه وب نیز به سایت قبولی مراجع کنید. قدم اول، ساخت اکانت در سامانه قبولی است. برای این کار قبل از ورود، گزینه مدیر مدرسه را انتخاب کنید. سپس شماره خود را وارد کنید. برای ساخت یک کلاس جدید کافیست روی دکمه + پایین صفحه کلیک کنید و کلاس خود را بسازید. برای تغییر نام کلاس کافیست وارد کلاس مورد نظر شوید و روی گزینه تنظیمات کلیک کنید و نام جدید کلاس را وارد کنید.

برای افزودن معلم به یک کلاس کافیست وارد کلاس مورد نظر شوید و روی گزینه + کلیک کنید و گزینه اضافه کردن معلم را انتخاب کنید. برای حذف یک معلم از یک کلاس کافیست وارد کلاس مورد نظر شوید و روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و گزینه حذف اساتید را انتخاب کنید و دبیر مورد نظر را از این کلاس حذف کنید.

برای افزودن دانش آموز به یک کلاس کافی است وارد کلاس مورد نظر شده و روی گزینه + کلیک کنید و گزینه اضافه کردن دانش آموز را انتخاب کنید. برای حذف یک دانش آموز از یک کلاس کافی است وارد کلاس مورد نظرتان شوید و روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و گزینه حذف دانش آموزان را انتخاب کنید و دانش آموز مورد نظر را از این کلاس حذف کنید.

برای شروع کلاس مجازی مورد نظر کافی است وارد کلاس مد نظر شده و وارد بخش کلاس آنلاین شوید و روی گزینه شروع کلاس آنلاین کلیک کنید تا وارد فضای کلاس مجازی بشید. برای ضبط کلاس کافی است روی گزینه شروع ضبط کلیک کنید.

دانش آموزان می‌توانند از طریق لینک کلاس که شما برای آنها ارسال می‌شود و یا از طریق سایت وارد کلاس خود شوند. کافی است وارد سایت شوند و روی گزینه دانلود برنامه کلیک کنند و مشاهده کلاس‌های من را انتخاب کنند با وارد کردن شماره‌ی خود می‌توانند کلاس‌های خود را مشاهده کرده و وارد کلاس شوند.

برای مشاهده کلاس‌های مجازی در حال برگزاری کافی است با اکانت موسسه در صفحه اصلی، کلاس‌های درحال برگزاری را مشاهده کنید و با انتخابشان وارد کلاس شوید. برای مشاهده وضعیت حضور دبیران کافیست وارد لیست دبیران شوید و دبیر مورد نظر را انتخاب کنید و از وضعیت حضور دبیر و کلاس‌های برگزار شده مطلع شوید.

نحوه استفاده از امکانات کلاس‌های آنلاین

5 اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

برای باز شدن میکروفون خود کافی است فقط روی دکمه میکروفون کلیک کنید تا با آبی رنگ شدن این دکمه، صدای شما برای دیگران فعال شود. برای رفع مشکل میکروفون سیستم خود کافی است وارد بخش تنظیمات مرورگرتان شوید و اجازه دسترسی میکروفون رو به مرورگر خود بدهید.

برای اشتراک گذاری دوربین خود کافی است روی گزینه اشتراک گذاری دوربین کلیک کرده و تصویر خود را به اشتراک بگذارید. برای رفع مشکل وبکم سیستم کافی است وارد بخش تنظیمات مرورگرتان شوید و اجازه دسترسی وبکم را به مرورگرتان بدهید.

برای بارگذاری یک فایل پی دی اف فقط کافی است بر گزینه + کلیک کنید و گزینه بارگذاری فایل ارائه رو انتخاب کنید و فایل مورد نظرتان را آپلود کنید. برای ضبط کلاستان کافی است روی گزینه شروع ضبط کلیک کنید. برای فعال شدن وایت برد اشتراکی کافی است روی دکمه انتهایی کنار تخته وایت‌برد کلیک کنید و برای غیر فعال کردن این امکان کافی است یک بار دیگر روی این دکمه کلیک کنید.

برای اشتراک گذاری صفحه(اسکرین) سیستمان کافی است فقط در پایین صفحه بر دکمه اشتراک صفحه نمایش کلیک کرده و نوع اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

به دو روش می‌توانید صدای دانش آموزان را قطع کنید روش اول روشی است که پس قطع کردن دانش آموز، دانش آموز خود میتواند دوباره صدا را فعال کرده کرده و به صحبت ادامه دهد روش دوم هم روشی است که پس قطع صدای دانش آموز، دانش آموز دیگر نمی‌تواند خودش صدای خود را وصل کند و صحبت نماید تا هنگامی که شما به او دسترسی بدهید. برای اجازه دسترسی کاربران به میکروفون توسط دبیر کافیست دبیر دانش آموز مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه باز کردن قفل کاربر را انتخاب نماید. سپس دانش آموز با ۲ بار کلیک روی آیکون گوشی پایین صفحه میتواند به صورت صوتی به کلاس بپیوندد.

برای مشاهده کلاس‌های ضبط شده کافیست وارد کلاس مد نظرتون شوید و وارد بخش کلاس آنلاین شده و در پایین این صفحه لیست کلاس های ضبط شده را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هرکدام آن را مشاهده نمایید. برای تغییر نام کلاس‌های ضبط شده کافیست وارد کلاس مد نظر شده و نام جلسه مد نظر رو تغییر بدید تا نام کلاس ضبط شده نیز تغییر یابد.

دانش آموزان می توانند از طریق لینک کلاس که شما برایشان ارسال می‌کنید و یا از طریق سایت وارد کلاس خود شوند. کافی است وارد سایت شده و روی گزینه دانلود برنامه کلیک کنند و مشاهده کلاس‌های من را انتخاب کنند با وارد کردن شماره‌شان می‌توانند کلاس‌های خود را مشاهده و وارد کلاس شوند. کافیست با کلیک روی نام دانش آموز و انتخاب گزینه حذف دانش آموز، ایشان را از کلاس اخراج کنید و همینطور می‌توانید به امکان و یا عدم امکان حضور دوباره در کلاس را بدهید.

برای اتمام کلاس کافیست در قسمت فوقانی سایت بر گزینه ۳ نقطه کلیک کنید و گزینه اتمام جلسه را انتخاب نمایید.

امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش در موبایل‌ها و تبلت‌‌ها را ندارید (امکان اشتراک فقط در سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس امکان پذیر است)

توضیح مراحل استفاده برای دانش‌آموز

7 4 اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

دانش آموزان می‌توانند از طریق لینک کلاس که شما برایشان ارسال می‌کنید و یا از طریق سایت وارد کلاس خود شوند. کافی است وارد سایت شده و روی گزینه دانلود برنامه کلیک کنند و مشاهده کلاس‌های من را انتخاب کنند با وارد کردن شماره‌ی خود می‌توانند کلاس‌های خود را مشاهده کنند و وارد کلاس شوند.

برای باز شدن میکروفون خود کافی است فقط روی دکمه میکروفون کلیک کنید تا با آبی رنگ شدن این دکمه، صدای شما برای دیگران فعال شود. برای رفع مشکل میکروفون سیستم خود کافی است وارد بخش تنظیمات مرورگر شده و اجازه دسترسی میکروفون را به آن بدهید.

برای اشتراک گذاری دوربین خود کافی است دبیر شما اجازه اشتراک گذاری دوربین را به شما بدهد سپس با کلیک روی گزینه اشتراک گذاری دوربین می‌توانید تصویر خود را به اشتراک بگذارید. برای رفع مشکل وب‌کم سیستم کافی است وارد بخش تنظیمات مرورگر خود شوید و اجازه دسترسی وب‌کم را به مرورگر بدهید.

برای مشاهده کلاس‌های خود کافی است وارد لینک ورود به کلاس شوید و پس از وارد کردن شماره‌ی خود، کلاس‌های ضبط شده را مشاهده کنید.

برای برگزاری با کیفیت کلاس، ping شما باید کمتر از ۱۰۰ باشد و همچنین عدد jitter باید کمتر از ۵۰ باشد.

توضیح مراحل استفاده برای معلم

برای نصب نسخه معلمان برای سیستم عامل اندروید به گوگل پلی و برای دانلود نسخه وب به سایت قبولی مراجعه کنید. برای استفاده از برنامه قبل از ورود، گزینه معلم را انتخاب کنید. سپس شماره‌ای را که موسسه شما آن را داخل کلاس عضو کرده، وارد کنید و سپس وارد شوید.

برای برگزاری کلاس آنلاین کافی است کلاس مد نظر را انتخاب کرده و وارد بخش کلاس آنلاین شوید و روی گزینه شروع کلاس آنلاین کلیک کنید و وارد کلاس آنلاین خود بشید.

برای بررسی وضعیت حضور دانش آموزان در کلاس‌ها کافیست وارد لیست دانش آموزان شوید و و دانش آموز مد نظرتون را انتخاب کنید و با کلیک بر نام دانش آموز، از وضعیت حضور او در کلاس‌های گذشته مطلع شوید.

هزینه‌های اپلیکیشن قبولی

4 اپلیکیشن قبولی قدمی رو به جلو در آموزش هوشمند

  • طرح برنزی: این طرح رایگان است و هر کلاس تا ۲۵ دانش آموز ظرفیت دارد. امکانات این طرح شامل ساخت کلاس آنلاین، برگزاری آزمون آنلاین، بانک سوالات اختصاصی معلمان، ارسال پیامک اطلاع رسانی، وایت برد آنلاین، امکان ضبط کلاس، برنامه ریزی برای دانش آموز و بانک سوال برای دانش آموز است.
  • طرح نقره ای: هزینه این طرح به ازای هر دانش آموز ماهانه ۴۵۰۰ تومان است. امکانات این طرح شامل ساخت کلاس آنلاین، برگزاری آزمون آنلاین، بانک سوال اختصاصی معلم، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، وایت‌برد آنلاین، پیوستن با تلفن شهری، بدون محدودیت دانش‌‌آموز، زمان کلاس بدون محدودیت، امکان ضبط کلاس، برنامه‌ریزی درسی برای دانش‌آموز، بانک سوال برای دانش‌آموز است.
  • طرح طلایی: هزینه این طرح به ازای هر دانش آموز ماهانه ۲۴۵۰۰ تومان است. امکانات این طرح شامل ساخت کلاس آنلاین، برگزاری آزمون آنلاین، بانک سوال اختصاصی معلم، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، وایت‌برد آنلاین، پیوستن با تلفن شهری، بدون محدودیت دانش‌‌آموز، زمان کلاس بدون محدودیت، امکان ضبط کلاس، برنامه‌ریزی درسی برای دانش‌آموز، بانک سوال برای دانش‌آموز است.

قبولی با ناشرانی از جمله مهر و ماه، خوشخوان، مبتکران، جوزان، نیک انجام، چراغ دانش، سنا، آزاد اندیشان، پوران پژوهان و نصیر همکاری می‌کند.

برای تماس با پشتیبانی می‌توانید به شماره تلفن ثبت شده در وب سایت قبولی مراجعه کنید. یا از روش ثبت تیکت پشتیبانی اقدام کنید. برای ثبت تیکت برای پشتیبانی و پیگیری مشکلات خود وارد سایت قبولی شده و پشتیبانی مدارس را انتخاب کنید در صفحه مربوطه لاگین کنید و درخواست خود را به صورت تیکت ثبت کنید. قبولی همچنین پشتیبانی به صورت چت آنلاین را نیز ارائه داده است.

حال که با اپلیکیشن قبولی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس