8 برنامه برتر پوکمون

57
0
برنامه برتر پوکمون

اگر می‌خواهید دنیای پوکمون را فراتر از بازی اصلی بازی کنید، در این مقاله چند برنامه معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند همه آنها را پیدا کنید. در ادامه 8 برنامه برتر پوکمون را باهم مرور میکنیم.

ممکن است از قبل در مورد بازی های رسمی پوکمون موبایلی مانند Pokémon GO اطلاعاتی داشته باشید، اما آیا می‌دانید که جهان پوکمون چندین برنامه تلفن همراه نیز دارد که می‌توانید از آنها برای بهبود تجربه Pokémon خود استفاده کنید؟

این برنامه ها Pokémon GO، بازی با کارتی (TCG)، بازی های سری اصلی و تجربه اجتماعی Pokémon را به سطح بالاتری می‌برند. اما بهترین اپلیکیشن های همراه پوکمون کدامند؟ در این مقاله چند مورد برای کمک به شما آورده شده است.

1.برنامه برتر پوکمون:  Pokémon HOME

جدیدترین برنامه رسمی پوکمون به شما امکان می دهد پوکمون های خود را از چندین بازی جمع آوری، تجارت و سازماندهی کنید. این ویژگی های Pokémon Bank و ویژگی Wonder Trade را که در Pokémon X و Y ارائه شد در یک سرویس راحت و مبتنی بر ابر ترکیب می‌کند.

می‌توانید Pokémon را از Pokémon GO، Pokémon Sword and Shield، یا Pokémon Let’s Go Pikachu یا Eevee وارد کنید! اگر اشتراک خریداری می‌کنید، می‌توانید از Pokémon Bank در 3DS نیز اضافه کنید و به شما امکان دسترسی به Pokémon از X و Y، Omega Ruby و Alpha Sapphire را می‌دهد.

این ادغام عظیم، مونتاژ یک Pokédex کلی و مبادله چندین نسخه بازی را ساده می کند. حتی می‌توانید پوکمون خود را با داده های خاصی مانند Nature یا شماره مربی اصلی (OT) سازماندهی کنید. همچنین می‌توانید دوستان خود را برای تجارت خصوصی پوکمون و هدایا اضافه کنید و جزئیات خاصی را در مورد پوکمونی که شکار کرده‌اید جستجو کنید.

2. نمودار مسیر – ردیاب Nuzlocke

اگر ترجیح می‌دهید از طریق چالش های پوکمون مانند چالش Nuzlocke، «در حالت سخت» بازی کنید، از برنامه ردیاب مانند Route Chart بهره‌مند خواهید شد. این برنامه به شما امکان می‌دهد در حین گرفتن، پوکمون ها را اضافه کنید و تمام بخش های مرتبط چالش Nuzlocke را پیگیری کنید.

رابط کاربری ساده و موثر است. ورودی های شما را به یک پوکمون در هر مسیر محدود می کند. برگه «نمای کلی» نمای سریعی از نشان های جمع‌آوری شده شما، به علاوه تعداد پوکمون هایی که گرفته‌اید، جعبه‌بندی کرده‌اید یا تا کنون از دست داده‌اید، ارائه می‌کند. نسخه رایگان Gen VII اطلاعات دارد، اما اگر می‌خواهید جدیدترین بازی ها را انجام دهید، به نسخه حرفه ای نیاز دارید.

همانطور که چالش Nuzlocke خود را پشت سر می گذارید، داشتن یک رکورد بصری احساس رضایت به شما می‌دهد. حتی بهتر از آن، طرح نمای کلی صفحه به این معنی است که کل سفر پوکمون شما را در یک صفحه قرار دهد. از آن برای نشان دادن موفقیت خود پس از شکست بازی استفاده کنید!

3.برنامه برتر پوکمون:  Poke Genie—IV، PvP و Raid Guide

این برنامه در بالای Pokémon GO نمایش داده می شود تا اطلاعات بیشتری در مورد آمار پوکمون هایی که می گیرید به شما بدهد. حتی نام های مستعار پوکمون را برای شما ایجاد می‌کند که شامل مهم ترین آمار پوکمون ها می‌شود. این ویژگی باعث می شود که آنها در مجموعه شما بسیار سریع تر ارجاع شوند.

Poke Genie شامل Pokédex و ابزارهایی برای بررسی مجموعه های حرکت، IV و محاسبه الزامات CP است. همچنین به شما کمک می‌کند تا با راهنمای مسابقه، سازنده تیم و شبیه ساز برای نبرد آماده شوید!

Pokémon GO با بازی های اصلی پوکمون از نظر نحوه آموزش پوکمون ها، قدرت آنها و نحوه جمع‌آوری یک تیم قوی متفاوت است. این ابزار برای کمک به بازیکنانی که به سری اصلی عادت دارند کمک می کند تا با تغییرات سازگار شوند.

4. Smogon Dex

Smogon Dex منبعی ارزشمند برای بازیکنان پوکمون رقابتی است. در Smogon Dex، می‌توانید سطوح مختلف رقابتی، حرکات و استراتژی های توصیه شده و موارد دیگر را در کف دست خود مشاهده کنید.

طرح بندی برنامه درست مانند وبسایت است، بنابراین هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد. اگر به تازگی در صحنه رقابتی شروع به بازی کرده اید، Smogon Dex همچنین شامل مروری بر تمامی فرمت های مختلف و سطوح پخش می شود. همچنین به شما کمک می کند تا یک تیم قوی و رقابتی طراحی کنید و در مورد اینکه پوکمون در برابر حریفان خاص چقدر خوب عمل می کند، مشاوره ارائه می دهد.

این نسخه راحت تر از وبسایت است، زیرا در هنگام بارگذاری، برنامه از شما می‌خواهد بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس هر صفحه ای را که مشاهده می کنید به طور پیش فرض به شما نشان می دهد که مربوط به نسخه بازی شما است.

5. برنامه برتر پوکمون: Pokétch: Shiny Hunt Counter

پوکمون های براق یک رنگ غیرمعمول هستند – به عنوان مثال، کاترپی معمولا سبز است – و هنگام ارسال جلوه درخشانی دارد. آنها ارزشمند هستند زیرا بسیار کمیاب می‌باشند.

شانس ملاقات با یک پوکمون براق در Pokémon Sword and Shield حدود 1 در 4096 است و این نسبت به بازی های قدیمی بسیار ملایم تر است. Pokétch برنامه‌ای است که می‌تواند شکار براق شما را ردیابی کند و به شما امکان می‌دهد وقتی یکی را گرفتید، دستاوردهای خود را نشان دهید!

این برنامه به شما امکان می دهد پوکمون هدف خود، روش انتخابی خود و بازی را که در حال انجام آن هستید وارد کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، تایمر شروع می شود و شما می‌توانید پیشرفت خود را فقط با ضربه زدن روی تلفن خود برای هر برخورد ثبت کنید.

وقتی در نهایت براق را گرفتید، رکوردی خواهید داشت که تعداد دقیقه، قدم، برخورد، و توپ های پوکی را طی کرده اید تا به آنجا برسید! برای تکمیل کننده ها، می‌توانید شکارهای صید شده را سازماندهی کنید، آنها را بر اساس نام، سفارش صید یا شماره Pokédex مرتب کنید.

همچنین با وبسایت Shiny Hunt ادغام می‌شود، می‌توانید به راحتی با سایر شکارچیان در هنگام برخورد با یکدیگر تعامل داشته باشید.

6. Pokécardex

طرفداران Pokémon TCG – یا هر TCG دیگری – از مبارزه سازماندهی یک مجموعه کارت آگاه هستند. خوشبختانه، دوران پر کردن کلاسورها و حرکت فیزیکی کارت ها به پایان رسیده است.

نینتندو یک کارت رسمی Pokémon TCG Card Dex ارائه می‌کند، اما شما به کارت هایی که از زمان Pokémon Sun و Moon منتشر شده‌اند محدود می‌شوید و نمی‌توانید مجموعه خود را در دسته ها سازماندهی کنید. توصیه می‌کنیم به جای آن از Pokécardex استفاده کنید.

Pokécardex یافتن کارت ها، صرف نظر از نسخه، و جمع‌آوری عرشه ها را بسیار ساده تر می‌کند. برای افزودن کارت فیزیکی، لازم نیست آن را اسکن کنید، فقط در برنامه جستجو کنید. Pokécardex همچنین یک حالت سریع ارائه می دهد که به شما امکان می دهد چندین کارت را سریع تر اضافه کنید.

می‌توانید عرشه های خود را بر اساس نظر شخصی سازماندهی کنید، فقط مجموعه هایی را که به آنها علاقه دارید مشاهده کنید. حتی یک نوار پیشرفت برای جمع‌آوری کل مجموعه به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید مجموعه خود را در کمترین زمان آپلود کنید.

7.برنامه برتر پوکمون:  dataDex—Pokédex برای Pokémon

هر مربی به Pokédex نیاز دارد. dataDex به شما کمک می کند تا به سرعت به اطلاعاتی که می خواهید برسید و آنها را در قالبی شیک و با قابلیت پیمایش آسان مرتب می کند.

اولین قدم این است که بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس dataDex نتایجی را که مربوط به نسخه بازی شما نیستند فیلتر می‌کند و می‌توانید به سرعت موارد و حرکات را پیدا کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که Movedex، Itemdex یا Pokédex را مشاهده کنید و صفحات مفیدی را به موارد دلخواه خود اضافه کنید.

همچنین می توانید مجموعه پوکمون خود را از صفحه اصلی ردیابی کنید، جایی که این سبک از Pokédex های درون بازی تقلید می کند. اگر نسخه حرفه ای را انتخاب می کنید، می‌توانید مجموعه خود را با استفاده از Team Builder نیز ترتیب دهید.

8. برنامه برتر پوکمون: راهنمای میدانی GO (رویدادها، شمارنده های حمله، فهرست ها)

اگر مربی هستید که می‌خواهید همه آنها را بگیرید و با دوستانتان سرگرم شوید، باید راهنمای GO Field Guide را بگیرید. این برنامه به شما نشان می‌دهد که چه رویدادها و حملاتی در راه است. شامل یک چک لیست مجموعه جذاب برای تکمیل کنندگان خارج نیز می‌شود.

با تمرکز بر عنصر اجتماعی پوکمون، راهنمای میدانی همچنین شامل یک سیستم تبادل کد مربی است که در آن کاربران می توانند کدهای مربی خود را برای ارسال یا دریافت هدایا، ملاقات با متحدان جدید، یا تبلیغ مکان پوکستاپ یا ورزشگاه پخش کنند.

فهرستی از آموزش ها و ابزارها و نکات مفید برای بازی پوکمون گو مانند ماشین حساب Level Up به طرفداران اصلی بازی کمک می‌کند تا با سبک بازی GO سازگار شوند. کارکردهای اجتماعی این اطمینان را ایجاد می‌کنند که هرگز مجبور نیستید خودتان یاد بگیرید.

یک میلیون راه برای بازی کردن پوکمون

نکته جالب در مورد پوکمون این است که هیچ راه واحدی برای بازی وجود ندارد. شما می‌توانید آن را در طیف گسترده ای از دستگاه ها، از کنسول های بازی گرفته تا گوشی های هوشمند، بازی کنید. وقتی صحبت از کاوش در دنیای بازی به میان می آید، دنیای پوکمون واقعاً گسترده است.

شما می‌توانید بازی های اصلی، TCG، Pokémon GO یا یک اسپین‌آف متفاوت را انجام دهید. چه بخواهید هر پوکمون را جمع‌آوری کنید، چه تیم نبرد عالی را جمع‌آوری کنید یا فقط با دوستان خود بازی کنید، یک برنامه همراه وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند به آنچه می‌خواهید برسید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس