معرفی 6 تا از بهترین بازی FPS رایگان که می توانید امروز بازی کنید

92
0
بهترین بازی FPS رایگان

ژانر تیراندازی اول شخص یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی است. احتمالاً به دلیل حجم انتخاب‌هایی که برای گیمرهای FPS وجود دارد، در گذشته بازی‌های FPS انجام داده‌اید. در این پست به معرفی بهترین بازی FPS رایگان می پردازیم.

بهترین بازی FPS رایگان

بازی‌های رایگان FPS روشی سرگرم‌کننده برای بازی تیمی با دوستان خود بدون نیاز به اینکه کسی پولی خرج کند است.

تعداد زیادی بازی عالی FPS وجود دارد که می توانید آنها را بدون هیچ هزینه ای تهیه کنید. از آنجایی که بازی‌های رایگان تا حد زیادی به ریزتراکنش‌ها و یک بازیکن بزرگ متکی هستند، تقریباً همه این بازی‌های رایگان FPS در چندین پلتفرم در دسترس هستند.

بازی Ironsight 

یک FPS آینده‌نگر، Ironsight یک بازی شیک و واکنش‌گرا است که دارای سلاح‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیاری است که به تازگی گیم‌پلی کمک می‌کند.

با نقشه‌ها و مکانیک‌هایی که شبیه به عناوین قدیمی‌تر و موفق‌تر Call of Duty مانند Black Ops 2 هستند، Ironsight عالی است اگر بازی‌های FPS اخیر فقط نارضایتی را به همراه داشته باشند، و شما چیزی می‌خواهید که کمی  بی احساس تر به نظر برسد.

Ironsight دارای محتوای بیش از حد نیست و همچنین پیچیده نیست. این یک تیرانداز ساده است که بر اساس گیم پلی اصلی بالاتر از ویژگی های پر زرق و برق متکی است. اجرای آن بسیار آسان است و تراکنش‌های خرد را متعادل می‌کند، بدون اینکه بازی به‌خصوص پرداخت به برد را احساس کند. نقدهای Steam برای بازی قوی هستند و احتمالاً از Ironsight لذت خواهید برد، چه به صورت انفرادی و چه با گروهی از دوستانتان.

بازی Warface

یک FPS رایگان برای بازی قدیمی تر از سایر بازی های ارائه شده، Warface این ژانر را با MMO ترکیب می کند تا تجربه ای مملو از محتوایی ایجاد کند که احتمالاً شما را درگیر می کند. شما می توانید از بین پنج کلاس مختلف که بر گیم پلی و خطوط جستجوی شما تأثیر می گذارند، انتخاب کنید و میزان آزادی منطقی دارید. قادر به بازی PVP یا PVE است.

Warface دارای انبوهی از سلاح ها، تجهیزات جانبی و مناطقی برای کاوش است. تاثیر MMO آن به تازه نگه داشتن گیم پلی و جلوگیری از تکراری بودن عناصر FPS کمک می کند. در حالی که اخیراً بررسی‌ها کمی متفاوت بوده است، و به طور برجسته دارای ریزتراکنش‌ها است، Warface به عنوان یکی از بهترین بازی‌های FPS رایگان شناخته می‌شود.

بازی Valorant

Valorant یک بازی FPS رایگان بسیار رقابتی است که توسط Riot of League of Legends ساخته شده است. یک بازی مبتنی بر کاراکتر، می‌توانید قهرمان‌های مختلفی را انتخاب کنید که همگی با توانایی‌های خاص خود ارائه می‌شوند، با متای متعادل‌تر که پویایی تاکتیکی‌تری را به تجربه تیراندازی اضافه می‌کند.

Valorant سیستم رتبه‌بندی پیچیده‌ای دارد و ناشر و توسعه‌دهندگان آن را برای بازیکنانی هدف قرار می‌دهند که می‌خواهند در تجربه‌های بازی چند نفره خود احساس رقابت کنند. این بازی با شش نقشه قابل بازی و چند سلاح، انتخابی را در سبک بازی شما ارائه می دهد.

در حالی که شما و دوستانتان می توانید Valorant را امتحان کنید، حتی اگر در ژانر FPS مبتدی هستید، باید توجه داشته باشید که بازیکنان با تجربه تر به دلیل ماهیت بسیار رقابتی بازی، عملکرد بهتری خواهند داشت.

بازی Splitgate

Call of Duty با پورتال ملاقات می کند. اگر از طرفداران هر یک از آن franchises فرنچایزها هستید، چیزهای زیادی در مورد Splitgate خواهید یافت.

یک FPS بسیار خالی با تعداد محدود اسلحه و نقشه، تجربه اصلی Splitgate بسیار سرگرم کننده است، با مکانیک پورتال که یک شکاف مهارتی برجسته با منحنی یادگیری سریع ایجاد می کند.

ریز تراکنش‌های همگی جنبه زیبایی دارند، بنابراین لازم نیست نگران باخت در مقابل حریفانی باشید که صرفاً هزینه بیشتری برای بازی پرداخت کرده‌اند. هر کسی می‌تواند بازی Splitgate را بازی کند و در آن عالی شود، و گیم‌پلی شیک و واکنش‌ گرایانه آن که با نقشه‌های قابل فهم و پویا ترکیب شده است، ارزش امتحان کردن را دارد اگر به دنبال یک FPS قابل اعتماد هستید.

در حالی که به دلیل تعداد محدود حالت‌ها و نقشه‌های بازی می‌تواند کمی تکراری به نظر برسد، اما احتمالاً این بازی در آینده میزان محتوایی را که به بازیکنان ارائه می‌دهد افزایش می‌دهد.

Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone نیازی به معرفی ندارد، زیرا یکی از فعال ترین بازی های تمام دوران است. در حالی که در سال های اخیر این بازی به دلیل هک های برجسته مورد انتقاد قرار گرفته است، خرید Activision توسط مایکروسافت احتمالاً به مهار آن کمک می کند. Warzone یک بازی FPS Battle Royale است که چند سالی است که وجود دارد. خط داستانی خود را دارد، جدا از فرنچایزهای Call of Duty، در حالی که مکانیزم Modern Warfare (2019) را حفظ کرده است. شما می توانید از سلاح ها و تجهیزات از چندین بخش COD استفاده کنید و می توانید بازی را به تنهایی یا با دوستان خود انجام دهید.

Warzone می‌تواند منحنی یادگیری کاملاً شیب‌داری داشته باشد، اگر در زمینه FPS و بازی‌های نبرد رویال بی‌تجربه باشید، به دلیل سطح مهارت بازیکنانی که این سبک‌ها تمایل به جذب آن دارند. این بازی دارای یک نقشه بزرگ است و مرتباً مکان‌های مختلف را اضافه و حذف می‌کند و هر بازی را برای شما و تیمتان تازه نگه می‌دارد. موفقیت بازی به این معنی است که شما هرگز برای پیدا کردن یک مسابقه مشکل نخواهید داشت و اگر شما یا دوستانتان از مسیری که عناوین معمولی Call of Duty در پیش گرفته اند ناراضی باشید، می تواند جایگزین مناسبی باشد.

Halo Infinite

یکی از جدیدترین ورودی‌های ژانر FPS تیراندازی اولین فرد(اول شخص)، Halo Infinite دنباله‌ای برای بازی Halo 5: Guardians است.

اگر از طرفداران بازی های قدیمی Halo هستید، Infinite را دوست خواهید داشت، اما حتی مبتدیان نیز می توانند چیزهای زیادی را در مورد این shooter پیدا کنند.

در حالی که این franchise از زمانی که استودیو 343 به عنوان توسعه‌دهنده است، بین طرفداران تقسیم شده است، Halo Infinite نقدهای مثبتی داشته است، و آن را به انتخابی مناسب برای شما و دوستانتان تبدیل کرده است، حتی به دلیل رایگان بودن آن.

با نقشه‌های اضافی و برنامه‌ریزی‌های بیشتر، Halo Infinite به اندازه کافی آسان است و دارای منحنی یادگیری کافی برای اضافه کردن حس پیشرفت به بازی است. بین انتخاب سلاح و وسیله نقلیه تعادل وجود دارد، بنابراین لازم نیست نگران متای بیش از حد باشید. در نهایت، تنوع در حالت‌های بازی به کاهش تکراری که می‌تواند از جلسات طولانی بازی به وجود بیاید، کمک می‌کند.

بهترین بازی هایFPS  تیر اندازی

اگر شما و دوستانتان به دنبال یک بازی تیراندازی اول شخص رایگان برای بازی هستید که کیفیت آن را کم نمی کند، بازی های ارائه شده ارزش امتحان کردن را دارند. این بازی ها تجربه های آسان و رقابتی را ارائه می دهند و همه آنها برای کسانی که خستگی FPS را تجربه می کنند، از یکدیگر متمایز هستند.

اگر اجرای این بازی ها برای PC رایانه شخصی شما بسیار دشوار است، ممکن است بازی های مبتنی بر مرورگر FPS را امتحان کنید. اجرای اینها معمولاً آسانتر است.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس