آموزش ساخت حساب بیزینس اینستاگرام و نحوه‌ی بهینه کردن آن

می‌خواهید با اینستاگرام کار خود را به موفقیت برسانید باید حساب تجاری داشته باشید. در ادامه‌ی ساخت حساب بیزینس اینستاگرام با ما همراه باشید.

41
0

اگر می‌خواهید به وسیله اینستاگرام کسب و کار خود را به موفقیت برسانید باید یک حساب تجاری اینستاگرام داشته باشید. در ادامه با راهنمای گام به گام نحوه ساخت حساب بیزینس اینستاگرام با ما همراه باشید.

آموزش ساخت حساب بیزینس اینستاگرام و بهینه کردن آن

آیا قصد ایجاد یک حساب تجاری اینستاگرام را دارید؟ به محض اینکه حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید به ویژگی و امکانات بسیاری دسترسی پیدا خواهید کرد. این ویژگی‌ها مهم هستند. بنابراین در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کنید و همه مواردی را که باید در مورد آن بدانید را بررسی خواهیم کرد.

۱. به حساب‌های تجاری اینستاگرام دسترسی پیدا کنید

قبل از شروع مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام شما به روز است. سپس برنامه را باز کنید و در پایین سمت راست روی عکس نمایه خود ضربه بزنید. با این کار صفحه مربوط به نمایه شما باز می‌شود، در این صفحه روی سه خط افقی ضربه بزنید و سپس روی تنظیمات کلیک کنید.

اکنون از لیست گزینه‌ها برگه “حساب‌ها” (Accounts) را انتخاب کنید و سپس بر روی  گزینه “تغییر به حساب کاربری” (switch to business account) کلیک کنید. وقتی روی آن گزینه ضربه بزنید، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که ابزارهای تجاری اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

1 آموزش ساخت حساب بیزینس اینستاگرام و نحوه‌ی بهینه کردن آن

۲. نمایه تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

به محض دسترسی به صفحه خوش آمد روی دکمه “ادامه” ضربه بزنید. قبل از انتخاب این دکمه، می‌توانید تمام ویژگی‌هایی را که پس از ایجاد حساب تجاری فعال می‌شود را مشاهده کنید.

2 آموزش ساخت حساب بیزینس اینستاگرام و نحوه‌ی بهینه کردن آن

برای مثال:

  • شما می‌توانید فالوورهای خود را بشناسید و با نحوه عملکرد و بازخورد پست‌های خود آشنا شوید.
  • شما می‌توانید تبلیغات ایجاد کنید و از این تبلیغات برای ارتباط بیش‌تر با افراد در اینستاگرام استفاده کنید.
  • می‌توانید دکمه‌ای برای تماس با شما را به نمایه خود اضافه کنید که دسترسی افراد به شما را راحت‌تر کند، این کار با افزودن ایمیل یا دکمه تماس امکان پذیر است.

اکنون به محض کلیک بر روی دکمه ادامه به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که از شما خواسته می‌شود نوع دسته را برای نمایه تجاری خود انتخاب کنید. شما می‌توانید دسته را از لیستی که داده شده انتخاب کنید یا می‌توانید دسته مورد نظر خود را نیز جستجو کنید. پس از انتخاب نوع دسته بر روی دکمه بعدی کلیک کرده و به صفحه بعد بروید.

در صفحه بعدی از شما خواسته می‌شود که گزینه‌های تماس خود را انتخاب کنید. اگر قبلاً اطلاعات تماس خود را به اینستاگرام داده اید آن اطلاعات در آنجا لیست می‌شود یا می‌توانید یک اطلاعات تماس جدید اضافه کنید یا یکی از موارد قدیمی را ویرایش کنید. اگر می‌خواهید آن را تغییر دهید گزینه‌ای به نام “تغییر گزینه‌های تماس” (change contact options) وجود دارد.

بعد از کلیک بر روی گزینه “بعدی” یک کادر به شما نشان داده می‌شود که می‌پرسد “آیا مطمئن هستید که می‌خواهید حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید”، “تأیید” را فشار دهید و ادامه دهید. اکنون شما به پروفایل تجاری خود منتقل خواهید شد.

۳. Insights Instagram: ابزار آنالیز پست‌ها و فالوورها

برای دسترسی به اطلاعات آماری مربوط به حساب خود، باید روی آن سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. وقتی این کار را انجام دادید روی اولین گزینه insights و voila کلیک کنید.

3 آموزش ساخت حساب بیزینس اینستاگرام و نحوه‌ی بهینه کردن آن

اگر پروفایل شما تعداد قابل توجهی پست دارد می‌توانید به این بخش بروید و جزئیات مربوط به ایمپرشن (impression) و میزان بازدید از پروفایل و پست‌های خود و تعداد دفعات کلیک بر پیوند‌های در bio اینستاگرام مانند وب سایت را دریافت کنید.

صفحه‌ای نیز به طور خاص برای پست‌های شما اختصاص داده شده است و هنگامی که به این قسمت می‌روید اطلاعات دقیق پست مورد نظر خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید بر روی ایمپرشن (impression)، انگیجمنت (engagement) یا (reach) ضربه بزنید، با این کار یک فیلتر به وجود می‌آید که می‌توانید پست‌های خود را براساس برخی از معیارهای خاص تجزیه و تحلیل کنید.

حالا به صفحه قبلی برگردید و برای دیدن دنبال کنندگان خود روی گزینه “بیش‌تر ببینید” (see more) ضربه بزنید. در این بخش فالوورها براساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی، ریت و زمان استفاده از اینستاگرام نشان می‌دهد.

۴. پست‌ها را با برنامه اینستاگرام ارتقا دهید

4 آموزش ساخت حساب بیزینس اینستاگرام و نحوه‌ی بهینه کردن آن

اگر می‌خواهید میزان بازدید از پست‌های خود را افزایش دهید، اکنون این کار آسان‌تر از همیشه است. با توجه به اینکه توانایی پرداخت هزینه را دارید. درست مانند تبلیغ در فیسبوک، به همین ترتیب می‌توانید پست‌های خود را در اینستاگرام نیز ارتقا دهید. به سادگی پستی را که قصد تبلیغ آن را دارید باز کنید و روی پیوند پروموت ضربه بزنید و هر پستی این گزینه را دارد.

وقتی مراحل ایجاد یک تبلیغ را شروع می‌کنید، اولین مرحله انتخاب دکمه “call to action” است. سپس باید پیوند صفحه‌ای که می‌خواهید فالوورها از آن بازدید کنند را وارد کنید.

در مرحله بعدی بودجه، مخاطبان و مدت تبلیغ خود را انتخاب خواهید کرد. در اینجا توجه داشته باشید به جای اینکه به اینستاگرام اجازه دهید مخاطب شما را انتخاب کند، می‌توانید مشخصات مخاطبان خود را تعریف کنید. اکنون می‌توانید مخاطبان براساس سن، جنسیت و علایق تنظیم کنید.

اکنون دوباره تنظیمات تبلیغات خود را مرور کرده و یک روش پرداخت اضافه کنید. قبل از شروع تبلیغ، باید تبلیغ خود را برای بررسی ارسال کنید. به محض اینکه بررسی تبلیغ شما پذیرفته شود، تبلیغات شما به طور خودکار انجام می‌شود. در هنگام تبلیغ یا بعد از تبلیغ، می‌توانید اطلاعات مربوط به پست را مانند موارد ذکر شده در بالا بررسی کنید.

اگر چندین تبلیغ در یک حساب در حال اجرا است. باید روی نماد قلب در پایین صفحه خود کلیک کنید و با کلیک روی پیوند مشخص شده به هر تبلیغ دسترسی پیدا کنید.

پس از تبدیل حساب اینستاگرام به یک حساب تجاری، هنوز می‌توانید به تنظیمات بروید و صفحه فیس بوک خود را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید.

شما می‌توانید حساب خود را دوباره به حساب شخصی تبدیل کنید، اما در موارد خاصی در دسترس نیست. همچنین، می‌توانید توییتر، Tumblr ،Flickr و بسیاری دیگر از رسانه‌های اجتماعی خود را با حساب تجاری اینستاگرام خود پیوند دهید. با پیوند این حساب‌ها می‌توانید همزمان با اشتراک گذاری پست‌های خود در این اینستاگرام، آن‌ها را در همه این پلتفرم‌ها را نیز به اشتراک بگذارید.

لطفاً توجه داشته باشید که نمایه فیس بوک شما به حساب تجاری اینستاگرام شما پیوند داده نشده است، اما صفحه اینستاگرام پیوند داده شده است، بنابراین تجارت شما نیاز به یک صفحه فیس بوک دارد.

حال که با ساخت حساب بیزینس اینستاگرام آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس