حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک با این 2 روش

377
0
حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک

آیا سعی کرده اید یک ویدیوی TikTok را از برنامه ذخیره کنید اما موفق نشده اید؟ در اینجا نحوه حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک آمده است. 

TikTok به یکی از بزرگترین منابع سرگرمی ما تبدیل شده است و بسیاری از مردم ساعت ها را در برنامه جست و جو می کنند. هنگام استفاده  فراوان از رسانه، مطمئناً با چیزی روبرو خواهید شد که دوست دارید دوباره تماشا کنید. 

به همین دلیل است که برنامه TikTok به شما امکان دانلود ویدیو را می دهد. با این حال، گزینه دانلود همیشه در دسترس نیست و زمانی که این اتفاق می افتد، پس چی؟ همیشه گزینه ای برای ضبط صفحه وجود دارد، اما همه آیکون ها، زیرنویس ها و برچسب ها(تگ ها) مانع خواهند شد. 

اگر در حال حاضر گیر کرده اید نگران نباشید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه ویدیوهای TikTok را روی دسکتاپ و همچنین با سایت های شخص ثالث دانلود کنید، حتی زمانی که ویژگی دانلود خاموش است. 

چرا یک ویدیوی TikTok دانلود می کنید؟ 

با توجه به اطلاعات زیادی که باید در TikTok جذب کنید، ذخیره برخی ویدیوها برای تماشای زمانی دیگر ممکن است ایده بدی نباشد. ناگفته نماند، اگر اتصال اینترنتی ندارید، می توانید آنها را به صورت آفلاین تماشا کنید. 

TikTok دارای یک بوفه محتوا است به معنای واقعی کلمه چیزی برای همه وجود دارد. و به لطف الگوریتم پیشرفته‌اش، صفحه For You (FYP) برای علایق شخصی شما ساخته می‌شود. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به تمرینات ورزشی هستید، احتمالاً ویدیوهای بسیاری از نکات ورزشی و تناسب اندام را مشاهده خواهید کرد و با دانلود آن‌ها، می‌توانید هر زمان که بخواهید به آن‌ها مراجعه کنید. 

داشتن فایل‌های ویدیویی در کتابخانه عکس‌ تان به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای ارسال لینکی که ابتدا باید آن‌ها را باز کنند، آن‌ها را مستقیماً برای افراد ارسال کنید. 

چرا نمی توانید فیلم ها را از برنامه TikTok دانلود کنید؟ 

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ویژگی دانلود ممکن است در برخی ویدیوها در دسترس نباشد. 

TikTok به کاربران این امکان را می دهد که گزینه دانلود را از طریق تنظیمات حریم خصوصی یا تنظیمات یک ویدیو غیرفعال کنند. برخی از سازندگان به سادگی نمی خواهند محتوای آنها دانلود شود، معمولاً در نتیجه سرقت محتوای قبلی یا ترس از آن. گزینه دیگر حذف کامل محتوا از برنامه است، در اینجا نحوه حذف ویدیوهای TikTok آورده شده است. 

همچنین گزارش هایی مبنی بر در دسترس نبودن ویژگی دانلود در مناطق خاصی وجود دارد. بنابراین، حتی اگر سازنده بخواهد ویژگی دانلود را روشن کند، ممکن است نتواند. و گاهی اوقات، فقط یک اشکال یا اشکال در برنامه وجود دارد که از عملکرد صحیح ویژگی دانلود جلوگیری می کند. 

قبل از دانلود ویدیوهای TikTok خارج از برنامه… 

قبل از دانلود ویدیوهای TikTok خارج از برنامه... 
قبل از دانلود ویدیوهای TikTok خارج از برنامه…

همانطور که از عنوان این مقاله پیداست، ما به شما نشان می دهیم که چگونه ویدیوهای TikTok را که نمی توان آنها را از برنامه ذخیره کرد دانلود کنید. این ممکن است چند مشکل در مورد نقض حق چاپ (copyright) ایجاد کند. 

اگر سازنده به صراحت گفته است که دانلودها را غیرفعال کرده است، باید با به اشتراک گذاشتن ویدیو با دیگران به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید. برای اطلاعات بیشتر، خط مشی مالکیت معنوی TikTok را مرور کنید. این بیان می کند که کاربران نمی توانند بدون اجازه سازنده محتوا پست یا ارسال کنند. 

اگر مطمئن نیستید که سازنده به طور عمدی دانلودها را خاموش کرده است یا اینکه مشکل از برنامه است، به سادگی از آنها در نظرات ویدیو بپرسید – یا یک DM بفرستید – و درخواست اجازه برای اشتراک‌گذاری آن کنید. فقط اگر آنها بگویند بله، چراغ سبز دارید که آن را با اعتبار مجدد ارسال کنید، یا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

سایت های شخص ثالثی که قرار است در مورد آنها بحث کنیم، پست های TikTok را بدون واترمارک TikTok که حاوی نام کاربری سازنده است دانلود می کنند. بنابراین، اگر این روش را انتخاب می کنید، نباید ویدیو را هم به اشتراک بگذارید  مگر اینکه سازنده به صورت دستی واترمارک خود را اضافه کرده باشد.

در نهایت، می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی دستگاهتان را آزاد کنید. اگر ویدیوها در کتابخانه شما انباشته شوند، قبل از اینکه متوجه شوید فضای خالی خواهید داشت. نگاهی به این مقاله بیندازید تا به شما کمک کند فضای گوشی خود را آزاد کنید و فضا را در iCloud آزاد کنید. 

  1. حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک از وب سایت TikTok

وب‌سایت TikTok بدون توجه به فعال بودن یا نبودن آن توسط سازنده، گزینه دانلود را ندارد. اما همچنان می‌توانید ویدیوی TikTok را بدون دکمه ذخیره ذخیره کنید. 

برای ذخیره یک ویدیو از TikTok، ابتدا باید به TikTok.com بروید. اگر حساب کاربری (اکانت) دارید می توانید وارد شوید، اما برای این روش ضروری نیست. 

نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok
نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok

پس از ورود به سیستم، یک بار روی ویدیویی که می خواهید ذخیره کنید کلیک کنید تا باز شود. 

نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok
نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok

هنگامی که در ویدیو هستید، کلیک راست کرده و Inspect را انتخاب کنید. مطمئن شوید که در تب Elements هستید و شروع به اسکرول کنید تا متنی را پیدا کنید که با “<video src=” شروع می شود. به احتمال زیاد آن را در زیر چندین ردیف از متون “<div class=” پیدا خواهید کرد. 

نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok
نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok

برای اطمینان از انتخاب متن، باید موس را روی متن نگه دارید. اگر اینطور باشد، خواهید دید که ویدیو به رنگ آبی نیز برجسته(هایلایت) می شود. 

نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok
نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok

پس از برجسته(هایلایت) کردن متن، روی آدرس https در آن متن کلیک راست کرده و Open in New Tab را انتخاب کنید. با پخش کننده رسانه ای که ویدیوی TikTok را پخش می کند، به یک تب جدید هدایت می شوید.

در این تب جدید روی ویدیو کلیک راست کرده و گزینه Save video as را انتخاب کنید. در پنجره باز شده، نام فایل را تغییر دهید، یک مکان را انتخاب کنید و Save را بزنید. 

نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok
نحوه ذخیره TikToks غیرقابل ذخیره از وب سایت TikTok

و سپس . TikTok را در پوشه مکانی که انتخاب کرده‌اید پیدا خواهید کرد. 

  1. حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک با سایت های شخص ثالث

قبل از شروع کار با این روش، به بخشی که در مورد خط‌مشی مالکیت معنوی TikTok بحث می‌کند، مراجعه کنید تا مطمئن شوید که محدودیت‌های اشتراک‌گذاری خود را متوجه شده‌اید. 

بسیاری از سایت های شخص ثالث وجود دارد که می توانید TikToks را دانلود کنید. قابل اعتمادترین های ما SnapTik و ssstik.io هستند که روی موبایل و دسکتاپ یکسان کار می کنند. 

برای دانلود ویدیوی TikTok در SnapTik مراحل زیر را دنبال کنید: 

  • برنامه TikTok را باز کنید یا به وب سایت TikTok بروید و ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.
  • روی نماد اشتراک گذاری (فلش) کلیک کنید و Copy link را انتخاب کنید.
  • 3.به SnapTik.app سر بزنید. 
  • لینک را در کادر خالی قرار داده و Download را بزنید. به صفحه جدیدی با سه گزینه دانلود از سرورهای مختلف هدایت خواهید شد. به طور معمول، اولی کار می کند اما اگر نشد، می توانید بقیه را امتحان کنید.
  • لینک دانلود مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در صورت درخواست، دانلود را انتخاب کنید.
  • برای کاربران موبایل، پس از چند ثانیه، فایل ویدئویی باید در پوشه دانلودها باشد و از آنجا می توانید آن را در کتابخانه خود ذخیره کنید.
  • اگر از رایانه خود استفاده می کنید، یک پنجره بازشو به شما امکان می دهد نام ویدیو را تغییر دهید و پس از کلیک بر روی Save، باید TikTok را مستقیماً در پوشه انتخابی شما ذخیره کند.
حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک
حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک

برای دانلود ویدیو در ssstik.io مراحل زیر را دنبال کنید: 

  • به TikTok بروید و ویدیوی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید، کپی کنید.
  • 2.به ssstik.io بروید. 
  • لینک را در کادر خالی قرار دهید، Download را بزنید و گزینه دانلود خود را انتخاب کنید. این سایت گزینه های بدون واترمارک فراوان و همچنین گزینه ای برای دانلود فقط صدا (mp3) در اختیار شما قرار می دهد.
  • بار دیگر، در تلفن همراه، فایل در پوشه دانلودها قرار می گیرد و در دسکتاپ، می توانید آن را مستقیماً از پنجره پاپ آپ در رایانه خود ذخیره کنید.

همچنین می توانید این سایت های شخص ثالث را امتحان کنید: 

 مراحل دانلود مشابه مراحل SnapTik و ssstik.io است. به سادگی لینک را کپی و پیست کنید و گزینه دانلود را بزنید. 

اگر تمام روز در TikTok هستید، بیاموزید که TikTok چگونه برای حریم خصوصی و امنیت شخصی شما خطرناک است. 

اکنون می دانید چگونه ویدیوهای TikTok را که نمی توان از برنامه ذخیره کرد دانلود کنید 

آیا تا به حال به دستور پختی در TikTok برخورد کرده اید که بخواهید بعداً آن را امتحان کنید اما متوجه شده اید که نمی توانید ویدیو را دانلود کنید؟ اکنون، می‌توانید با احساس ناامیدی خداحافظی کنید. 

به لطف مراحل این راهنما، می‌توانید ویدیوهای TikTok را بدون نیاز به ویژگی دانلود درون‌برنامه دانلود کنید. آن را امتحان کنید و به یاد داشته باشید که هنگام اشتراک‌گذاری محتوای سازنده، مراقب خواسته‌های سازنده باشید. حل مشکل ذخیره نشدن ویدئو های تیک تاک را در این مطلب یاد گرفتید؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس