آشنایی با تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی های آن

اپل ماه گذشته iOS 15 را برای آیفون‌ها به همراه ۴ گوشی جدید منتشر کرد. در ادامه به تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی‌های آن می‌پردازیم

34
0
01 آشنایی با تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی های آن

اپل ماه گذشته iOS 15 را برای آیفون‌ها به همراه ۴ گوشی جدید، iPhone 13 و 13 Mini و iPhone 13 Pro و Pro Max به صورت عمومی منتشر کرد. و ممکن است یک به روز رسانی سیستم عامل جدید در حال حاضر در گوشه و کنار باشد. سیستم عامل اختصاصی برای همه دستگاه‌های آیفون، iOS 15، هنگام راه اندازی انواع ویژگی‌های جدید و بهبود یافته را به ارمغان آورد. ما تا کنون چند آپدیت کوچک داشته‌ایم، از جمله یک تعمیر امنیتی، اما هنوز به روز رسانی عمده‌ای وجود ندارد. در ادامه به تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی‌های آن می‌پردازیم

تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی‌های آن

آشنایی با تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی های آن

با این اوصاف، iOS 15.1 که اولین ارتقاء بزرگ اپل در سیستم عامل جدید خواهد بود در مرحله بتا بوده است، بنابراین ما ایده‌ای در مورد آنچه در آینده وجود دارد، داریم. در اینجا آنچه باید بر اساس تجربیات ما در مورد iOS 15.1 بتا انتظار داشته باشیم، آمده است.

اپل تاریخ انتشار رسمی iOS 15.1 را اعلام نکرده است. با این حال، اولین نسخه بتا iOS 15.1 یک ماه پیش در ۲۱ سپتامبر منتشر شد و آخرین نسخه بتا بود. بنظر می‌رسد تاریخ انتشار iOS 15.1 دور نباشد و تا یک ماه دیگر منتشر شود.

انتظار داریم iOS 15.1 در نهایت پشتیبانی از SharePlay و همچنین ضبط ویدئو ProRes را برای iPhone 13 Pro و Pro Max اضافه کند. نسخه بتا 15.1 همچنین شامل قابلیت آپلود کارت واکسیناسیون شما در کیف پول اپل است. رفع اشکالات معمول نیز باید در آنجا وجود داشته باشد.

بزرگ‌ترین مزایای آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس دوربین‌های درخشان آنها است. ویژگی ویدیویی ProRes به شما کمک می‌کند تا با به حداقل رساندن میزان فشرده‌سازی ویدیوهایتان، بیش‌ترین بهره را از آنها ببرید و از کیفیت تصویر در ویدیوهایتان محافظت کنید. اگر دوست دارید قبل از به اشتراک گذاری عکس‌های خود ویرایش خلاقانه انجام دهید، عالی است. ProRes در سومین نسخه بتا برای iOS 15.1 گنجانده شد، به این معنی که احتمالاً با به‌روزرسانی زنده راه‌اندازی می‌شود.

چگونه می توانم نسخه بتای iOS 15.1 را دانلود کنم؟

02 آشنایی با تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی های آن

برای آزمایش نسخه‌های بتا نرم افزار اپل، ابتدا باید در برنامه نرم افزار بتا اپل ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که نسخه‌های بتا نرم‌افزار دارای اشکال هستند و بهینه‌سازی نشده‌اند، بنابراین توصیه می‌کنیم نسخه‌های بتا را فقط در دستگاه‌های اضافی دانلود کنید، نه تلفن، تبلت یا لپ‌تاپ اصلی‌تان. هنگامی که در برنامه شرکت کردید، باید نمایه پیکربندی را از اپل دانلود کنید. سپس باید بتوانید آخرین نسخه بتا را با رفتن به Settings > General > Software update و انتخاب Download and Install نصب کنید.

حال که با تاریخ انتشار IOS 15.1 و ویژگی‌های آن آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس