هر چیزی که باید درمورد امانگ آس برای ایکس باکس بدانید

Among Us، بازی چندنفره منحصر به فرد Co-op از استودیوی Innersloth است. در ادامه به امانگ آس برای ایکس باکس و تاریخ انتشار آن می‌پردازیم.

28
0

هجوم مردمی که در خانه می‌مانند و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، تمرکز بیش‌تر افراد بر روی حالت چند نفره آنلاین و قدرت غیر عمدی استریمرهای توییچ در بالا بردن بازی‌ها باعث شده است که چندین بازی کوچکتر به موفقیت‌های بزرگی برسند. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌های بازی امانگ آس (Among Us) است، یک بازی کم ارزش با حداکثر ۱۰ بازیکن که با هم کار می‌کنند تا در میان آن‌ها، Impostors را کشف کنند. در ادامه به امانگ آس برای ایکس باکس می‌پردازیم.

امانگ آس برای ایکس باکس

2 هر چیزی که باید درمورد امانگ آس برای ایکس باکس بدانید

Among Us، بازی چندنفره چندنفره منحصر به فرد Co-op از استودیوی Innersloth است که در حال حاضر بر روی Android ،iOS ،PC از طریق Steam و Epic Games ،Xbox Game Pass برای رایانه شخصی و Nintendo Switch در دسترس است. امانگ آس در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ از طریق Xbox Game Pass به ایکس باکس می‌آید.

در اواخر سال ۲۰۲۰ توسط Xbox و تیم Innersloth تأیید شد که امانگ آس به کنسول‌های Xbox، از جمله Xbox Series X و Xbox Series S، در اواخر امسال در سال ۲۰۲۱ می‌آید.

قبل از اینکه Xbox و Innersloth اعلام کنند که امانگ آس برای Xbox عرضه می‌شود، ابتدا مشخص شد که این بازی در حال انتشار بر روی Xbox Game Pass برای رایانه شخصی است. وقتی امانگ آس برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر می‌شود، از طریق Xbox Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود.

قیمت امانگ آس

1 هر چیزی که باید درمورد امانگ آس برای ایکس باکس بدانید

اطلاعات دقیق قیمت Among Us برای Xbox (اگر به طور جداگانه از Xbox Game Pass در دسترس باشد) مشخص نیست، اما احتمالاً همان قیمت ۵ دلاری را خواهد داشت که روی رایانه شخصی و سوییچ دارد. در حالی که این بسیار مقرون به صرفه است، Among Us همچنین یک بازی عالی برای Xbox Game Pass است زیرا یک بازی چند نفره معمولی و سرگرم کننده است که برخی از بازیکنان به طور معمول آن را خریداری نمی‌کنند.

مشخص نیست چه چیزی در نسخه Xbox Game Pass گنجانده شده است، اما می‌توانیم فرض کنیم که این نسخه یک کپی از بازی پایه بدون هیچ گونه DLC یا محتوای اضافی درون بازی مانند لوازم آرایشی باشد.

مشخص نیست چه مدت امانگ آس از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود، اما بازی‌ها معمولا برای مدتی طولانی باقی می‌مانند. بازی‌های مستقل مانند Among Us، به خصوص، اغلب برای مدت طولانی‌تر در دسترس باقی می‌مانند.

Xbox Game Pass شامل صدها بازی با کیفیت بالا است، اما Among Us ممکن است شانس پیوستن به لیست بهترین بازی‌های ما در Xbox Game Pass را داشته باشد.

حال که با امانگ آس برای ایکس باکس آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس