Kittl چیست؟ چگونه با Canva مقایسه می‌شود؟ 

106
0
Kittl چیست

Kittle و Canva هر دو طراحی در دسترس را ارائه می‌دهند. Canva بر بازار رسانه های اجتماعی و Kittl بر محصولات طراحی مبتنی بر چاپ تمرکز دارند.

 Kittl چیست و چگونه با Canva مقایسه می‌شود؟ 

 ابزار طراحی مبتنی بر مرورگر Kittl ادعا می‌کند که بصری ترین پلتفرم طراحی در بازار است. شباهت هایی با Canva دارد، از جمله ارائه راه حل های طراحی مبتنی بر مرورگر. پایگاه رو به رشد Kittl و وجود ابزارها و ویژگی های طراحی، کار را برای Canva در رقابت سخت می‌کند. 

 Canva در طراحی و رسانه های اجتماعی بسیار شناخته شده است، اما Kittl در طراحی شهودی هوش مصنوعی با تمرکز بر بازارهای چاپ بر اساس تقاضا (POD) سهم بیشتری دارد. این دو پلتفرم دارای ویژگی های مشابه هستند و می‌توانند برای انواع طرح های مشابه استفاده شوند. بنابراین، بیائید آنها را مقایسه کنیم. 

 Kittl در مقابل Canva: قیمت گذاری 

همانند بسیاری از پلتفرم های طراحی، Kittl یک مدل اشتراک ردیفی ارائه می‌کند. از طرح رایگان برای همیشه شروع می شود که 15 اعتبار هوش مصنوعی، فضا برای 20 پروژه و 500 مگابایت فضای ذخیره سازی آپلود ارائه می‌دهد. محدود به بارگیری فایل با وضوح پایین و الزام به معرفی Kittl می‌باشد. 

 هزینه Kittl Pro ۱۰ دلار در ماه است، اما صورت حساب به صورت سالانه باید پرداخت شود. این طرح شامل 100 اعتبار هوش مصنوعی در ماه، به علاوه فضای ذخیره سازی بیشتر و کمک هزینه پروژه است. مجوز تجاری بدون نیاز به ذکر منبع در دسترس است. 

 Kittl Expert از 24 دلار در ماه شروع می‌شود، صورت حساب این طرح هم به صورت سالانه است. طرح های تجاری سفارشی نیز در دسترس هستند. Kittl تخفیفات و طرح های ارجاعی را برای دانشجویان، معلمان و همچنین تخفیف ارجاعی برای کاربران حرفه ای ارائه می‌دهد. 

 Canva یک نسخه رایگان با ویژگی های بسیار، از جمله محدودیت 50 اعتباری برای ابزارها و برنامه های هوش مصنوعی ارائه می‌کند، و – مانند Kittl – ارسال محدودی را ارائه می‌دهد. Canva Pro به کاربران قالب های ممتاز، ابزارها، برنامه های ویرایش و فرمت های بهتر ارسال فایل، از جمله فایل های PNG و SVG شفاف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دلایل زیادی برای ارتقا به Canva Pro وجود دارد. 

 هزینه Canva Pro برای اشتراک سالانه با 30 روز آزمایشی رایگان 119.99 دلار است. Canva for Teams برای پنج نفر اول 149.90 دلار در سال است. اشتراک Canva for Education بدون هزینه به معلمان و دانشجویان ارائه می‌شود. 

 Kittl در مقابل Canva: ویژگی های هوش مصنوعی 

 هم Kittl و هم Canva ابزارهای هوش مصنوعی متنوعی دارند. طرح رایگان Kittl، کاربران را در مجموع تنها به 15 عملیات هوش مصنوعی محدود می‌کند. شما باید برای دریافت اعتبارات بیشتر هوش مصنوعی در یک طرح گسترده تر مشترک شوید. طرح رایگان Canva شامل 50 عملیات هوش مصنوعی است، اگرچه برخی از برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز به ثبت نام خارجی دارند. 

می‌توانید از اعتبارات هوش مصنوعی خود برای تولید کننده آرم هوش مصنوعی Kittl – که گرافیک های قابل ویرایش را از یک پیام متنی تولید می‌کند – یا تولیدکننده متن به تصویر برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های هنری و تصویری استفاده کنید. با این حال، این نتایج قابل ویرایش نیستند. Kittl چند ابزار دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی دارد، مانند تولید کننده نقل قول، ابزار حذف پس زمینه و تولیدکننده پس زمینه. همچنین یک کتابخانه تصویری تولید شده توسط هوش مصنوعی برای دارایی های رایگان جهت استفاده فراهم می‌کند. 

 در سال 2023، Kittl نیروگاه طراحی گرافیکی مولد هوش مصنوعی خود، Kittl AI-X1 را معرفی کرد، که مولد لوگو را تقویت کرده و انتظار می‌رود که از سال 2024 به بعد ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری را در بر گیرد. 

 Canva استودیوی جادویی هوش مصنوعی خود را که دارای مجموعه ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی است، در سال 2023 معرفی کرد. Canva Magic Studio یکی از مزایای Canva Pro است. با این حال، کاربران Canva Free مجاز به استفاده از 50 عملیات هوش مصنوعی برای خدمات هوش مصنوعی هستند. 

 Canva’s Magic Studio شامل: 

 ویژگی های تبدیل متن به تصویر و متن به ویدئو 

 Magic Write با جعبه ابزار نوشتن هوش مصنوعی شامل ترجمه 

 Magic Beats برای اضافه کردن موسیقی همگام سازی شده به فیلم ها یا انیمیشن های شما 

 پاک کن جادویی برای حذف پس زمینه هوشمند 

 Magic Edit برای جایگزینی اشیا 

 Magic Grab که به شما امکان می‌دهد بخش هایی از یک تصویر را انتخاب و جابجا کنید 

 Magic Expand تا مرزهای تصاویر خود را گسترش دهید 

 Magic Animate برای انیمیشن های سریع و آسان 

 Magic Create برای درخشش کلی طرح های شما 

 بسیاری از برنامه های یکپارچه در Canva ابزارهای هوش مصنوعی خارجی مانند صداگذاری هوش مصنوعی، پرسونای ویدیویی تولید شده و ابزارهای دیگر را نیز ارائه می‌دهند. 

 آیا Kittl برای چاپ در صورت تقاضا خوب است؟ 

 چاپ بر اساس تقاضا (POD) یک راه عالی برای طراحان جهت کسب درآمد غیرفعال است. Kittl این کار را انجام می‌دهد تا فروش را برای طراحان آسان تر کند. نه تنها کتابخانه ای از طرح ها و دارایی ها برای استفاده وجود دارد، بلکه مجوز تجاری Kittl آن را به طراحی با دارایی های آماده و همچنین افزودن عناصر اصلی دعوت می‌کند. 

 Kittl فروش POD را با ویژگی های داخلی POD ساده تر کرده است. فهرستی از اندازه های قالب را برای بسیاری از تولیدکنندگان اصلی POD و همچنین تصاویر مدل سازی برای لباس ها و محصولات محبوب ارائه می‌دهد، و شما را از ساخت ماکت ها نجات می‌دهد. 

 می‌توانید طرح خود را به عنوان یک گرافیک برداری با کیفیت بالا برای ارسال به چاپگرهای شخص ثالث ذخیره کنید، یا می‌توانید از نسخه های چاپ داخلی Kittl که در سطح جهانی هستند استفاده کنید. استفاده از Kittl برای چاپ بر اساس تقاضا، کار را به شدت ساده می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول خود را تبلیغ کنید و Kittl بقیه کارها را انجام می‌دهد. 

 آیا می‌توانید با استفاده از Kittl از ابتدا طراحی کنید؟ 

شما می‌توانید از ابتدا به طور مستقیم در ویرایشگر Kittl طراحی کنید. با این حال، Kittl ابزاری برای طراحی یا ویرایش اشکال ارائه نمی‌دهد. 

 ویژگی ویرایشگر متن با کتابخانه بزرگ تایپوگرافی Kittl و ویرایشگر جلوه های متن کار می‌کند. می‌توانید طرح های تایپوگرافی زیبایی را با ابزارهای Kittl ایجاد کنید، از جمله افزودن بافت، انحنا و گزینه های شکل و ویرایش مسیر خط متن پس از نوشتن. 

 برای ایجاد طرح های شکل دار از ابتدا محدودیت هایی وجود دارد. کتابخانه شکل اشکال اولیه و همچنین اشکال و طرح های از پیش مصور شده را ارائه می‌دهد. هیچ مسیری برای ویرایش اشکال وجود ندارد، بنابراین باید از آنها همانطور که هستند استفاده کنید. اشکال را می‌توان دوباره رنگ آمیزی کرد و جلوه های بیرونی اولیه را اعمال کرد. 

 با استفاده از کتابخانه دارایی گسترده Kittl، می‌توانید تعداد زیادی طرح را از ابتدا ایجاد کنید که شامل جنبه هایی از دارایی های مختلف است. تابع Text Effects بهترین راه برای ایجاد اصالت با استفاده از ویرایشگر Kittl است. 

 در مقابل، اگرچه Canva در مقایسه با Adobe یا Figma یک ابزار طراحی بصری نیست، اما ویژگی های طراحی قابل تنظیم بیشتری را ارائه می‌دهد. Canva شامل یک ابزار طراحی و قابلیت افزودن افکت به تصاویر و اشکال است، اما هنوز گزینه قابل ویرایش وجود ندارد. 

 آیا قالب های Kittl برای طراحان خوب هستند؟ 

 کتابخانه های الگو و دارایی Kittl در حال رشد هستند. بسیاری از الگوها توسط سازندگان Kittl ساخته شده اند و همه آنها با مجوزهای تجاری برای استفاده شما در دسترس هستند. تا حد زیادی، الگوها قابل ویرایش بوده و عملکرد Kittl در نحوه ویرایش آنها متفاوت است. 

 هنگامی که طرحی را در Kittl ایجاد کردید، می‌توانید طرح خود را در جامعه Kittl منتشر کنید. این کار، طرح شما را به قالبی تبدیل می‌کند که توسط سایر طراحان Kittl مورد استفاده و ویرایش قرار می‌گیرد. 

از آنجایی که تمرکز Kittl بیشتر بر روی طرح های POD و کمتر بر روی طرح های رسانه های اجتماعی است، قالب ها و دارایی ها نسبت به Canva دارای قطعات متحرک کمتری هستند. قالب های Canva عمدتاً بر روی تنظیمات رسانه های اجتماعی با قطعات قابل تعویض تمرکز دارند. Canva همچنین دارایی های قالب ویدیویی، صوتی و متحرک را ارائه می‌دهد که در Kittl کمتر رایج است. 

 به طور کلی، Kittl شباهت های زیادی به Canva دارد. با این حال، برای طراحانی که مایل به فروش POD هستند یا طراحان گرافیکی که می‌خواهند لباس بسازند، Kittl گزینه بهتری است. ویژگی های POD داخلی آن مفید و الهام بخش هستند و Kittl AI-X1 می‌تواند با کمک هوش مصنوعی مولد، طرح های شما را بیشتر پیش ببرد. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس