Microsoft 365 Copilot چیست و چه کاری می تواند انجام دهد؟

46
0
Microsoft 365 Copilot چیست

چت ربات جدید مایکروسافت مبتنی بر هوش مصنوعی که با برنامه‌های مایکروسافت 365 ادغام شده است، قول می‌دهد نحوه ایجاد اسناد، صفحات گسترده و اسلایدها را تغییر دهد.

Microsoft 365 در نوع خود یک مجموعه بهره وری فوق العاده است. اما، به لطف تزریق هوش مصنوعی، آنها قوی تر می شوند. Microsoft 365 Copilot لایه بهره‌وری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که با برنامه‌های مورد علاقه‌تان در مجموعه مایکروسافت ادغام شده است که مشقت‌های کارهای معمولی را که هر روز با برنامه‌ها انجام می‌دهید از بین می‌برد.

Microsoft 365 Copilot چیست؟

Microsoft 365 Copilot یک دستیار چت ربات هوش مصنوعی است که در کنار ایمیل‌ها، اسناد، جلسات و سرویس جدید Business Chat کار می‌کند. این یک ربات چت است، بی شباهت به آنچه قبلاً در Bing و ChatGPT به آن عادت کرده اید. شما می توانید آن را به عنوان یک Clippy نسل قدیمی تصور کنید که با هوش مصنوعی نسل بعدی لباس پوشیده است.

طبق اعلام مایکروسافت، Copilot قدرت مدل‌های زبان بزرگ (LLM) را با داده‌های شما در Microsoft Graph و برنامه‌های Microsoft 365 گرد هم می‌آورد. برای کسانی که آشنا نیستند، Microsoft Graph منبع تک نقطه‌ای در ابر همه داده‌های شما در همه برنامه‌هایی است که در Microsoft 365 استفاده می‌کنید. علاوه بر این، برنامه‌ها می‌توانند از Microsoft Graph API برای اتصال به داده‌ها و افزایش بهره‌وری شما در حین کار استفاده کنند. پلتفرم مایکروسافت

سیستم Microsoft 365 Copilot سه فناوری را ترکیب می کند:

برنامه های آفیس (Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و غیره)،

مایکروسافت گراف و تمام محتوا و زمینه سازمان شما در آن.

مدل زبان بزرگ GPT-4 (LLM) که متن قابل خواندن توسط انسان را تجزیه، درک و ایجاد می کند.

همانطور که می‌دانید، سیستم Copilot چیزی بیش از ارائه یک ربات گفتگوی GPT-4 در برنامه‌های آفیس شماست. و همه چیز با یک دستور ساده در کادر چت Copilot در برنامه های آفیس شروع می شود.

چگونه از Microsoft 365 Copilot استفاده می کنید؟

می‌توانید در همه برنامه‌های رایج Microsoft 365 با ربات چت تعامل کنید. برای شروع، فقط باید یک درخواست وارد کنید، و سپس Copilot به طور خودکار سند یا پاسخی را بسته به آموزش زبان طبیعی شما ایجاد می کند. در اینجا چند نمونه از نحوه عملکرد آن در برنامه های مختلف، همانطور که توسط مایکروسافت توضیح داده شده است:

Microsoft Word : Copilot می‌تواند اولین پیش ‌نویس را بر اساس یک درخواست برای شما ایجاد کند. به لطف Microsoft Graph در پس‌زمینه، Copilot می‌تواند محتوای اسناد مشترک در سراسر سازمان را شامل شود. حتی می‌تواند سند را طوری تغییر دهد که حرفه‌ای یا معمولی به نظر برسد.

مایکروسافت اکسل: Copilot می‌تواند با درخواست‌های زبان طبیعی برای دادن پاسخ‌هایی که قبلاً به فرمول‌های پیچیده نیاز داشت، کار کند. می‌توانید از آن بخواهید که تجسم‌ها، پیش‌بینی‌ها، و توصیه‌های مختلف را بدون تغییر صفحه‌گسترده به شما نشان دهد.

مایکروسافت پاورپوینت: Copilot می تواند از طرح کلی شما یا یک سند Word استفاده کند و به صورت خودکار یک اسلاید دک تولید کند. با دستورات ساده، می توانید ارائه های طولانی تر را ساده کنید.

Microsoft Outlook: علاوه بر پاسخگویی سریع به ایمیل‌های معمول، Copilot می‌تواند بحث‌ها را از رشته‌های ایمیل و محتوای مایکروسافت 365 بکشد. Copilot همچنین به شما امکان می‌دهد لحن و طول پاسخ‌های خود را تنظیم کنید.

تیم های مایکروسافت: Copilot می تواند برنامه ها و برنامه های جلسات را تنظیم کند. اما این یک تصمیم گیرنده موثر نیز خواهد بود زیرا چت بات می تواند مزایا و معایب هر بحثی را فهرست کند و مراحل بعدی را پیشنهاد دهد.

چت تجاری: این سرویس جدید به تقویم، ایمیل ها، چت ها، اسناد، جلسات و مخاطبین شما ضربه می زند. شما می توانید با استفاده از آن به عنوان یک راه حل تک پنجره ای برای سوالات خود در مورد پروژه ها و طرح ها، همکاری خود را تقویت کنید.

چه زمانی می توان از Microsoft Copilot استفاده کرد؟

Microsoft 365 Copilot برای همه کاربران در دسترس نیست زیرا مشتریان پیش‌ نمایش در حال آزمایش آن هستند. اما می‌توانید انتظار داشته باشید که به لطف راه‌اندازی هوش مصنوعی مشابه توسط Google Workspace، به‌دلیل گرم شدن فضای هوش مصنوعی، به زودی به اکانت مایکروسافت 365 شما بیاید.

به دنبال راه هایی برای ساده سازی گردش کار خود با Copilot باشید

Copilot مانند یک اوراکل بلند به نظر می رسد که می تواند به همه افکار شما پاسخ دهد. اما راز کار با هوش مصنوعی، نوتیفیکیشن‌هایی است که به آن می‌دهید و مهارتی که برای تجزیه و تحلیل داده‌هایی که به دست می‌آورید. بنابراین، شما همچنان باید گرامر، فرمول های اکسل و طراحی اسلاید را بدانید تا شکاف های موجود در هوش مصنوعی را به درستی تشخیص دهید.

همانطور که از نام آن پیداست، Microsoft 365 Copilot یک دستیار است که می‌تواند زمان را از کارهای کسل‌کننده خلاص کند تا بتوانید با اطلاعاتی که دارید، انتقادی‌تر فکر کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس