2 تغییر بزرگ WWE 2K22 در به‌روزرسانی اخیر

166
0
2 تغییر بزرگ WWE 2K22 در به‌روزرسانی اخیر

به تازگی 2K Sports و Visual Concepts به‌روزرسانی 1.09 را برای WWE 2K22 عرضه کردند. این به‌روزرسانی تغییرات زیادی را اعمال کرده است. ولی این تغییراتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بزرگ‌ترین‌ها هستند. با اول نیوز همراه شوید تا به 2 تغییر بزرگ WWE 2K22 در به‌روزرسانی اخیر بپردازیم.

بازی کشتی کج 2022 ماه گذشته عرضه شد و ما شاهد استقبال گسترده‌ی منتقدان و بازی‌بازان از آن بودیم. طرفداران کشتی کج پس از سال‌ها یک بهبود قابل توجه و امیدوار کننده را شاهد بودند. ولی همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. پس از عرضه‌ی بازی 2K Sports و Visual Concepts به‌روزرسانی‌های متعددی را عرضه کردند. با این حال به‌روزرسانی اخیر بدون شک مهم‌ترین آن‌ها بوده است.

به‌روزرسانی 1.09 بازی WWE 2K22 نه تنها باگ و مشکلات بازی را برطرف کرده است، بلکه طبق نظر طرفداران تغییرات گسترده‌ای را نیز اعمال کرده. به‌روزرسانی اخیر کشتی کج 2022 محتوای بیش‌تری را به بازی‌بازان هدیه می‌دهد. علاوه بر این محتوای فعلی را نیز بهبود می‌بخشد. همان‌طور که اشاره کردیم تغییرات صورت گرفته بسیار است. ولی این 2 تغییری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم مهم‌ترین‌ها هستند.

 

2 تغییر بزرگ WWE 2K22 در به‌روزرسانی اخیر

NXT 2.0 Arena

هر وقت نسخه‌ی جدید بازی کشتی کج عرضه می‌شود، ما شاهد یک سری عقب ماندگی‌ها هستیم. به عنوان مثال حضور کشتی گیران قدیمی که از شرکت جدا شده‌اند و عدم حضور کشتی گیران جدید. کشتی کج 22 نیز از این قاعده مستثنی نیست. مثلاً بخش NXT 2.0 Arena در بازی حضور نداشت و بازی‌بازان مجبور بودند از نسخه‌ی قدیمی و از رده خارج استفاده کنند.

البته شاید نسخه‌ی قدیمی هنوز پرطرفدار باشد ولی به هر حال افراد زیادی هستند که دوست دارند به‌روزترین تجربه‌ی ممکن را داشته باشند. به‌روزرسانی 1.09 این مشکل را برطرف کرده است. NXT 2.0 Arena به بازی اضافه شده و طرفداران می‌توانند در آن به مبارزه بپردازند.

 

قهرمانی کشتی کج

مسابقات قهرمانی 2 نفره MyGM

یکی دیگر از تغییرات بزرگ به‌روزرسانی 1.09 بازی WWE 2K22 اضافه شدن مسابقات قهرمانی تیمی (tag team championships) به بخش پرطرفدار MyGM است. پیش از این بازی‌بازان فقط به قهرمانی‌های تک‌نفره محدود شده بودند ولی اکنون می‌توانند بخش tag team را نیز داشته باشند. همچنین سازندگان تعداد کارت‌های بازی را نیز افزایش داده‌اند و بازی‌بازان می‌توانند مسابقات بیش‌تری را برگذار کنند. این‌گونه می‌توانند استفاده‌ی بهتری از کشتی گیران خودشان کنند و آن‌ها را روی فرم نگه دارند. پیش از این ممکن بود تا مدت‌ها به آن‌ها بازی نرسد.

منتظر ماندن برای به‌روزرسانی‌های آینده‌ی WWE 2K22 هیجان‌انگیز خواهد بود. آیا سازندگان باز هم به بهبود بازی و اضافه کردن محتوا خواهند پرداخت؟ فعلاً که بخش MyGM بهبودهای چشم‌گیری پیدا کرده است. همچنین شایان ذکر است که سازندگان DLCهای پولی نيز برای بازی تدارک دیده‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به Banzai Pack اشاره کرد.

بازی WWE 2K22 هم‌اکنون برای PC, PS4, PS5, Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

شما طرفدار بازی کشتی کج هستید؟ نظرتان در خصوص 2 تغییر بزرگ WWE 2K22 در به‌روزرسانی اخیر چیست؟ به آینده‌ی این فرانچایز امیدوار هستید؟ لطفاً نظرات خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس