13 گوردخمه برتر در Elden Ring

190
0
13 گوردخمه برتر در Elden Ring

در حین کاوش در سرزمین‌ها و جهان الدن رینگ، بازیکنان باید این گوردخمه‌های جالب را برای دریافت پاداش‌های ارزشمند بررسی کنند. فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring را در اول نیوز بخوانید.

آن‌ها قرار است محل استراحت مردگان باشند، اما در الدن رینگ، دخمه ها ممکن است بازارهایی باشند که نشان می‌دهند در وضعیت فعلی چقدر شلوغ و پربار هستند. آن‌ها پر از دشمنانی هستند که بسیار وحشی و بی رحم هستند و همچنین دارای گنجینه‌هایی هستند که می‌توانند بازی را تغییر دهند. در عین حال، دخمه‌های موجود در Elden Ring نیز قدرت تفکر بیشتری را از بازیکنان می‌خواهند.

این هزارتوهای عمودی از سنگ و رنج برخی از چالش برانگیزترین فعالیت‌های جانبی در بازی هستند. مانند بسیاری از سیاه چال‌های کوچک در سرزمین‌های مابین، برخی از آن‌ها به یاد ماندنی نیستند یا به سادگی ارزش کمتری نسبت به بقیه دارند. چه از طریق جوایز و چه از طریق احساس موفقیت، بازیکنان به خوبی کاوش این مناطق را انجام خواهند داد و گورهایی را در این دخمه‌ها حفر می‌کنند. شکست دادن دشمنان و به دست آوردن جوایز در این گوردخمه‌ها ارزشمند خواهد بود.

گوردخمه‌های الدن رینگ برخی از بهترین مسیرهای انحرافی هستند که Lands Between باید ارائه دهند. این دخمه‌ها جدا از اینکه به بازیکنان اجازه می‌دهند از مراحل اصلی منحرف شوند تا وانمود کنند نامزد ملینا هستند، همچنین حاوی آیتم‌های مفید و قدرتمندی نیز هستند.

بیشتر از آن، آن‌ها همچنین قطعه‌ای از تاریخ را در سرزمین‌های میانی به بازیکنان ارائه می‌دهند. به هر حال، بیشتر این دخمه‌ها خانه بقایای سقوط کرده قهرمانان، جنگجویان و افسانه‌های سابق در سرزمین‌های مابین هستند. بنابراین، دخمه‌های الدن رینگ بیشتری به منظور گسترش گزینه‌های بازیکنان اضافه شده است.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

13. Cliffbottom Catacombs (Linuria of the Lakes)

فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring را با Cliffbottom Catacombs آغاز می‌کنیم. در حوالی لبه جنوب شرقی منطقه لیورنیا از دریاچه‌ها، دخمه‌ای وجود دارد که هیچ چیز قابل‌توجهی را ارائه نمی‌دهد. در عوض، تکه‌های آیتم‌های خوب را در مقادیر خوب ارائه می‌کند، و مطمئناً در بین این آیتم‌ها چیزی مفید برای هر بازیکنی وجود دارد.

گوردخمه Cliffbottom Catacombs نام آن مکان است. این در درجه اول یک مکان خوب برای فارم کردن سطح پایین Grave و Ghost Gloveworts است، اما همچنین دارای چند خاکستر روح و تعدادی سلاح است. Rune Arcs نیز در دسترس هستند، برای زمانی که بازیکنان می‌خواهند آن‌ها را برای آینده یا اواخر بازی ذخیره کنند. این سفر سریع در کاتاکومب نباید از نظر سلامت عقل برای بازیکنان هزینه زیادی داشته باشد.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

12. Wyndham Catacombs (Altus Plateau)

در نزدیکی منطقه منتهی به کوه گلمیر یک گوردخمه قابل توجه قرار دارد که برای پاداش دادن آماده است. این منطقه در اواسط بازی به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که سرانجام ساخت‌های Lightning خود را تکمیل کنند زیرا Lighting Scorpion Charm را در خود جای داده است. جدای از آن، دخمه‌های ویندهام نیز مکانی عالی برای Gloveworts و Smithing Stones است.

اگر بازیکنان به دقت نگاه کنند، ممکن است به Ancient Dragon Apostle’s Cookbook نیز برخورد کنند که همیشه برای کسانی که عاشق ساخت و ساز هستند یا نیاز به کرافتینگ دارند، استقبال می‌شود. حتی تنها Gloveworts به تنهایی این منطقه را ارزشمند و مناسب بازدید می‌کند. هر سطح (لول) برای آن خاکستر یا احضار روح کمک زیادی می‌کند.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

11. Auriza Side Tomb (Altus Plateau)

آرامگاه جانبی Auriza یک مکان برجسته در شرقی‌ترین نقطه فلات Altus است. بازیکنان می‌توانند آن را درست خارج از دیوارهای شهر، نزدیک خندق پیدا کنند. این آرامگاه به اندازه قبر قهرمان Auriza مملو از جوایز نیست، اما آرامگاه جانبی Auriza مکان خوبی برای فارم کردن Gloveworts در اواسط بازی است.

بازیکنان در اینجا زره و اسلحه پیدا نخواهند کرد، اما با تلاش بازی در بازی با کلمات گستاخانه با Soldjars of Fortune Ashes پاداش دریافت خواهند کرد. آن‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند لژیونی از کوزه‌های کوچک شایان ستایش را احضار کنند تا برای آن‌ها مبارزه کنند. آن‌ها در مقایسه با Mimic Tear یا Tiche چندان خوب نیستند، اما حال و هوای Minion دارند و همین کافی است.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

10. Minor Erdtree Catacombs (Caelid)

در زیر اولین Minor Erdtree در Caelid، یک نقطه نیمه پنهان وجود دارد که بازیکنان ممکن است بخواهند آن را بررسی کنند. این دخمه‌های Minor Erdtree است و به طور طبیعی مکانی عالی برای فارم مقداری Gloveworts است. چیزی که حتی بیشتر در مورد این مکان قابل توجه است این است که شامل سطح پنج Grave Gloveworts است که معمولاً در فلات Altus یافت می‌شوند. آن را به عنوان یک شروع اولیه بازی در نظر بگیرید.

به غیر از Gloveworts، کلاه ایمنی Imp Head (Wolf) نیز برای ساخت‌های melee در اینجا وجود دارد. اما نقطه فروش واقعی خاکستر سر کدو تنبل دیوانه است. این احضار روح یا خاکستر به دلیل بزرگی یکی از با ابهت ترین‌ها در بازی است. به‌علاوه، او آسیب‌های ضربه‌ای وارد می‌کند که در برابر دشمنان سنگی مفید است، به خصوص اگر بازیکنان نخواهند سلاح‌ها را عوض کنند. رتبه دهم فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring به Minor Erdtree Catacombs می‌رسد.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

9. Catacombs Caelid (Caelid)

و اما Caelid Catacombs که در بخش جنوبی Caelid واقع شده است، یک تله مرگ دوست داشتنی است که بازیکنان اگر می‌خواهند توانایی خود را در برابر اسکارلت روت آزمایش کنند، باید از آن بازدید نمایند. کل این دخمه پر از چرک اسکارلت روت است و بهترین راه برای عبور از آن، خرد کردن آن است.

همه اینها برای انواع Glovewortsهای موجود ارزشش را دارد. هیچ زره یا سلاحی در این سیاه چال وجود ندارد، اما یک زن و شوهر احضار خاکستر وجود دارند. یکی Kindred of Rot Ashes است که به عنوان یک دشمن مهیب است و دیگری خاکستر Miranda Sprout Ashes که آسیب سم وارد می‌کند و می‌تواند بدن دشمنان را مسدود کند. هر دو گزینه‌های احضار مناسبی برای ساخت سم یا پوسیدگی هستند.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

8. Deathtouched Catacombs (Limgrave)

این یک سیاهچال سطح پایین است که انتظارات بازیکنان را در مورد انتظارات در این نوع مکان‌ها تعیین می‌کند. Deathtouched Catacombs یک مکان قابل دسترسی درست در امتداد جاده بزرگ در Stormhill است و همچنین تا حدودی مهم است زیرا تنها مکانی در بازی است که بازیکنان می‌توانند یک Uchigatana (یا یک مکان دوم) بدست آورند.

این سلاح به تنهایی فرصت‌های زیادی را برای بازیکنان بدون در نظر گرفتن ساختار ارائه می‌دهد. در همین حال، دشمنان Skeletons هم در محیط حاضر هستند و از همان ابتدا به بازیکنان تازه کار می‌آموزند که آزاردهنده‌ترین نوع دشمن در بازی هستند. مکانیک اهرم مخفی دخمه نیز به خوبی توضیح می‌دهد که کارها در این نوع مکان‌ها چگونه کار می‌کنند.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

7. Fringefolk Hero’s Grave (Limgrave)

گوردخمه Fringefolk Hero’s Grave یکی از اولین دخمه‌هایی است که بازیکنان با آن روبرو می‌شوند، اما قفل است و به دو کلید Stonesword نیاز دارد. این مکان در نزدیکی اولین سایت گریس درست بعد از غار آموزشی واقع شده است. با این حال، قرار نیست زودتر از آن بازدید کنید، زیرا مکانی وحشیانه با یک ارابه قاتل و یک روح درخت زخمی به عنوان یک باس است.

با این حال، جوایز ارزشش را دارند، زیرا این مکان حاوی تعدادی سلاح محکم و یک دانه طلایی است. کل این مکان همچنین آزمایشی برای بازیکنان است تا ببینند که چگونه تحت فشار یا ترس از مرگ حتمی عکس العمل نشان می‌دهند، زیرا آن ارابه‌ها با کسی شوخی ندارند و هر شخصیت سطح پایین تا متوسط ​​را با یک شلیک از پای در می‌آورند.

13 گوردخمه برتر در Elden Ring

6. Black Knife Catacombs (Liurnia Of The Lakes)

در کنار دریاچه‌های لیورنیا، یک دخمه از بقیه جداست، زیرا بخشی از دو مأموریت جانبی است و همچنین راهی برای باز کردن قفل پایان‌های خاص است. Black Knife Catacombs یک مکان فریبنده با دو باس و یک پازل هوشمندانه اما درهم و برهم است که برای به چالش کشیدن بازیکنان در تفکر خارج از جعبه طراحی شده است.

چه کسی فکرش را می‌کرد که تله‌های گیوتینی بزرگ می‌توانند به عنوان آسانسور نیز عمل کنند؟ در هر صورت، دشمنان نیز در اینجا جالب هستند و تاریخچه‌ای غنی به این دخمه گره خورده است، زیرا این دخمه خانه برخی از قاتلان است که مسئول خراب کردن همه چیز در Lands Between هستند. جایگاه ششم فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring به Black Knife Catacombs می‌رسد.

الدن رینگ

5. War-Dead Catacombs (Caelid)

گوردخمه War-Dead Catacombs یک رویداد ویژه در Caelid است. زیرا تنها زمانی باز می‌شود که بازیکنان Starscourge Radahn را شکست دهند. توسعه‌دهندگان احتمالاً فکر می‌کردند که اگر جز رادان هیچ چیز دیگری در این منطقه وجود نداشت، یک میدان نبرد وسیع ساحلی از بین می‌رفت. از این رو، دخمه‌های مرده جنگ در شمال واقع شده‌اند.

همچنین داستان یک جنگ در حال انجام بین شوالیه‌های کلینروت مالنیا و جنگجویان ردمن رادان را روایت می‌کند. بنابراین بازیکنان در این دخمه به نبردی برخورد خواهند کرد. بسیاری از این فرصت استفاده کرده‌اند و این نقطه را به یک منطقه فارم Rune تبدیل کرده‌اند . تبدیل شدن به یک شیء از طریق Mimic Veil و تماشای کشتار دو ارتش بسیار سودآور است.

الدن رینگ

4. Gelmir Hero’s Grave (Altus Plateau)

قبر قهرمان گلمیر برای رایکارد و گروهش مهم به نظر می‌رسد، زیرا آن‌ها حتی به خود زحمت داده‌اند تا یکی دیگر از ارابه‌های مرگبار را در حال گشت زنی در دخمه‌ها قرار دهند. این مکان کاملاً بدنام است زیرا بازیکنان در اینجا به طور مبهم انگیزه دارند که به طرز عجیبی فکر کنند، زیرا به نظر می‌رسد که سوار بر ارابه‌های مرگ راه مورد نظر برای عبور از این سیاه چال باشد.

خیلی‌ها نمی‌توانستند به آن فکر کنند، اما این نوع ابهام عذاب آور است که بازی‌های Soulsborne را در نوع خود بی نظیر می‌کند. خوشبختانه، پاداش‌های خوبی در این مکان وجود دارد و بازیکنان می‌توانند دو مجموعه زره شیک را در قبر Gelmir Hero بدست آورند.

الدن رینگ

3. Auriza Hero’s Grave (Altus Plateau)

رتبه سوم فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring؛ باز هم سیاه چال دیگری با آن ارابه‌های بی رحم مزاحم، قبر قهرمان Auriza خیلی پر و پیمان است. تفاوت در اینجا این است که بازیکنان در نهایت می‌توانند از این دشمنان به ظاهر نابود نشدنی انتقام بگیرند. یک پازل در Auriza Hero’s Grave وجود دارد که در آن بازیکنان می‌توانند یک ارابه سرکش را در مقابل ارابه‌های گشت‌زن آزاد کنند تا همه آن‌ها را نابود کنند.

این شاهکار با Tree Sentinel armor set پاداش قابل توجهی دارد. فراتر از آن، سیاه چال یکی از سخت‌ترین باس فایت‌های بازی را نیز در خود جای داده است. بازیکنان باید با دو شوالیه Crucible در پایان دخمه‌ها روبرو شوند تا با مجموعه زرهی خود پاداش دریافت کنند.

الدن رینگ

2. Giant-Conquering Hero’s Grave (Mountaintops Of The Giants)

گوردخمه Giant-Conquering Hero’s Grave در یک منطقه اواخر بازی قرار می‌گیرد، اما این بدان معنا نیست که خیلی سخت یا خسته کننده است. این یک مکانیک جدید را معرفی می‌کند که در آن دشمنان آسیب ناپذیر هستند و تنها زمانی می‌توانند کشته شوند که در معرض نور خاصی قرار بگیرند. به نوعی، مبارزه را چاشنی می‌کند و بازیکنان را وادار می‌کند تا رویکرد خود را تنظیم کنند.

همچنین این منطقه دارای یک پازل است که خیلی پیچیده یا خسته کننده نیست به عنوان کار با ارابه. جوایز فراوان هستند و سیاه چال حتی یک مجموعه زره را به همراه چندین جادو و یک سلاح خوب به شما می‌دهد. به طور کلی، این یک سیاهچال با طراوت است که فقط مقدار مناسبی از چالش را دارد.

الدن رینگ

1. Leyndell Catacombs (Leyndell, Royal Capital)

گوردخمه Catacombs Leyndell بهترین دشمنان یا بهترین پاداش‌ها را در بین کاتاکومب‌ها ندارد، اما یکی از هوشمندانه‌ترین طراحی‌های سیاه چال را در Elden Ring داشت. کل مکان هزارتویی هذیان‌انگیز و ذهن‌برانگیز است که در آن همان طرح‌بندی‌ها در چندین لایه عمودی تکرار می‌شوند، و بازیکنان را وادار می‌کند تا سلامت عقل و آگاهی جهت‌شان را زیر سوال ببرند.

سیاه چال نیز بسیار بزرگ است، به این معنی که بازیکنان زمان زیادی را صرف پاکسازی و کشف این مکان خواهند کرد. حل معمای طبقات کلون به تنهایی ارزش پذیرش این سیاهچال را دارد. قابل توجه‌ترین پاداش نیز یک طلسم است که امکان ساخت Bleed را فراهم می‌کند. این بود رتبه نخست فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 13 گوردخمه برتر در Elden Ring را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام گوردخمه در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس