بهترین برنامه ها و پروژه های استخراج ارز دیجیتال با موبایل

92
0
استخراج ارز دیجیتال با موبایل

در این مقاله قصد داریم به بررسی ۷ برنامه و پروژه  استخراج ارز دیجیتال با موبایل بپردازیم. در این مطلب با ما همراه باشید و اطلاعات خود را نیز در قالب کامنت در انتهای متن با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه ها و پروژه های استخراج ارز دیجیتال با موبایل

Live Miner Token(LMT)

توکن Live Miner از یک سیستم اثبات منحصر به فرد استفاده می کند. به جایی که مانند بیت کوین که از Proof of Work (PoW) استفاده می کند، از Work of Human (WoH) استفاده می کند. نکته جالب این توکن این است که می توانید LMT را در justswap.io با Tron (TRX) تعویض کنید که یک برتری نسبت به سایر توکن ها دارد. در واقع قابلیت تبدیل به پول را دارد.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل
استخراج ارز دیجیتال با موبایل

Phoneum (PHT)

Phoneum یک پروژه جالب است، در واقع یک بازی است که با یک پروژه استخراج با موبایل ترکیب شده است. شما در حال حاضر می توانید حدود PHT 65 در هفته به صورت رایگان کسب کنید و آن را در صرافی Probit معامله کنید زیرا این توکن Tron است. Phoneum همچنین دارای 4 بازی ویدیویی اندروید است. این بازی ها شامل Crypto Treasures،  Crypto Planet،Green Karma  ،Crypto Cards است.

با انجام این بازی ها روزانه می توانید Phoneum رایگان کسب کنید. علاوه بر این هنگامی که 15000 فونوم به دست آوردید می توانید آن را با APY 12٪ در برنامه ماینر سپرده گذاری کنید! شما می توانید با انجام بازی ها شروع به کسب دارایی های پسیو کنید!

استخراج ارز دیجیتال با موبایل
استخراج ارز دیجیتال با موبایل

Phoneum پتانسیل زیادی دارد. به خصوص که بازارهای بازیNFT شروع به کار کرده اند، در واقع بازی Crypto Cards تعدادی کارت NFT در خود دارند! در این نرم افزار شما باید هر 7 روز یک بار وارد نرم افزار شوید و دکمه استخراج را بزنید تا بطور رایگان و ابری ارز PHT برای شما استخراج شود. در حالی که سایر موارد در این لیست هر 24 ساعت باید چک کنید.

Pi Network

Pi Network  بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد. Pi Network توسط تیمی از فارغ التحصیلان استنفورد در حال توسعه است. پای نتورک خود را یک پروژه ارز دیجیتال معرفی می‌کند که هدفش در دسترس نگه داشتن ماینینگ برای همه است. این یک هدف خوب است زیرا برای افراد معمولی خرید تجهیزات استخراج بسیار گران است.

به عنوان مثال برای شرکت در اثبات سهام اتریوم، باید حداقل ۳۲ اتر برای سهام‌گذاری داشته باشید که در زمان نگارش این مطلب، معادل بیش از 96000 دلار است. این مقدار برای بسیاری از افراد سطح متوسط مبلغ خیلی زیادی است. برای رفع این مشکل، آنها سیستمی را برای توزیع ارزهای دیجیتال بر روی تلفن‌ها ساخته‌اند که نیازی به سخت‌افزار رده بالا ندارد. بنابراین هر کسی که موبایل و اینترنت داشته باشد اکنون می تواند در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کند.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل
استخراج ارز دیجیتال با موبایل

شبکه Pi قرار است در آینده نزدیک بلاک چین اصلی خود را راه‌اندازی کند و در حال حاضر یک بلاک چین شبکه آزمایشی دارد. گفته شده ممکن است بعد از راه‌اندازی شبکه اصلی (که زمان آن هنوز مشخص نیست)، احتمالا با 100 میلیونی شدن تعداد اعضا، نرخ استخراج به صفر برسد.

Time Stope

Time Stope پروژه واقعا جالب دیگری است و شعار آن این است که وقت شما گرانبها است، زمان برای همه انسان ها عادلانه قسمت شده است، 24 ساعت در روز! که از بسیاری جهات دارای اهداف مشابه Pi Network است. کافیست برنامه را دانلود کنید و ثبت نام کنید و هر 24 ساعت وارد برنامه بشید و آن را فعال کنید و به صورت ابری برای شما ارز Time Stope استخراج می شود.

Bee Network

به نظر می رسد Bee Network بسیار شبیه به Pi است. می‌تواند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد زیرا به نظر می‌رسد می‌تواند یک ارز بازی خوب باشد. تنها کاری که باید در این برنامه های ماینینگ انجام دهید این است که هر 24 ساعت یکبار روی یک دکمه ضربه بزنید و کار تمام است!

استخراج ارز دیجیتال با موبایل
استخراج ارز دیجیتال با موبایل

Sperax Play

Sperax Play یک کیف پول است و کوین Sperax (SPA) دارد. همچنین یک گزینه ماینینگ وجود دارد که می توانید انتخاب کنید تا XP کسب کنید که به SPA تبدیل می شود! کافی است هر 24 ساعت یکبار از منوی پایین روی آیکون بیل کلیک کنید و گزینه Active رو بزنید تا عملیات ماین شروع شود.

Remint

Remint یکی دیگر از پروژه های جذاب است. گفته میشود این ارز آینده املاک است. برنامه آنها راه‌اندازی پلتفرمی مانند AirBNB است که در آن برای پرداخت اجاره محل اقامت در سراسر جهان از Remint Tokens استفاده میشود. این ایده می تواند پتانسیل زیادی داشته باشد! اگر رویای سفر دارید این مورد را از دست ندهید زیرا در صورت موفقیت ممکن است روزی بتوانید به صورت رایگان یا ارزان با آن سفر کنید!

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس