فصل دوم سریال squid game (اسکوئید گیم) | Gi-Hun برای فصل دوم بازخواهد گشت.

101
0
فصل دوم سریال squid game

نمایش شماره ۱ در تعداد بازدید در Netflix یک سریال کره‌ای با نام عجیب است. Squid Game که در ۱۷ سپتامبر منتشر شد، مجموعه‌ای ۹ قسمتی که درباره دنیایی است که بازی‌های کودکانه؛ کشنده می‌شود. Squid Game اولین درام کره‌ای است که رتبه ۱ را در Netflix کسب کرد و تنها چهار روز پس از اکران به این نقطه عطف رسید. خونین و خشن است، اما اعتیادآور و پرخور نیز هست. اگر هنوز فصل اول Squid Game  را به پایان نرسانده اید، یک بار دیگر برای سوار شدن به ترن هوایی هیجان انگیز این مینی سریال آماده شوید زیرا فصل دوم سریال squid game در راه است.

فصل دوم سریال squid game

 COMEBACK SQUID:
هوانگ دونگ هیوک، کارگردان، خالق و نویسندهSquidGame  می گوید این سریال با ماجراجویی‌های بیشتر گی هون بازخواهد گشت.  

 — AP Entertainment (@APEntertainment) ۹ نوامبر ۲۰۲۱

آسوشیتدپرس کلیپی کوتاه از مصاحبه با کارگردان هوانگ دونگ هیوک را در توییتر منتشر کرد که تایید می کند فصل دوم در حال ساخت است. دونگ هیوک در حالی که کنار لی جونگ جائه، بازیگری که نقش قهرمان محبوب بازی Squid Game، Gi-Hun را بازی می‌کند، به AP می‌گوید: «من می‌گویم که قطعا فصل دومی وجود خواهد داشت.  “در حال حاضر این ایده را در سر دارم و در مرحله برنامه ریزی هستم.»

 واقعا تعجب آور نیست که نتفلیکس برای فصل دوم به سریال چراغ سبز نشان داد، با توجه به اینکه این سریال پربیننده ترین برنامه این پلتفرم از زمان راه اندازی بود و پس از گذشت تنها 17 روز از پخش آن، 111 میلیون بیننده داشت.  Game Squid آنقدر موفقیت آمیز بود که نتفلیکس حتی سه فیلم دیگر به کارگردانی دونگ هیوک را به لیست خود اضافه کرد.

دونگ هیوک ادامه می‌دهد: «فشار زیاد، تقاضا و عشق زیادی برای فصل دوم وجود دارد.  بنابراین احساس می‌کنم که شما چاره‌ای برای ما باقی نمی‌گذارید،».

 در حالی که دونگ هیوک می‌گوید هنوز برای تعیین زمان و نحوه انتشار فصل دوم، خیلی زود است  او به ما سرنخی کوچک از اتفاقات آینده داد: «من به شما این قول را می‌دهم: گی‌هون برمی‌گردد – او کاری برای دنیا انجام خواهد داد.»

مبنع: theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس