بازی GTA ریمستر در اواخر 2021 منتشر خواهد شد

Rockstar Games اعلام کرد در بازی GTA ریمستر، مجموعه‌ای سه قسمتی از بازی‌های قبلی Grand Theft Auto دوباره ساخته و بازسازی شده است.

34
0
0 بازی GTA ریمستر در اواخر 2021 منتشر خواهد شد

Rockstar Games اعلام کرد در بازی GTA ریمستر، مجموعه‌ای سه قسمتی از بازی‌های قبلی Grand Theft Auto دوباره ساخته و بازسازی شده است اواخر امسال منتشر خواهد شد. عناوین بازی GTA ریمستر عبارتند از Grand Theft Auto 3 ،Vice City و San Andreas، که به تازگی با نسخه‌های بصری بهبود یافته و سایر تغییرات در نسخه‌های اولیه خود ارتقا یافته‌اند.

سه گانه بازسازی شده چندان شگفت آور نیست، پس از افشای گسترده قبل از افشای پروژه. نسخه‌های ارتقا یافته هر عنوان در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X | S و نینتندو سوییچ و سیستم‌های قدیمی‌تر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهند بود. نسخه رایانه شخصی نیز به طور همزمان از طریق Rockstar Games Launcher منتشر می‌شود، در حالی که پورت‌های iOS و Android بعداً در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد.

تغییرات بازی GTA ریمستر

بازی GTA ریمستر در اواخر 2021 منتشر خواهد شد

Rockstar Games هنوز به طور دقیق توضیح نداده است که دقیقاً چه چیزی تغییر کرده است، اگرچه وعده “ارتقاء همه جانبه از جمله پیشرفت‌های گرافیکی” نسبت به نسخه‌های قبلی را می‌دهد. این مجموعه همچنین “بهبود گیم پلی مدرن ” را به ارمغان می‌آورد، هرچند با نیت حفظ “ظاهر و احساس کلاسیک نسخه اصلی” است.

Grand Theft Auto همچنان پیشرو در عرصه بازی‌های جهان باز است و هر سه عنوان اصلی در موفقیت کنونی این فرانچایز نقش داشته‌اند. Grand Theft Auto III اولین بازی این سری در محیط سه بعدی بود، در حالی که Vice City و San Andreas شهرهای مجازی وسیع خود را گسترش دادند، که بسیاری آن را عنوان برتر آن دوره می‌دانند.

Rockstar Games تاریخ انتشار دقیقی را اعلام نکرده است، اما وعده نسخه‌های کنسول و رایانه‌های شخصی را برای “اواخر امسال” می‌دهد و جزئیات بیش‌تری در هفته های آینده منتشر می‌شود. ناشر همچنین برنامه‌هایی را برای حذف نسخه‌های دیجیتالی موجود قبل از شروع سه گانه ارائه کرده است و زمانی ایده آل برای به دست آوردن این عناوین قبل از پاک شدن از فروشگاه‌های مجازی ارائه می‌دهد.

طبق شایعات این بازی بر روی موتور بازی سازی آنریل انجین باز سازی خواهد شد و قیمت ۴۰ دلاری بر روی کنسول‌ها و PC دارد.

حال که با بازی GTA ریمستر آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس