معرفی پنج افزونه Zoom برای افزایش کیفیت تماس و استفاده

در این مقاله پنج افزونه Zoom را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند تجربه کار با این اپلیکیشن و نرم افزار را به میزان زیادی ارتقا بدهند.

53
0
افزونه Zoom

اپلیکیشن‌های تماس تصویری اهمیت بسیار زیادی یافته‌اند و Zoom یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها است. در این مقاله پنج افزونه Zoom را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند تجربه کار با این اپلیکیشن و نرم افزار را به میزان زیادی ارتقا بدهند.

پنج افزونه Zoom برای استفاده با کیفیت

1.Grain

پنج افزونه Zoom رونویسی

برای ویندوز و مک

ویژگی: ضبط و رونویسی از مکالمات تماس تصویری

Grain نه تنها می‌تواند محدودیت‌ ضبط تماس‌های تصویری را را از سر راهتان بر دارد، بلکه از تمام صحبت‌های انجام شده در مکالمه رونویسی هم می‌کند.

برای کار کافیست Grain را روی مک یا ویندوز نصب کرده و سپس زوم را باز کنید و هنگام برقراری یک تماس تصویری دکمه رکورد را بزنید. در این صورت Grain به طور خودکار ضبط و رونویسی مکالمه تصویری (مکالمات انگلیسی) را برایتان انجام می‌دهد.

Grain تا ۱۵ رونویسی و ۱۰۰ ضبط مکالمه تصویری را به رایگان برایتان انجام می‌دهد اما بعد از آن باید برای ادامه استفاده هزینه بپردازید.

۲- Krisp

پنج افزونه Zoom نویز گیر

برای ویندوز و مک

ویژگی: حذف نویز پس‌زمینه افراد حاضر در مکالمه

صدای دستگاه تهویه هوا، پژواک صدا یا صداهای اطراف خانه اصواتی هستند که ممکن است به گوش شما برسند و در شنیدن حرف‌های طرف مقابلتان ایجاد اختلال کنند.

Krisp آمده که جلوی این نویزها و صداهای اضافی را بگیرد. کافیست اپلیکیشن را نصب کرده و وسط مکالمه آن را فعال کنید. Krisp دو گزینه برای گرفتن نویز صدای بلندگو و میکروفن دارد که برای هر دو مورد کارش را عالی انجام می‌دهد.

خوشبختانه Krisp اجازه می‌دهد که هر هفته ۱۲۰ دقیقه از آن به طور رایگان استفاده کنید اما برای مقدار بیشتر از این لازم است نسخه حرفه‌ای را بخرید.

۳- Zoomchat

پنج افزونه Zoom چت

تحت وب

ویژگی: چت مخفی در تمام جلسات زوم

با Zoomchat  امکان چت مخفیانه در حین تماس‌های تصویری گروهی برایتان فراهم شده است. فقط کافیست وارد زوم چت شده و آیدی میتینگ خود را به آن بدهید.

این اپ تحت وب برای دانشجویان و دانش‌آموزانی که رأس ساعتی مشخص مجبور به شرکت در کلاس‌های آنلاین هستند عالی ظاهر می‌شود.

۴- Zoom Background

پنج افزونه Zoom بک گراند

تحت وب

ویژگی: ایجاد عکس و ویدیوی پس‌زمینه برای زوم

می‌توانید به راحتی در جلسات آنلاین پس‌زمینه مجازی داشته باشید، هم به صورت عکس و هم به صورت ویدیو امکان پذیر است.

Zoom Background کلکسیونی از 1000 تصویر پس‌زمینه برای والپیپر مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد. البته برای ویدیو پس زمینه نیاز به Zoom Exotic دارید. اگر یک لباس ساده تیره بپوشید، در بک‌گراند‌های مجازی بهتر دیده و تشخیص داده می‌شوید.

۵- Zoom Bookmarks

پنج افزونه Zoom کروم

اکستنشن کروم

ویژگی: ذخیره میتینگ‌ها و رمزهای عبور زوم برای آینده

Zoom Bookmarks یک مشکل کوچک اما بسیار با اهمیت زوم را برطرف می‌کند. اگر هر روز در چندین جلسه زوم شرکت می‌کنید، مطمئنا برای پیگیری و مدیریت لینک‌ها و رمزهای عبور زوم به یک ابزار جانبی احتیاج دارید.

افزونه کروم Zoom Bookmarks می‌تواند لینک‌های دعوت به تماس تصویری را در یک جا برایتان ذخیره و مرتب کند. با این کار می‌توانید به لینک‌ها نظم و ترتیب بدهید و به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

حالا که با پنج افزونه Zoom برای افزایش کیفیت تماس آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود دیگر مقالات مربوط به  معرفی اپلیکیشن‌ها را در سایت اول نیوز دنبال کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس