معرفی ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا

ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنونی است که خلاقیت افراد را تقویت می‌کند. در ادامه به ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا می‌پردازیم

113
0

ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنونی است که خلاقیت افراد را تقویت می‌کند. علاوه بر تمامی اشیائی که در معرض دید قرار دارند و می‌توانید از آنها استفاده کنید، اشیایی هم وجود دارند که مانند جایزه‌های بازی هستند و در جا‌های مختلفی مخفی شده‌اند. ایستراگ مثالی از آن است. ایستراگ چیز جالبی است که اغلب از دید اکثر بازی کنندگان پنهان است و تاثیرات جالبی هم بر بازی دارد. در ادامه به ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا می‌پردازیم.

مقاله زیر را هم بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت ( Minecraft )

تعداد زیادی ایستراگ در ماینکرافت وجود دارد، که به طور گسترده توسط بازیکنان مختلف کشف شده است. حتی بازیکنان کهنه کار ماینکرافت می‌توانند تصدیق کنند که کشف برخی از این اسرار و اشیا مخفی کمی سخت است. در این مقاله محل چند ایستراگ را معرفی می‌کنیم. بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند آنها را در Minecraft Java Edition پیدا کنند.

توجه: این مقاله فاقد اطلاعات رسمی است و فقط نظرات و تجربیات نویسنده را منعکس می‌کند.

 ایستراگ ماینکرافت جاوا

۵. بازی با اسم‌ها

5 معرفی ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا

احتمالاً رایج‌ترین و در معرض دید‌ترین ایستراگ ماینکرافت که اعضای جامعه ماینکرافت در حال مشاهده آنها در اینترنت هستند، در برچسب نام مخفی شده است. بسیاری از ایستراگ‌های موجود در برچسب نام ماینکرافت شامل علامت‌های عامیانه هستند تا بتوانید آنها را طبق سلیقه خود تغییر بدهید. این تغییرات می‌تواند باعث زیبایی شود یا نحوه عمل mob را تغییر دهد.

برخی از معروف ترین ایستراگ‌ها برچسب نام باعث می‌شوند که mob وارونه شده، رنگ گوسفندان به طور تصادفی به رنگ‌های رنگین کمانی تغییر کند، یا باعث می‌شود که برخی از گروه‌های خصمانه حتی خصمانه‌تر شوند.

چندین روش برای عمل کردن برخی از این ایستراگ‌ها وجود دارد. هر دو نام “Dinnerbone” و “Grumm” باعث می‌شوند mobs وارونه به نظر برسند. اکثر این دسته‌های mobs پس از نامگذاری معمولی عمل می‌کنند، مطمئنا دوستان تحت تأثیر مرغ‌های وارونه و گوسفندان رنگین کمانی قرار خواهند گرفت.

۴.  Arghh you ready

4 معرفی ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا

ماینکرافت دارای انواع زبان‌ها در منوی تنظیمات خود است تا بازیکنان بتوانند از بین آنها انتخاب کنند. برخی از این موارد بر اساس رای بقیه است، در حالی که برخی دیگر کاملاً احمقانه هستند.

معمولاً هیچ راهی برای بازیکنان وجود ندارد که با رفتن به منوی تنظیمات، زبانی که با آن ماینکرافت بازی می‌کنند را تغییر دهند. با این حال، با استفاده از این ایستراگ پنهان، بازیکنان می‌توانند زبان جدیدی را در حالی که در بازی هستند انتخاب کنند.

Pirate Speak یکی از زبان‌های ساخته شده است که بازیکنان می‌توانند در بازی ماینکرافت آن را انتخاب کنند. بر خلاف زبان‌های دیگر، یک عبارت مخفی وجود دارد که بازی کنندگان ماینکرافت می‌توانند آن را در نوار دستی جستجوی دستورالعمل تایپ کند، تا دنیای ماینکرافت خود را به یکی از آنها تبدیل کند. این زبان بیشتر شبیه لحن صحبت دزدان دریایی است.

در نوار جستجو، بازیکنان می‌توانند عبارت “excitedze” را تایپ کنند تا به طور خودکار زبان خود را به Pirate Speak تغییر دهند. “ExcitedZe” نام کاربری ماریا لمون Maria Lemon  است که در گذشته کارمند استودیو Mojang بود.

۳. حاشیه‌ای بر طلسم‌ها

3 معرفی ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا

بازیکنان قدیمی ماینکرافت ممکن است زمانی را به خاطر بیاورند که در آن نتایج جادوگری یک سلاح در بازی تقریباً تصادفی بوده است.

از گذشته تا کنون، توسعه دهندگان ماینکرافت راه‌هایی را برای روشن کردن اینکه بازیکنان متوجه شوند که اشیا ارزشمند دارند اضافه کرده‌اند. با این حال، حتی آن بازیکنان با سابقه ممکن است از داشتن تخم ایستراگ که به آنها برتری در جادوگری داده است اطلاعی نداشته باشند.

زبانی که در جداول افسونگری ماینکرافت یافت می‌شود، در واقع به راحتی به انگلیسی قابل ترجمه است. درست است؛ اگر بازیکنان به اندازه کافی تلاش کنند می‌توانند به زبان جدول افسونگری صحبت کنند.

هر نماد در زبان افسونگری جادویی مربوط به یک حرف در الفبای انگلیسی است. این بدان معناست که با تمرین کافی، بازیکنان می‌توانند به طور بالقوه به این زبان مخفی Minecraft مسلط شوند.

۲. باس فایت مخفی

2 معرفی ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا

غول‌های ماینکرافت بسیار اندک هستند: اژدهای آخر، پژمرده، سرپرست بزرگ‌تر و سرپرست. با این حال ، طبق افسانه‌های گذشته ماینکرافت، زمانی یک غول پنجم وجود داشت که می‌توانست به طور طبیعی تخم ریزی کند. اگرچه این mob دیگر در دنیای ماینکرافت ظاهر نمی‌شود، بازیکنانی که از آن مطلع هستند می‌توانند با استفاده از یک دستور مخفی آن را احضار کنند.

وفادار به عبارت “ایستراگ”، غول مخفی ماینکرافت mob است که به اسم خرگوش قاتل معروف است. به منظور احضار این گروه خطرناک و مخفی، بازیکنان می‌توانند از دستور “/call the rabbit ~ ~ ~ {RabbitType: 99}” استفاده کنند. اما هشدار می‌دهم، این خرگوش در یک ضربه می‌تواند تا شش قلب از جان کم کند. این تبهکار شرور همچنین به هر گرگ یا روباهی که در این نزدیکی هست حمله می‌کند. این mob یکی از خطرناک‌ترین ایستراگ‌های Minecraft میکند.

۱. یادداشت‌های patch

1 معرفی ۵ ایستراگ ماینکرافت در نسخه ی جاوا

یادداشت‌های patch از مدت‌ها قبل بخشی از ماینکرافت بوده که دارای ایستراگ است. یادداشت‌های پچ همراه با هر به روزرسانی بازی منتشر می‌شود و تغییرات مربوط به آخرین نسخه را نشان می‌دهد.

با این حال، ایستراگ معروف در یادداشت‌های پچ اخیراً تغییر کرده است و بسیاری از اعضای جامعه Minecraft را به گمانه زنی در مورد اتفاقات شوم در پشت صحنه سوق داد.

تقریباً از ابتدای ماینکرافت، یادداشت‌های پچ هر بروزرسانی حاوی یک ابهام کوچک بود که نشان می‌داد Herobrine، یک موجود خیالی و شرور شبیه به استیو، از بازی حذف شده است.

با این حال پس از بروزرسانی ۱.۱۶.۲، بخشی از تغییرات که به حذف Herobrine اشاره می‌کند، وجود نداشت. آیا این می‌تواند به این معنی باشد که این شخصیت ترسناک اکنون بخشی از بازی است؟ و یا Mojang این ایستراگ را کمی پیچیده‌تر کرده است؟ فقط زمان می‌تواند بگوید.

حال که با بهترین ایستراگ های ماینکرافت آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس