اضافه شدن قابلیت استفاده از آفیس بر روی ایکس باکس در به روز رسانی جدید

با آپدیت جدید Edge بر روی ایکس باکس، این مرورگر قابلیت‌هایی جدیدی را ارائه می‌دهد. در ادامه به آفیس بر روی ایکس باکس می‌پردازیم.

26
0
01 اضافه شدن قابلیت استفاده از آفیس بر روی ایکس باکس

برخی می‌پرسند چرا می‌خواهید از Microsoft Office در Xbox Series X یا Xbox Series S. خود استفاده کنید. ما می‌پرسیم که چرا که نه؟ با آپدیت جدید Microsoft Edge بر روی ایکس باکس، این مرورگر قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که بر اساس Chromium ساخته شده. این مرورگر دارای پشتیبانی کامل از ماوس و صفحه کلید است که راه را برای انواع شیطنت‌ها باز می‌کند. اگر یکی از بهترین صفحه کلیدها برای Xbox Series X یا Series S دارید، اکنون می‌توانید اسناد را روی کنسول خود تایپ کنید. در ادامه به آفیس بر روی ایکس باکس می‌پردازیم.

اضافه شدن قابلیت استفاده از آفیس بر روی ایکس باکس

اضافه شدن قابلیت استفاده از آفیس بر روی ایکس باکس

در Microsoft Edge، می‌توانید راهنمای نحوه بازی، سایت‌های رسانه‌ای و سایر مواردی را که وب ارائه می‌دهد، مرور کنید. همچنین می‌توانید به Office.com بروید. البته، قبل از اینکه این نسخه جدید Edge به کنسول‌ها منتقل شود، می‌توانید به برنامه‌های وب آفیس دسترسی داشته باشید، اما نمی‌توانید از ماوس و صفحه کلید استفاده کنید. شما می‌توانستید از کنترلر Xbox خود برای مرور اسناد و چت پد برای نوشتن استفاده کنید، اما این امر حتی در مقایسه با استفاده از Xbox برای انجام تکالیف شما کمی ناخوشایند به نظر می‌رسد.

با پشتیبانی کامل از موس و صفحه کلید بر روی Edge، می‌توانید از کنسول Xbox خود برای انجام تکالیف و کار‌های خود، ایجاد یک ارائه پاورپوینت یا حتی لیست کردن در Excel استفاده کنید. باز هم، ما مطمئن نیستیم که چند نفر از مرورگر خود به این کار استفاده می‌کنند، اما اگر دسترسی به کامپیوتر یا لپ تاپ ندارید می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. و حتی شاید به مراتب به دلیل استفاده از موس و صفحه کلید می‌تواند بهتر از آفیس بر روی تلفن‌های همراه باشد!

به صورت کلی کنسول‌های بازی برای استفاده‌های به این شکل ساخته نشده‌اند و نباید این شکل کار‌ها برای شما در اولیت برای خرید یا استفاده از کنسول باشد. برای استفاده از این ویژگی باید کنسول خود را آپدیت کنید، نحوه‌ی آپدیت به صورت زیر است:

  • دکمه Xbox را فشار دهید.
  • Profile & system را انتخاب کنید.
  • Settings را انتخاب کنید.
  • Updates را انتخاب کنید.
  • Console Update available را انتخاب کنید.

حال که با نحوه‌ی اجرای آفیس بر روی ایکس باکس آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس