معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

Roblox بازیی است که در آن بازیکنان می‌توانند بازی خود را بسازند. در ادامه ما به معرفی بهترین بازی های Roblox در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

146
0
معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

Roblox بازیی است که در آن بازیکنان می‌توانند بازی خود را بسازند. شرکت سازنده‌ی این بازی در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که Roblox به بیش از ۷۰ میلیون بازیکن دست یافته و به یکی از بزرگ‌ترین و پر سود‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است. Roblox بیش از ۱۴ سال است که وجود دارد، با زیاد‌تر شدن تعداد بازی‌های ساخته شده توسط گیمر‌ها پیدا کردن بهترین بازی‌ها سخت شده. در ادامه ما به معرفی بهترین بازی های Roblox در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

نحوه نصب Roblox در کروم بوک را هم مطالعه کنید.

بهترین بازی های Roblox در سال ۲۰۲۱

Adopt Me!

1 معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

 

Adopt Me! یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Roblox و احتمالاً پربازدیدترین RPG موجود است. این یک بازی به سبک سیمز در مورد مراقبت از خانه است، بزرگ کردن بچه‌ها، ازدواج، تزیین خانه و به صورت کلی یک شبیه ساز از زندگی واقعی است. شما در این بازی می‌توانید به خانه‌ی دوستانتان سر بزنید یا با آن‌ها هم خانه شوید. Adopt Me! از به روزرسانی هفتگی و حتی رویدادهای متناسب با عید‌ها بهره می‌برد، همچنین در نظر داشته باشید این بازی از پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

Jailbreak | فرار از زندان

2 معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

Jailbreak مانند بازی مشهور GTA است که البته برای کودکان ساخته شده. یا به عنوان پلیس یا جنایتکار بازی کنید. جنایتکاران مجبورند برای بدست آوردن پول برای خرید تجهیزات بهتر، از زندان فرار کرده و مرتکب جرم شوند، در حالی که پلیس در شهر گشت و گذار می‌کند و با دستگیری جنایتکاران درآمد کسب می‌کنند. بازی بسیار شبیه GTA Online است که فرمی کودکانه به خورد گرفته. این یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Roblox است و به طور مکرر با محتوای جدید به روز می‌شود.

MeepCity

3 معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

مانند Adopt Me! بازی MeepCity یک شبیه ساز زندگی است که درآن می‌توانید یک موجود Meep را به فرزندی برگزینید و خانه خود را شخصی سازی کنید. تفاوت اصلی MeepCity با Adopt Me! این است که MeepCity تمرکز ویژه‌تری بر روی ساخت خانه دارد. بازی‌های کوچک در MeepCity وجود دارد، جایی که می‌توانید پول بیش‌تری برای خرید مبلمان و سایر وسایل خانه جدید خود دریافت کنید. MeepCity با داشتن سرورهایی که از ۲۰۰ بازیکن عظیم پشتیبانی می‌کنند، مطمئناً بازیکنان Roblox را که به دنبال تعاملات اجتماعی هستند، راضی خواهد کرد.

Piggy

4 معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

از لحاظ ظاهری، بازی‌های Roblox بیش‌تر خانواده دوستانه هستند، اما اگر کمی بیش‌تر به دنبال چیزی بزرگسالانه‌تر هستید، ممکن است از Piggy لذت ببرید. Piggy یک بازی ترسناک برای بقا است که در آن بازیکنان باید از یک قاتل اجتناب کرده و برای فرار معماها را حل کنند. اگر قاتل هستید، باید سایر بازیکنان را پیدا و نابود کنید. از این بازی دو فصل در دسترس است که هرکدام دارای داستان‌های خاص خود هستند و همچنین یک گزینه وجود دارد که با کاستومایز کردن بازی شما و دوستانتان می‌توانید وحشت را با شرایط خود تجربه کنید.

Arsenal

5 معرفی بهترین بازی های Roblox در سال 2021

در Roblox همه چیز در مورد شبیه سازی زندگی نیست، گاهی اوقات در مورد fast-paced shooting است. آرسنال یک بازی FPS است که یادآور بازی‌های تیراندازی کلاسیک قدیمی مانند Quake و Unreal است. آرسنال با داشتن مقدار زیادی اسلحه و لوازم کاستومایز تفنگ و به روزرسانی مداوم، بازی خوبی برای رقابت با بازیکنان دیگر و دوستانتان است.

حال که با بهترین بازی های Roblox در سال ۲۰۲۱ آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

3.6/5 - (11 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس