دوج کوین یا شیبا ؟

86
0
دوج کوین یا شیبا

داده‎های بلاکچینی نشان می‌دهند که از میان میم کوین‎های برتر بازار، یعنی دوج کوین و شیبا اینو، اکثر سرمایه‌گذاران دوج کوین در سود هستند، این در حالی است که ارزش داراییِ فعلی اکثر سرمایه‌گذاران شیبا از زمان خرید کمتر شده است. اما دوج کوین یا شیبا ؟

دوج کوین یا شیبا ؟

به گزارش پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، حدود 63 درصد از هولدرهای دوج کوین در حالت سوددهی هستند، در حالی که 2 درصد در نقطه سر به سر و 35 درصد در ضرر هستند. در مقابل، 45 درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو در وضعیت سوددهی، 1 درصد در نقطه سر به سر و 54 درصد در ضرر هستند.

هر دو ارز دیجیتال که در چند ماه گذشته شاهد کاهش ارزش خود بودند، از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون بهبودی جزئی را در وضعیت قیمتی خود تجربه کرده‌اند. طبق داده‌های CryptoCompare، طی ۱۲ ماه گذشته عملکرد هر دو رمزارز تاحدودی مشابه یکدیگر بوده است.

دوج کوین یا شیبا
دوج کوین یا شیبا

فعالیت نهنگ‌ها در شبکه دوج اخیراً افزایش یافته و تراکنش‌ نهنگ‌ها به بالاترین سطح خود از 27 نوامبر رسیده است.

بر اساس داده‎های بلاکچینی، در اواخر ژانویه 523 تراکنش بالای 100000 دلار در بلاکچین دوج کوین ثبت شد و تعداد آدرس‎های فعال روزانه در این شبکه به 86400 رسید.

قیمت دوج کوین اخیراً پس از گزارشی مبنی بر اینکه ایلان ماسک می‌خواهد از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت در توئیتر استفاده کند، افزایش یافته است.

از سوی دیگر، شیبا هم شاهد این بوده که بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه اتریوم حدود 85 میلیون دلار شیبا را قبل از راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم این پروژه جمع‌آوری کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، شبکه شیباریوم قرار است در آینده نزدیک راه‌اندازی شود. این شبکه در بستر اتریوم اجرا می‌شود و برای ارائه تراکنش‌های سریع‌تر با هزینه کمتر طراحی شده است.

cryptoglobe

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس