ارور Sorry This Page Isn’t Available در اینستاگرام

73
0
ارور Sorry This Page Isn't Available در اینستاگرام

آیا نمی توانید محتوای اینستاگرام را مشاهده کنید؟ رفع خطا معمولاً به اندازه کافی آسان است، بسته به اینکه چه چیزی باعث آن شده است. در اینجا به برخی از دلایلی که ممکن است با خطای «متاسفم این صفحه در دسترس نیست» در اینستاگرام و نحوه رفع آن مواجه شوید، می پردازیم. نحوه رفع ارور Sorry This Page Isn’t Available در اینستاگرام را بدانید.

1. به لینکی که املای غلط در اینستاگرام دارد دسترسی پیدا کرده اید

ممکن است اکانت اینستاگرام یا محتوایی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید مشکلی نداشته باشد. شما ممکن است به سادگی روی یک لینک غلط املایی کلیک کرده باشید. اگر لینک را تا حدی کپی کرده باشید یا به طور تصادفی یک کاراکتر اضافی اضافه کرده باشید، اینستاگرام این پیام را به شما نشان می دهد: “متأسفیم، این صفحه در دسترس نیست”.

در این صورت لینک را دوباره کپی کنید یا از فرستنده بخواهید لینک را دوباره چک کند. اما اگر مطمئن هستید که پیوند صحیح است، ممکن است دلیل دیگری برای در دسترس نبودن محتوا وجود داشته باشد.

2. پست اینستاگرام حذف شد

اگر مشکل محدود به یک پست خاص باشد، به احتمال زیاد حذف شده است. می توانید از یک دوست بخواهید که به همان لینک دسترسی پیدا کند. اگر خطای «متاسفم این صفحه در دسترس نیست» را نیز دریافت کنند، کاری نمی توانید انجام دهید.

3. اینستاگرام ممکن است خراب باشد

اگر اینستاگرام چندین بار یک پیام را در پست های مختلف نمایش داده است، ممکن است مشکل از سرورهای اینستاگرام باشد. می توانید به Downdetector بروید و بررسی کنید که آیا سایر کاربران در منطقه شما مشکلاتی را گزارش کرده اند یا خیر.

اگر سرورهای اینستاگرام از کار افتاده باشند، باید صبر کنید تا مشکل حل شود. با این حال، این می تواند فرصت خوبی برای استراحت از رسانه های اجتماعی و بهره مندی از مزایای آن باشد.

4. اتصال اینترنت معیوب دارید

اگر مشکلی در لینک اینستاگرام و سرورها وجود ندارد، ممکن است مشکل از اتصال اینترنت شما باشد. اگر اتصال اینترنتی ناپایدار داشته باشید، اینستاگرام قادر به بارگذاری صحیح محتوا و نمایش پیام خطا نخواهد بود.

می‌توانید مسیریاب خود را مجدداً راه‌اندازی کنید یا به شبکه Wi-Fi دیگری بروید تا اتصال Wi-Fi ناپایدار را برطرف کنید.

5. شما در اینستاگرام بلاک شده اید

اگر نمی‌توانید استوری‌ها یا پست‌های کاربران اینستاگرام را ببینید، ممکن است شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشند.

در صورتی که نمی‌توانید از طریق جستجوی اینستاگرام، در میان روش‌های دیگر، به او پیام ارسال کنید یا نتوانید آنها را پیدا کنید، می‌توانید متوجه شوید که آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است.

می‌توانید به یک اکانت کاربری دیگر در اینستاگرام بروید تا ببینید آیا محتوا اکنون در دسترس است یا خیر. همچنین، می‌توانید لینک را کپی کرده و از طریق حالت ناشناس مرورگر خود به آن دسترسی داشته باشید. با این حال، اگر آنها از یک حساب خصوصی اینستاگرام استفاده کنند، این روش کار نخواهد کرد.

6. کاربر اینستاگرام اکانت خود را غیرفعال کرده است

اگر اکانت دیگر فعال نباشد، نمی‌توانید هیچ پست یا داستانی را مشاهده کنید. اگر اینستاگرام پیغام خطا را برای یک حساب خاص نشان دهد، به احتمال زیاد اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال یا حذف کرده است.

برای آزمایش آن، قابلیت جستجوی اینستاگرام را باز کرده و نام کاربری را تایپ کنید. اگر در نتایج جستجو نشان داده نشد، اکانت را حذف یا غیرفعال کرده اند. در این صورت، دیگر نمی‌توانید هیچ یک از محتوای اکانت را تا زمانی که آن را دوباره فعال کنند، مشاهده کنید.

7. شما در حال اجرای یک نسخه قدیمی از اینستاگرام هستید

معمولاً به‌روزرسانی‌ها شامل بهبودهای امنیتی، رفع اشکال و ویژگی‌های جدیدی است که می‌تواند تجربه شما را بهبود بخشد. اما آنها همچنین برنامه را به خوبی اجرا می کنند.

اگر برخی از عملکردهای اینستاگرام به طور معمول کار نمی کنند، باید برنامه را به آخرین نسخه موجود به روز کنید. بسته به سیستم عامل دستگاه خود، می توانید به راحتی برنامه را از طریق فروشگاه Google Play یا Apple App Store به روز کنید.

چه زمانی باید در این مورد با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید؟

این راه حل های مختلف را امتحان کنید و امیدواریم به زودی بتوانید دوباره به صورت یکپارچه اینستاگرام را مرور کنید. اما اگر پس از انجام این اصلاحات همچنان با این خطا مواجه هستید، باید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند به شما در حل مشکل کمک کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس