نحوه استفاده از یادداشت های اینستاگرام برای ارسال وضعیت 

32
0
استفاده از یادداشت های اینستاگرام

آیا می خواهید وضعیتی را در اینستاگرام پست کنید که دوستان و فالوورهای شما بتوانند آن را ببینند؟ یادداشت های اینستاگرام به شما امکان می دهد یک به روز رسانی را ارسال کنید که در پوشه پیام ظاهر می شود. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی آمده است. 

یادداشت های اینستاگرام چیست؟ 

یادداشت ها به روز رسانی های کوتاهی هستند که در بالای صندوق ورودی اینستاگرام کاربر در اپلیکیشن موبایل ظاهر می شوند. مانند استوری ها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. هنگامی که Notes برای اولین بار راه اندازی شد، می توانست تا 60 کاراکتر داشته باشد و فقط شامل متن و ایموجی باشد. 

با این حال، اکنون می توانید یک یادداشت ویدیویی در اینستاگرام ارسال کنید و همچنین موسیقی را به یادداشت های اینستاگرام خود اضافه کنید. 

بزرگترین تفاوت بین Stories و Notes این است که Notes ویدیوهای کوتاه تری دارد و در همان بخش برنامه ظاهر نمی شود. آنها همچنین فقط با فالوورهای متقابل یا افرادی که در لیست دوستان نزدیک شما هستند به اشتراک گذاشته می شوند. 

نحوه دریافت یادداشت های اینستاگرام 

اگر هنوز ویژگی Notes را ندارید، مطمئن شوید که برنامه شما به روز شده است. این ویژگی در سال 2022 عرضه شد، بنابراین باید تا کنون آن را داشته باشید. 

مهم است بدانید که این ویژگی فقط در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام در دسترس است. در وب سایت اینستاگرام نمی توانید به یادداشت های اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. 

به روز رسانی: اینستاگرام برای اندروید | iOS (رایگان) 

نحوه ایجاد یادداشت در اینستاگرام 

اکنون که می دانید این ویژگی چه کاری انجام می دهد، در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است. برای شروع اولین یادداشت خود، این مراحل را دنبال کنید… 

  1. اینستاگرام را باز کنید و ایکون صفحه کاغذ را انتخاب کنید تا به صندوق پیام خود بروید. 
  1. در بالای صندوق پستی خود یک کادر توضیحی روی عکس پروفایل خود مشاهده خواهید کرد که روی آن نوشته شده “توجه…”. روی کادر متن ضربه بزنید. 
  1. در صفحه بعد، آنچه را که می خواهید به اشتراک بگذارید را در کادر متن تایپ کنید. 
  1. اگر می خواهید یک یادداشت ویدیویی را به اشتراک بگذارید، روی آیکون دوربین در تصویر پروفایل خود کلیک کنید. اگر می خواهید موسیقی را به یادداشت خود اضافه کنید، آیکون نت موسیقی را انتخاب نمایید. 
  1. مخاطبان خود را انتخاب کنید: دنبال کنندگانی که دنبال می کنید یا دوستان نزدیک. سپس روی Done ضربه بزنید. 
  1. وقتی کارتان تمام شد، روی اشتراک گذاری در بالای صفحه کلیک کنید. این وضعیت اکنون با تصویر پروفایل شما، در کنار یادداشت هایی از سایر دنبال کنندگان متقابل ظاهر می شود. 

روند بسیار آسان است. فقط مطمئن شوید که با مخاطبان مناسب به اشتراک می گذارید. هنگامی که یادداشتی را پست می‌کنید، افراد می‌توانند مانند پاسخ‌های Story با پیام‌هایی که به صندوق ورودی شما می‌رسد به آن پاسخ دهند. 

نحوه حذف یا تغییر یادداشت اینستاگرام 

اگر هنگام ایجاد یادداشت اشتباه کردید، می توانید به راحتی آن را حذف نمایید. به سادگی روی عکس پروفایل خود در صندوق ورودی خود ضربه بزنید و Delete Note را انتخاب کنید. 

همچنین می توانید با انتخاب گزینه Leave a New Note و به سادگی پست کردن چیز دیگری، یادداشت جدیدی اضافه کنید. این یادداشت جدید جایگزین یادداشت قبلی می گردد و پس از 24 ساعت منقضی می شود. 

اکنون می دانید که چگونه یک یادداشت اینستاگرام پست کنید. مطمئن شوید که فقط در صورتی آن را با افرادی که به آنها اعتماد دارید به اشتراک می گذارید که از آن به عنوان به روز رسانی وضعیت شخصی استفاده می نمایید. همچنین، به یاد داشته باشید که فالوورها یا دوستان مشترک شما تنها در صورتی آن را مشاهده خواهند کرد که به صندوق پست اینستاگرام خود مراجعه کنند. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس