مشخصات سرفیس پرو 8 قبل از مراسم رسمی سرفیس به بیرون درز کرد

بعد از به بیرون درز کردن عکس‌های تلفن سرفیس Due ۲ این بار نوبت به سرفیس پرو 8 رسیده است. در ادامه به مشخصات سرفیس پرو 8 می‌پردازیم.

44
0
مشخصات سرفیس پرو 8 قبل از مراسم رسمی سرفیس به بیرون درز کرد

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای مراسم سرفیس خود در تاریخ ۲۲ سپتامبر است. ولی مانند همیشه نشت اطلاعات دست از سر این کمپانی چه در زمینه‌ی گیم، چه ویندوز و چه سرفیس بر نمی‌دارد. بعد از به بیرون درز کردن اطلاعات و عکس‌های گوشی تلفن سرفیس Due ۲ این بار نوبت به سرفیس پرو 8 رسیده است. در ادامه به مشخصات سرفیس پرو 8 می‌پردازیم.

مشخصات سرفیس پرو 8 قبل از مراسم رسمی سرفیس به بیرون درز کرد

1 مشخصات سرفیس پرو 8 قبل از مراسم رسمی سرفیس به بیرون درز کرد

مایکروسافت در حال آماده سازی برای معرفی مدل جدید سرفیس پرو 8 در هفته آینده است و به نظر می‌رسد درز اطلاعات دقیقاً نشان می‌دهد که باید چه چیزی انتظار داشت. حساب توییتری Shadow_Leak عکسی از Surface Pro 8 را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد یک فهرست خرده فروشی است. این حساب ادعا می‌کند که سرفیس پرو 8 با صفحه نمایش ۱۳ اینچی و ۱۲۰ هرتزی جدید با حاشیه‌های باریک و دو درگاه Thunderbolt عرضه می‌شود.

هفته گذشته ورج گزارش داد که سرفیس پرو 8 بدون پورت USB-A و با USB-C ،Thunderbolt ارسال می‌شود. ما همچنین گزارش دادیم که مایکروسافت صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی را برای سری Surface Pro آزمایش کرده است. تصویر و مشخصات فاش شده با آنچه از منابع آشنا با برنامه‌های مایکروسافت شنیده‌ایم مطابقت دارد. مشخصات سرفیس پرو 8 به شرح زیر است:

  • CPU نسل ۱۱ اینتل
  • SSD قابل تعویض
  • ویندوز ۱۱
  • صفحه نمایش ۱۳ اینچی و ۱۲۰ هرتزی

SSD قابل تعویض و مراسم ۲۲ سپتامبر مایکروسات

2 مشخصات سرفیس پرو 8 قبل از مراسم رسمی سرفیس به بیرون درز کرد

این نشت همچنین نشان می‌دهد که مایکروسافت به سراغ SSD‌های قابل جابجایی در سرفیس پرو 8 می‌رود که با Surface Laptop 4 ،Surface Pro X و Surface Pro 7 plus مخصوص کسب و کار مطابقت دارد و تعویض درایو را برای مشاغل آسان می‌کند.

مایکروسافت در تاریخ ۲۲ سپتامبر یک رویداد سخت افزاری سرفیس برگزار می‌کند، جایی که ما انتظار داریم شرکت Surface Pro 8 ،Surface Go 3 ،Surface Book 4 ،Surface Pro X به روز شده و همچنین سرفیس Due ۲ را معرفی کند. این رویداد در ۲۲ سپتامبر، از ساعت ۸ صبح PT (معادل با ۱۹:۳۰ شب در ایران) به بعد برگزار می‌شود پس در آن زمان با اخبار Surface همراه باشید.

حال که با درز اطلاعات و مشخصات سرفیس پرو 8 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سیات اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس