آمار فروش خودرو های تسلا در چارک سوم سال 2021

تسلا بیش‌ترین پیشرفت را در بین شرکت‌های خودرو سازی داشته است آمار فروش خودرو های تسلا در سال ۲۰۲۱ منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم

44
0
آمار فروش خودرو های تسلا در چارک سوم سال 2021

تسلا همیشه به دلیل میزان فروش خودرو‌هایش مورد انتقاد افراد و طرفداران شرکت‌های ماشین سازی بزرگ مانند فورد و بنز قرار می‌گرفت. ولی اینگونه که پیداست تسلا با زدن رکورد‌ها، بیش‌ترین پیشرفت را در بین تمام شرکت‌های خودرو سازی جهان داشته است. آمار فروش خودرو های تسلا در چارک سوم سال ۲۰۲۱ منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آمار فروش خودرو های تسلا

1 آمار فروش خودرو های تسلا در چارک سوم سال 2021

تسلا روند گسترده‌تر کاهش فروش ناشی از کمبود تراشه در سه ماهه سوم امسال را کنار گذاشته است، زیرا ۲۴۱،۳۰۰ خودرو فروخته است در مجموع ۱۰۲،۰۰۰ وسیله نقلیه بیشتر از سه ماهه مشابه سال گذشته. این بیشترین میزان فروش در تاریخ تسلا در یک چارک است (و برای دید کلی نسبت به این فروش، این شرکت در کل سال ۲۰۱۹ ۳۶۷،۵۰۰ خودرو فروخته است).

این شرکت با وجود این واقعیت که خودروسازان بزرگ در سه ماهه گذشته شاهد افت شدید بوده‌اند، بار دیگر خودروهای بیش‌تری را تحویل داد. جنرال موتورز، بزرگ‌ترین خودروساز در ایالات متحده، صبح روز جمعه اعلام کرد که در سه ماهه سوم تنها ۴۴۶،۹۹۷ دستگاه خودرو فروخته است که ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

تسلا تا حدی از مشکلات مشابه اجتناب کرده است زیرا نیمه هادی‌های مختلف را تأمین می‌کند و نرم افزارها را بازنویسی می‌کند تا این تراشه‌ها به جای تراشه‌هایی که در حال حاضر در دسترس نیستند کار کنند. فراتر از آن، این شرکت همچنان شاهد فروش قوی در چین است، جایی که ساخت و فروش خودروها را در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. SUV مدل Y نیز به گزینه‌ای محبوب در ایالات متحده تبدیل شده است و تسلا نیز فروش آنها را در اروپا آغاز کرده است.

حتی تولیدات بیش‌تری در ماه‌های آینده به صورت آنلاین انجام می‌شود، زیرا تسلا بخش عظیمی از کارخانه خود را در آستین، تگزاس ساخته است و سرانجام در حال تأیید آخرین کارها برای شروع ساخت کارخانه جدید خود در خارج از برلین، آلمان است. پیشرفت تسلا قابل انکار نیست و دلیل ورود بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل به بازار خودرو‌های کاملا مشخص است.

حال که با آمار فروش خودرو های تسلا در چارک سوم سال 2021 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس