راکستار در آخر بازی Agent انحصاری پلی استشین را کنسل کرد

می‌دانستیم که Agent عرضه نمی‌شود. بازی Agent از زمان معرفی در سایت رسمی Rockstar ثبت شد اما اکنون، به سادگی ناپدید شده است.

82
0
0 راکستار در آخر بازی Agent انحصاری پلی استشین را کنسل کرد

همه ما می‌دانستیم که Agent عرضه نمی‌شود. Rockstar آخرین میخ را به تابوت Agent کوبید. بازی Agent از زمان معرفی در سایت رسمی Rockstar ثبت شد اما اکنون، به سادگی ناپدید شده است. Agent یک بازی جاسوسی جهان باز بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ از آن اطلاعاتی بیرون آمد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان انحصاری پلی استیشن ۳ معرفی شد.

راکستار در آخر بازی Agent را کنسل کرد

راکستار در آخر بازی Agent انحصاری پلی استشین را کنسل کرد

پس از آن نشانه‌هایی از ساخت وجود داشت و این پروژه مطمئناً به صورت کامل کنسل نشده بود. یک گزارش Polygon در سال ۲۰۱۹ نشان داد که Agent در واقع دومین بازی با نام Agent بود که در اواسط دهه ۲۰۰۰ توسط Rockstar San Diego در حال توسعه بود. اما چه شد؟ ” یکی از اعضای سابق تیم می گوید: من نمی‌دانم چقدر سعی می‌کردیم آنها را متقاعد کنیم اما سم هاوسر می‌دانست که به هر حال می‌خواهد Red Dead را بسازد، به نوعی تصمیم گرفته شد که Agent را کنار بگذاریم و ما کار را تمام کرده، ساخت Red Dead Redemption را شروع کردیم.

Agent که قرار بود ادای احترامی به حرفه‌ای‌ها و جیمز باند باشد به Rockstar North واگذار شد، با شایعاتی که Rockstar Leeds نیز در یک مرحله شرکت داشت. منبع دیگری در آن مقاله Polygon نحوه انتقال را چنین توصیف می‌کند: “Rockstar North ایده‌ها و موارد زیادی را در اختیار داشت. آنها یک دموی آزمایشی کوچک انجام دادند که هر کاری را که ما انجام داده بودیم از آب بیرون کشید. هنگامی که دموی Rockstar North را دیدیم من فکر می‌کنم آنها یک ماشین داشتند که تبدیل به یک زیردریایی یا چیزی شبیه به آن شد و چیزهای دیگر به بازی ما شبیه بود.” وقتی اخبار Agent آرام شد، با ثبت مجدد علامت تجاری بازی در سال ۲۰۱۶، خوش بینی طرفداران ادامه پیدا کرد. قبل از اینکه اخبار امروز هر گونه امیدهای طولانی را از بین ببرد.

در طی این سال‌ها نشت‌های مختلفی از هنر مفهومی و برخی از محیط‌های درون بازی وجود داشت، اگرچه بسیاری از افراد اظهار داشتنتد که ویژگی‌های بازی در GTA V مورد استفاده قرار گرفت و مراحل زیر دریایی و… در این بازی در اصل ایده‌های بازی Agent بوده است. Sam Houser هنگام اعلام بازی گفت: “ما همیشه از ساخت بازی های اکشن لذت برده ایم و با Agent در حال ساخت چیزی هستیم که معتقدیم بهترین بازی اکشن خواهد بود.”

حال که با بازی Agent آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس