بازی الدن رینگ تاخیر خورد ، تاریخ انتشار بازی Elden Ring

بازی اکشن RPG الدن رینگ بعد از لیک شدن یک ویدیو کوتاه ار آن تاخیر خورد در ادامه به تاریخ انتشار بازی Elden Ring می‌پردازیم.

22
0
01 بازی الدن رینگ تاخیر خورد ، تاریخ انتشار بازی Elden Ring

بازی اکشن RPG جدید استودیوی Fromsoftware یعنی الدن رینگ بعد از لیک شدن یک ویدیو کوتاه ار آن تاخیر خورد و هنوز مشخص نیست دلیل این تاخیر چه چیزی می‌تواند باشد ولی به احتمال زیاد پاندمی و کرونا یکی از دلایل اصلی آن است. در ادامه به تاریخ انتشار بازی Elden Ring می‌پردازیم.

تاریخ انتشار بازی Elden Ring

بازی الدن رینگ تاخیر خورد ، تاریخ انتشار بازی Elden Ring

Fromsoftware بعد از ظهر در توییتر اعلام کرد که Elden Ring یک ماه به تاخیر افتاده است. بازی که ابتدا قرار بود ۲۱ ژانویه سال آینده عرضه شود، امروز اعلام کرد که برای کار روی بازی به یک ماه دیگر زمان نیاز دارد و ادعا می‌کند که “عمق و آزادی استراتژیک بازی فراتر از انتظارات اولیه است”. یا به تعبیر عامیانه، احتمالاً به این معنی است که جهان و سیستم‌های بازی قبل از آماده شدن برای انتشار به زمان بیشتری برای صیقل دادن نیاز دارند.

البته، این تأخیر نیز پس از افشای ۲۷ ثانیه فیلم Elden Ring در آخر هفته رخ می‌دهد و در حالی که افشاگر فاش می‌کند که از یک نسخه قدیمی‌تر و نسل قبلی بازی است، برخی از بازیکنان از تصاویر بصری بازی شکایت کرده‌اند. به گفته تهیه کننده یاسوهیرو کیتائو، Elden Ring ظاهراً در مراحل پایانی توسعه خود قرار دارد. او همچنین تأیید کرد که در حالی که یک بازی جهان باز است، نباید انتظار داشته باشیم که Elden Ring مملو از “quests errand” یا چک لیست‌های کسل کننده باشد.

الدن رینگ مورد انتظار‌ترین بازی در گیم آواردز شد و افراد بزرگی مانند جرج آر آر مارتین و کارگردان بزرگ صنعت گیم میازاکی (خالق سری بازی‌های دارک سولز) بر روی آن کار می‌کنند. انتظار از بازی بسیار بالا است و این انتظار باعث فشار‌های شدیدی بر روی سازنده‌ها می‌شود. استودیوی فرام سافتور در سال ۲۰۱۹ با بازی سکیرو برنده‌ی بهترین بازی سال شد و انتظار می‌رود که الدن رینگ (که پروژه‌ی بزرگ‌تری نسبت به سکیرو است) نیز بتواند مدعی بهترین بازی سال از نظر گیم آواردز شود. دیگر بازی‌های بزرگ سال ۲۰۲۲ بازی‌های God Of War، Starfield و Zelda هستند که الدن رینگ باید با آن‌ها رقابت کند.

حال که با تاریخ انتشار بازی Elden Ring آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس