USB وای فای 6 توسط D-Link معرفی شد

D-Link تلاش می‌کند تا به روز رسانی Wi-Fi را برای رایانه شما ساده کند. این شرکت ادعا دارد اولین USB وای فای 6 را ساخته است.

30
0
1 usb وای فای 6 توسط D-Link در CES معرفی شد

D-Link تلاش می‌کند تا به روز رسانی Wi-Fi را برای رایانه شما ساده کند. این شرکت ادعا می‌کند آداپتور Wi-Fi 6 تعبیه شده در یک درایو USB که ساخته است اولین USB وای فای 6 است. آن را به لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود متصل کنید و شاید بتوانید عملکرد بهتری نسبت به تراشه Wi-Fi قدیمی خود داشته باشید. سرعت آداپتور تا ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه است. در ادامه شما را بیش‌تر با USB وای فای 6 آشنا می‌کنیم.

USB وای فای 6

3 usb وای فای 6 توسط D-Link در CES معرفی شد

کاملاً مشخص نیست که مخاطبان هدف این ارتقا چه کسانی هستند. برای داشتن بیشترین مزایا باید به روتر Wi-Fi 6 متصل شوید و اکثر مردم هنوز یکی از این موارد را ندارند (استاندارد Wi-Fi 6 فقط دو سال پیش شروع به کار کرده است). اگر لپ تاپ یا دسکتاپی که استفاده می‌کنید هر زمان در حافظه اخیر خریداری شده باشد، به احتمال زیاد از Wi-Fi 5 پشتیبانی می‌کند، که نسبت به Wi-Fi 6 خیلی اختلافی ندارد.

Wi-Fi 6 با مزایایی همراه است. دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند می‌توانند با روترها ارتباط موثرتری برقرار کنند، که می‌تواند منجر به بهبود عملکرد در سراسر شبکه شود. دستگاه‌های Wi-Fi 6 همچنین از اتصالات ایمن‌تری پشتیبانی می‌کنند.

این آداپتور در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس خواهد بود

روتر‌های جدید D-Link

2 usb وای فای 6 توسط D-Link در CES معرفی شد

D-Link همچنین از دو mesh router جدید Wi-Fi 6 خبر داده است که هر دو کمی شبیه دستگاه‌های تصفیه هوا هستند. مدل نهایی بالاتر، AI M32، یک سیستم مش باند دوگانه است که سرعت تا ۳/۲ گیگابیت بر ثانیه را امیدوار می‌کند. در زیر آن، D-Link DIR-LX1870 را معرفی می‌کند که باید سرعت اتصال ترکیبی حدود ۱۸۰۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. AI M32 از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به قیمت ۲۵۰ دلار فروخته می‌شود. DIR-LX1870 بلافاصله با قیمت ۱۳۰ دلار به بازار عرضه می‌شود

تعداد زیادی روتر در این هفته به عنوان بخشی از CES ۲۰۲۱ اعلام شده است. جدیدترین نسخه جدید امسال، مسیریاب‌هایی است که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند، یک ارتقا huge عظیم Wi-Fi که موج‌های موجود را که می‌توانند پخش کنند، چهار برابر می‌کند. تاکنون TP-Link و Netgear روترهای سطح بالایی را با پشتیبانی از فناوری جدید اعلام کرده‌اند.

حال که با USB وای فای 6 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس