اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ

آخرین نسخه واتساپ امکان دسترسی به گزینه چند دستگاه را می‌دهد. در ادامه به اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ می‌پردازیم

35
0
اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ

چند وقت پیش واتساپ قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه را به بتای خود اضافه کرد و اکنون به همه کاربران موجود در آخرین نسخه WhatsApp امکان دسترسی به گزینه چند دستگاه را می‌دهد. ویژگی جدید پشتیبانی از یک حساب WhatsApp را در حداکثر چهار دستگاه شامل رایانه macOS/Windows، پورتال فیس بوک یا دستگاهی که جلسه وب WhatsApp را اجرا می‌کند، ارائه می‌دهد. ولی متأسفانه هنوز نمی‌توانید تلفن ثانویه را به حساب اصلی خود وصل کنید. در ادامه به اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ می‌پردازیم.

اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ

کاربرانی که در آخرین نسخه WhatsApp با ورژن ۲.۲۱.۱۸۰.۱۶ در iOS ثبت نام کرده‌اند، اکنون از بخش دستگاه‌های مرتبط در تنظیمات اپلیکیشن واتساپ، یک اعلان چند دستگاهی دریافت می‌کنند. که به آن‌ها قابلیت اضافه کردن دستگاه‌های دیگر را می‌دهد. نکته مهم استفاده از پشتیبانی چند دستگاه این است که نیازی نیست تلفن خود را آنلاین نگه دارید. افزودن یک دستگاه جدید از طریق اسکن یک کد QR با تلفن شما درست مانند WhatsApp Web اتفاق می‌افتد.

بر اساس گزارش، مدت زمان لازم برای پیوند دادن یک دستگاه جدید بر اساس اندازه سابقه پیام شما متفاوت است. مانند همه نرم افزارهای بتا، WhatsApp هشدار می‌دهد که برخی از ویژگی‌ها ممکن است به درستی کار نمی‌کند یا ممکن است با برخی مشکلات روبرو شوند.

این ویژگی یکی از پر درخواست‌ترین ویژگی‌ها از سمت کاربران بود. برنامه‌های رقیب واتساپ مانند تلگرام مدت‌ها است که از این قابلیت حتی به شکل گستره تری پشتیبانی می‌کنند. حال فیسبوک با گوش دادن به کاربران این قابلیت را به بتای واتساپ اضافه کرده و در آینده‌ای نه چندان دور انتظار می‌رود این قابلیت به نسخه‌های عادی در اندروید نیز اضافه شود. همچنین احتمال دارد در آینده ویژگی‌های درخواستی بیش‌تری مانند اضافه شدن سیو بر پایه‌ی کلود (مانند تلگرام) نیز به اپلیکیشن واتساپ اضافه شود.

حال که با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس