ساخت تم اختصاصی برای وب سایت با Google Sites

ایجاد وب سایت منحصر به فرد با اضافه شدن قایلیت ساخت تم اختصاصی به Google Sites آسان‌تر شده. در ادامه به ساخت تم اختصاصی می‌پردازیم.

38
0
1 ساخت تم اختصاصی برای وب سایت با Google Sites

ایجاد وب سایت منحصر به فرد حال با اضافه شدن قایلیت ساخت تم اختصاصی به Google Sites آسان‌تر شده. در ادامه به ساخت تم اختصاصی برای وب سایت با Google Sites می‌پردازیم.

Google Sites یک ابزار ساختارمند ایجاد ویکی و صفحه وب است که به عنوان بخشی از مجموعه ویرایشگرهای Google Docs رایگان و مبتنی بر وب، توسط Google ارائه شده است. این سرویس همچنین شامل Google Docs ،Google Sheets ،Google Slides ،Google Drawings ،Google Forms و Google Keep است. Google Sites فقط به عنوان یک برنامه وب در دسترس است. این برنامه به کاربران امکان ایجاد و ویرایش آنلاین فایل‌ها را می‌دهد در حالی که با سایر کاربران در زمان واقعی همکاری می‌کند.

ساخت تم اختصاصی برای وب سایت با Google Sites

ساخت تم اختصاصی برای وب سایت با Google Sites

Google Sites علاوه بر این که به شما امکان می‌دهد تم‌های دلخواه خود را بسازید، خدمات میزبانی وب را برای کسانی که به دنبال ایجاد سریع وب سایت با استفاده از ابزارهای غول جستجو هستند، ارائه می‌دهد. همچنین شایان ذکر است که این سرویس از حساب Google Drive شما برای ذخیره تصاویر و فایل‌های سایت شما استفاده می‌کند، بنابراین حتی کاربرانی که دارای حساب Google شخصی هستند می‌توانند حداکثر ۱۵ گیگابایت فایل ذخیره کنند.

در یک پست جدید در وبلاگ Google Workspace، گوگل توضیح داد که کاربران Google Sites می‌توانند تم‌های سفارشی ایجاد کنند که با مارک سازمان مطابقت داشته باشد.

این شرکت همچنین اخیراً ویژگی دیگری را به Google Sites اضافه کرده است که در صورت تغییر صفحه یا حذف تصادفی صفحه‌ای که می‌توانید آن را کنار بگذارید، زیرا اکنون می‌توانید صفحات وب خاصی را از سابقه نسخه بازیابی کنید، در حالی که مجبور به بازگرداندن کل آن نیستید.

Google Sites یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات ساخت وب سایت به صورت drag and drop است. گوگل با آپدیت‌های جدید می‌خواهد با سایت‌های دیگری مانند WIX ،zyro و دیگر سایت‌های سازنده‌ی وب، وارد رقابت بیش‌تری شود.

حال که با ساخت تم اختصاصی با Google Sites آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس