معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

در ادامه به معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox می‌پردازیم تا به آسانی و بدون محدودیت کابل به بازی کردن بپردازید.

190
0
معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

برای بازی کردن با دسته‌ی اکس باکس بدون محدودیت سیم و کابل هنوز هم نیاز به باتری‌های شارژی دارید. مایکروسافت باتری‌های شارژی را به صورت جداگانه به فروش می‌رساند و یکی از بزرگ‌ترین انتقاد‌ها به اکس باکس دسته‌ی باتری خور آن است که با دو باتری AA تغذیه می‌شود و دسته‌های اکس باکس سری اکس و اس از USB تایپ C استفاده می‌کند. ولی نگران نباشید در ادامه به معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox می‌پردازیم تا به آسانی و بدون محدودیت کابل به بازی کردن بپردازید.

همچنین مطلب ۶ ابزار برتر بررسی سلامت باتری لپ‌ تاپ را هم بخوانید .

معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

بیش‌تر این باتری‌ها بر روی دسته‌های Xbox One نیز قابل استفاده هستند.

Xbox Rechargeable Battery

1 معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

مایکروسافت Xbox Series X و Xbox Series S را با لوازم جانبی متعددی روانه بازار کرد. باتری شارژی Xbox نیاز شما برای استفاده از باتری‌های یک بار مصرف AA را از بین می‌برد. باتری شارژی اکس باکس از دوره‌ی اکس باکس وان در دسترس بود و “Play & Charge Kit” نام داشت. همراه با باتری یک کابل USB C نیز وجود دارد تا دیگر نیازی به خرید کابل نداشته باشید. این باتری عمر بالایی دارد و ۳۰ ساعت می‌توانید بدون شارژ کردن با آن بازی کنید. قیمت این کیت تقریبا ۲۵ دلار است.

PowerA Dual Charging Station Xbox

2 معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

PowerA Dual Charging Station Xbox بهترین پایه‌ی شارژی اکس باکس است و به صورت بی‌سیم دسته‌ی شما را شارژ می‌کنید. این پایه دارای دو جا برای شارژ کردن دو دسته به صورت هم زمان است. بر روی این کیت دو باتری قابل شارژ نیز وجود دارد. اگر از دو دسته استفاده می‌کنید، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

هر یک باتری ظرفیتی حدود ۱۱۰۰ میلی آمپر دارد و تقریبا ۲۰ ساعت شارژ نگهداری می‌کند. همچنین نسبت به باتری‌های رسمی اکس باکس قیمت بسیار بهتری را ارائه می‌کند. قیمت این پایه شارژ همراه با دو باتری ۲۲ دلار است.

Smatree Rechargeable Battery Xbox

3 معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

اگر به دنبال باتری‌هایی هستید که مدت زمان بسیار بالایی شارژ نگهداری کنند این گزینه مخصوص شما است. این کیت که شامل ۴ باتری AA (به صورت ۲ به ۲ به یک دیگر وصل هستند) و یک شارژ می‌شود. می‌تواند تا ۴۸ ساعت شارژ نگه دارد! هر باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر قدرت دارد، بزرگ‌ترین مشکل این نوع باتری‌ها دیر شارژ شدن آن‌ها است ولی نسبت به قیمت ۲۰ دلاری آن ها گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود.

راه حل دیگر Xbox Elite Controller Series ۲

4 معرفی بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox

 اگر به دنبال دسته‌ای هستید که دارای باتری شارژی باشد Xbox Elite Controller Series ۲ بهترین گزینه برای شما است. در کنار قبلیت‌هایی مانند شخصی سازی دسته و تغییر آنالوگ‌ها این دسته دارای باتری با ظرفیت ۲۰۴۸ میلی آمپر است که می‌تواند تا ۴۰ ساعت شارژ نگه دارد.همچنین دارای پورت USB C نیز است. البته بزرگ‌ترین مشکل قیمت ۱۸۰ دلاری آن است ولی اگر قصد خرید یک دسته‌ی حرفه‌ای را دارید بهترین گزینه است.

حال که بهترین باتری شارژی برای دسته Xbox را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس