معرفی 5 سایت جایگزین Binance

گرفتن تأییدیه برای یک حساب Binance ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد، در ادامه به معرفی ۵ سایت جایگزین Binance می‌پردازیم.

45
0
معرفی 5 سایت جایگزین Binance

آیا می‌خواهید خیلی سریع به جواب این سوال برسید؟ بهترین جایگزین‌های بایننس، Gemini ،Coinbase و Robinhood هستند. گرفتن تأییدیه برای یک حساب Binance ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد، که این زمان در دنیای کریپتو، زمان زیادی احساس می‌شود. چه به دنبال صرفی مستقر در ایالات متحده باشید یا اینکه به دنبال یک صرافی باشید که سریع‌تر حساب شما را تأیید کند، ما آماده‌ایم که به شما کمک کنیم. در ادامه به معرفی ۵ سایت جایگزین Binance می‌پردازیم.

ارز کریپتوکارنسی چیست؟

01 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

ارزهای کریپتوکارنسی شبیه به ارزهای فیات است که هنگام بازدید از یک کشور دیگر در فرودگاه مشاهده می‌کنید. آنها مقادیر زیادی از ارزهای متعدد را کنار هم قرار می‌دهند و به کاربران این امکان را می‌دهند که با هزینه اندکی آنها را مبادله کنند.

۲ نوع ارز کریپتو وجود دارد: متمرکز و غیر متمرکز.

ارزهای متمرکز مانند Binance ،Coinbase و Gemini خدمات بیش‌تری ارائه می‌دهند اما باید مورد اعتماد قرار بگیرند.

ارزهای غیر متمرکز (DEXs) مبتنی بر بلاکچین است و به همین دلیل غیر متمرکز هستند. محبوب‌ترین DEX بلاکچین اتریوم، Uniswap نام دارد. نقدینگی در Uniswap توسط سایر کاربران که معروف به ارائه دهندگان نقدینگی هستند و هزینه معاملات را به جای یک شرکت منحصر به فرد دریافت می‌کنند، در دسترس قرار می‌گیرد.

ارزهای غیر متمرکز متکی به قراردادهای هوشمند منبع باز است نه بانکداران انسانی، که نقطه اصلی فروش آنها است.

چه چیزی Binance را منحصر به فرد می‌کند؟

02 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

Binance به دلیل تنوع زیاد جفت‌های معاملاتی خود، از جمله آلت کوین که اکثر صرافی‌های دیگر برای سرمایه گذاران خود آن را بسیار سوداگرانه و ریسکی می‌دانند، محبوبیت زیادی دارد.

Binance همچنین با بلاکچین قرارداد هوشمند خود، Binance Smart Chain (BSC)، خود را از رقبا متمایز می‌کند.

در حالی که شبکه اتریوم در حال حاضر دارای بیش از ۵۰۰۰ گره فعال برای ایمن سازی شبکه دارد، Binance Smart Chain تنها توسط ۲۱ اعتبارسنج تأمین می‌شود. این موضوع برای مقیاس بندی عالی است، اما برای امنیت فوق العاده بد است.

علی رغم ایرادات، BSC بیشتر اکوسیستم DeFi را بواسطه اتریوم در اوایل سال ۲۰۲۱ مصرف کرد، زیرا کاربران بیش‌تری با هزینه gas اتریوم قیمت گذاری شدند.

نکته قابل توجه: با افزایش مقیاس اتریوم از طریق راه حل‌های لایه ۲ و زنجیره جانبی، می‌توانید انتظار داشته باشید که ارزش و اعتبار زیادی به اکوسیستم اتریوم بازگردد.

چرا ممکن است Binance برای شما مناسب نباشد؟

03 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

از آنجا که Binance در دسترس مشتریان ایالات متحده قرار ندارد، Binance یک ویژگی محدود برای مشتریان آمریکایی، به نام Binance.US اجرا کرده است. Binance.US دسترسی به آلت کوین‌های بسیار کمتری را فراهم می‌کند و برای ایجاد حساب نیاز به انجام احراز هویت مشتری (KYC) دارد.

شکایت متداول: غیرقابل اعتماد

Binance یک ارز متمرکز است که توسط Changpeng Zhao اداره می‌شود و بیش‌تر به عنوان CZ شناخته می‌شود. Binance برای یافتن یک خانه به مشکل برخورده است و چندین بار اقامتگاه خود را جا به جا کرده است و به محض تلاش برای حضور در عرصه توسط هر دولتی به بیرون رانده می‌شود.

Binance ظرفیت بیش‌تری نسبت به هر ارز کریپتو دیگری در جهان دارد و همچنین در ماه مه ۲۰۲۱ توسط IRS و وزارت دادگستری تحت بررسی قرار گرفته است.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، ارزهای متمرکز مستلزم اعتماد به شرکت است. Binance هنوز نتوانسته اعتماد بسیاری از افراد را جلب کند. معمولاً این دسته از کاربران ارزهای مستقر در ایالات متحده یا ارزهای غیر متمرکز را به جای آن انتخاب می‌کنند.

در ارزهای کریپتوکارنسی باید به دنبال چه چیزی باشید؟

هنگامی که یک ارز متمرکز کریپتوکارنسی را برای فعال و غیرفعال کردن فیات خود در کرپتو انتخاب کردید، شما یکی را می‌خواهید که به آن اعتماد داشته باشید.

به طور کلی، بهترین گزینه این است که یک ارز به خوبی حسابرسی شده و مستقر در ایالات متحده مانند Coinbase ،Gemini یا Robinhood را انتخاب کنید. ارز سهامی عام یک امتیاز اضافی است زیرا آنها به احتمال زیاد اقدامات امنیتی بیشتری را به خاطر سهامداران خود ارائه می‌دهند.

معرفی ۵ سایت جایگزین Binance

این جایگزین‌های خوب را در نظر بگیرید:

۱. Coinbase Pro

1 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

برای یک کاربر کمی با تجربه‌تر که عادت به اسپات تریدینگ (به معاملاتی گفته می‌شود که کالای مورد معامله، در زمان معامله میان خریدار و فروشنده رد و بدل شود) و هزینه‌های کمتر دارد، Coinbase Pro گزینه خوبی است.

Coinbase دو پلتفرم برای سرمایه گذاران خرده فروشی ارائه می‌دهد: Coinbase برای مبتدیان در نظر گرفته شده است و یکی از بهترین تجربه‌های کاربری را در بین برنامه‌های کریپتو در بازار ارائه می‌دهد.

Coinbase Pro از نظر UX کمی محدودتر است، اما جفت‌های تجاری بیش‌تری دارد و هزینه‌های قابل توجهی کمتری نسبت به Coinbase دارد. بهترین مزیت این است که Coinbase Pro کاملاً رایگان است و تنها با یک ورود به سیستم قابل استفاده است.

همچنین Coinbase انتقال دارایی‌های خارج از زنجیره از برنامه Pro به برنامه معمولی را نیز فراهم می‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید از هزینه‌های کم نسخه Pro و UX خوب نسخه معمولی این برنامه استفاده کنید، می‌توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

۲. Gemini

2 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

ارز Gemini در شهر نیویورک مستقر است و توسط Winklevoss Twins ایجاد شده است. Gemini دارای لیست جامعی از آلت کوین‌ها است و دارای تجربه کاربری مناسب تازه واردان است.

Gemini همچنین دارای یک پلتفرم استیکینگ (خرید یک رمز ارز و نگهداری آن در یک کیف پول) است که به کاربران خود اجازه می‌دهد با استیکینگ ارز راکد و بدون استفاده خود درآمد پسیو کسب کنند.

Gemini یک انتخاب عالی برای مبتدیان و حتی کاربران متوسطی ​​است که فقط به دنبال یک راه برای فعال و غیرفعال کردن فیات خود هستند.

۳. Robinhood

3 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

پیشنهادات کریپتو Robinhood هر چیزی به جز سنتی هستند. Robinhood در مجموع ۷ کریپتوکارنسی ارائه می‌دهد و دارایی‌های کاربران خود را کاملاً تحت نظارت خود دارد.

این بدان معناست که هنگامی که کریپتو خود را خریداری می‌کنید، نمی‌توانید آن را برای دیگران ارسال کنید یا در پروتکل‌های DeFi برای کسب درآمد پسیو آن را استیک کنید.

در زمینه اعتبار Robinhood، این شرکت به کاستی‌هایی در ارزهای پشتیبانی شده و قابلیت‌های کیف پول اعتراف کرده و قصد دارد به زودی این مسائل را برطرف کند.

یک دلیل برای استفاده از Robinhood برای کریپتو وجود دارد: ترید کردن بدون هزینه. اگر شما تریدری هستید که به دنبال خرید و فروش کریپتو هستید، Robinhood گزینه مناسبی برا شما است.

۴. Voyager

4 معرفی 5 سایت جایگزین Binance

Voyager مستقر در ایالات متحده است و طیف گسترده‌ای از کریپتوکارنسی‌ها را در برنامه تلفن همراه خود ارائه می‌دهد. همانند Robinhood ،Voyager برای همه سفارشات کریپتو، ۰ دلار پورسانت می‌گیرد و آن را به گزینه‌ای عالی برای تریدرها و آکومولاتورها تبدیل می‌کند.

Voyager همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را خارج از پلتفرم به سایر کیف پول‌های کریپتو و پروتکل‌های DeFi ارسال کنند.

متأسفانه Voyager هنوز یک پلتفرم دسکتاپ ندارد، بنابراین شما به تجارت با تلفن همراه خود محدود می‌شوید، که ممکن است برای برخی اتفاق خوب و مناسبی نباشد.

سایت جایگزین Binance | نتیجه

اگر شما در حال حاضر یکی از کاربران Binance هستید یا به دنبال باز کردن حساب در Binance هستید، دلایل زیادی وجود دارد که به دنبال جایگزین‌های دیگری باشید.

خوشبختانه گزینه‌های بسیار عالی برای جایگزینی Binance وجود دارد و شما همچنان می‌توانید در کنار آنها یک حساب Binance نیز داشته باشید. چه دلیلی وجود دارد که مانع شما شود تا چندین حساب باز کنید و به این ترتیب می‌توانید از امکانات و پیشنهادات منحصر به فرد هر یک استفاده کنید.

اگر تصمیم دارید یک حساب ارزی باز کنید، مطمئن شوید که تحقیقات کاملی در زمینه قوانین و سیاست‌های امنیتی و بیمه‌ای آن ارز انجام داده باشید. همچنین بسیار توصیه می‌شود که یک کیف پول کریپتوکارنسی مانند Ledger Nano X خریداری کنید تا مبالغ زیادی را به صورت خصوصی نگه داری کنید.

حال که با ۵ سایت جایگزین Binance آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس