رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

147
0
رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی؛ حیوانات خانگی زیادی در بازی‌های ویدیویی وجود دارند که به عنوان همراهان وفادار قهرمان داستان ایفای نقش می‌کنند. این حیوانات خانگی از بهترین و وفادارترین‌ها در بازی‌ها به شمار می‌روند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

گاهی اوقات بهترین همراه در یک بازی ویدیویی کسی است که صحبتی نمی‌کند و مهمتر از آن شما را قضاوت نمی‌کند. از این نظر، هیچ همراهی در بازی‌های ویدیویی بهتر از حیوانات یا حیوانات خانگی نیستند. آن‌ها ممکن است آن سطح انسانیتی که همراهان انسانی دارند را نداشته باشند، اما بیشتر اوقات بر همراهان انسانی ترجیح داده می‌شوند زیرا می‌توانند جذاب‌تر باشند.

بازی Stray، یکی از جدیدترین عناوین با حضور یک شخصیت حیوانی است. عنوان جذابی که با تبدیل یک گربه به ستاره اصلی بازی، این موضوع را ارتقاء داد. اما قبل از این عنوان، تعداد زیادی از حیوانات یا حیوانات خانگی در بازی‌های ویدیویی وجود داشته‌اند که چه بسا حتی بیشتر از خود قهرمان اصلی بازی مورد توجه قرار گرفته‌اند. در هر صورت، این حیوانات خانگی علیرغم عاری بودن از قدرت تکلم و حواس انسانی، خود را به عنوان موجودات بامزه ولی توانا تثبیت کرده‌اند.

 

رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

8. Palico – Monster Hunter Series

بازی Monster Hunter Rise ممکن است علاوه بر گربه‌های پالیکو، سگ‌ها را نیز به‌عنوان همکار معرفی کرده باشد، اما گربه‌های پالیکو همچنان به عنوان یک دستیار شکارچی، مطلوب‌تر هستند. این گربه‌های انسان‌نما می‌توانند بازیکنان را un-stun کنند، هیولاها را ردیابی کنند و با پرتاب حباب‌ها یا تجهیزات شفابخش گهگاهی گیمر را زنده نگه دارند.

آن‌ها ممکن است قابل اعتمادترین کمک کنندگان در بازی نباشند (به دلیل تصادفی بودن عملکرد هوش مصنوعی آن‌ها در طول شکار)، اما به سختی می‌توان از دست آن‌ها به خاطر از دست دادن آن موقعیت درمانی به دلیل بامزگی ذاتی آن‌ها عصبانی بود. بنابراین حتی زمانی که آن‌ها آنطور که در نظر گرفته شده عمل نمی‌کنند، باز هم بخشی از شکار هستند. علاوه بر این، آن‌ها تنها دلیل برای این هستند که بازیکنان توسط هیولاها خورده نمی‌شوند. چرا که آن‌ها عملاً بازیکنان را بعد از اینکه یک هیولا آن‌ها را ناک اوت می‌کند، در چرخ دستی مخصوص به روستا می‌رسانند.

 

رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

7. BD-1 – Star Wars Jedi: Fallen Order

خب BD-1 در واقع یک ربات است و نه یک حیوان خانگی، اما بیایید در اینجا تبعیض قائل نشویم. او مانند هر حیوان خانگی، همراه خوبی به شمار می‌رود. چرا که برخلاف حیوانات خانگی ارگانیک در بازی‌های ویدیویی، BD-1 بدش نمی‌آید که توسط نیروی خلاء در فضا بسوزد یا مکیده شود. به علاوه، او می‌تواند جمع و جور باشد. به عنوان همراه دروید کال کسیس، BD-1 نیز نقش مهمی در تلاش‌های مقاومت Rebel Alliance دارد.

او به عنوان یک دروید، بیشتر توانایی‌های معمول دروید را در فیلم‌های جنگ ستارگان دارد. BD-1 می‌تواند درها و آسانسورها را هک کند، می‌تواند دشمنان را از بین ببرد و همچنین به دنبال چیزهای پنهان بگردد. او به اندازه سایر حیوانات خانگی در این فهرست بامزه نیست، اما این به راحتی قابل بخشش است چرا که BD-1 هنوز هم می‌تواند با تمام حرکات احمقانه، خرخرها و بلیپ‌هایی که انجام می‌دهد، جذاب باشد.

 

رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

6. Boah / Aright Girl / My Horse 2 – Red Dead Redemption 2

تنها یک اسب می‌تواند در فهرست برترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدیویی حضور پیدا کند، موضوعی که مسلماً این انتخاب را دشوار می‌کند. روچ در The Witcher 3 یا Epona در The Legend of Zelda شایسته‌ی توجه هستند، اما جایزه به “Boah” یا “Alright Girl” تعلق می‌گیرد (تلفظ طبق ته لهجه جنوبی آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2).

زیرا اسب آرتور هر آن چیزی است که بازیکنان می‌خواهند باشد. حتی می‌توان آن‌ها را هر چیزی نامید (اما معمولاً برای کسانی که تنبل هستند My Horse 2 کفایت می‌کند). فقط این‌که آرتور ترجیح می‌دهد بدون توجه به نام آن‌ها را “بوآ” صدا کند. در هر صورت، اسب در Red Dead Redemption 2 یک حیوان و در واقع همیار دوست داشتنی است. چرا که بازیکنان می‌توانند پیوند خود را با آن‌ها افزایش دهند. آن‌ها همچنین ممکن است برای همیشه بمیرند و بازیکنان در حالی که گریه کنان به اردوگاه می‌روند زین اسب مرده خود را حمل خواهند کرد.

 

رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

5. Dogmeat – Fallout 3

البته، برای اینکه از گربه‌ها عقب نمانند، سگ ها نیز در فهرست گنجانده شده‌اند. و وقتی صحبت از سگ‌های خانگی در بازی می‌شود، Dogmeat از Fallout 3 یکی از بهترین‌ها است. چرا که لبخند و وفاداری یک سگ یک فرصت طلایی است برای زمانی که دنیا به پایان رسیده و همه چیز ویران است.

البته Dogmeat فقط برای همراهی یا نوازش شدن نیست. او همچنین می‌تواند مبارزه کند. در واقع، او یکی از همراهان موثر در Fallout 3 و حتی در بازی‌های بعدی است. پیشینه Dogmeat نیز غم انگیز است. او صاحب خود را به دست مهاجمان از دست داد و بنابراین چیزی مشترک با بازیکنان دارد. وقتی Supermutantها و ghoulها را تا حد مرگ قلع و قمع می‌کند، Dogmeat هم‌زمان می‌تواند مقداری مهمات و تجهیزات برای بازیکنان بیاورد. رتبه پنجم فهرست رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی به داگ میت می‌رسد.

 

رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی

4. ‘Dog’ – Half-Life 2

«سگ» رباتی از Half-Life 2 دقیقاً یک سگ اهلی یا خانگی نیست، بلکه یک ربات غول پیکر است که با الگوهای رفتاری سگ برنامه ریزی شده است. البته که در دنیای بازی‌های ویدیویی همه چیز منطقی است. داگ توسط دکتر ایلای خلق شده است تا از دخترش الیکس محافظت کند و او را همراهی کند. چرا که خود دکتر یک دانشمند پرمشغله است. به جرأت می‌توان گفت که داگ در بیش‌تر موارد به هدف خود عمل کرده است.

انجام وظیفه برنامه ریزی شده برای او واقعاً سخت نیست زیرا او یکی از سرسخت‌ترین ربات‌های دنیای بازی است و حتی می‌تواند تانک های واکر بیگانه به نام Striders را نیز از بین ببرد. جالب اینکه او فقط به Alyx وفادار نیست، Dog این وفاداری را به دوستان Alyx نیز تعمیم می‌دهد.

 

تریکو

3. Trico – The Last Guardian

رتبه سوم در فهرست رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی به تریکو می‌رسد. به نظر می‌رسد که جانوران هیبریدی غول پیکر حیوانات خانگی شگفت انگیزی نیز خواهند بود. گواه ما بازی شگفت‌انگیز The Last Guardian است. داستان بازی به عنوان یک فلاش بک توسط پیرمردی روایت می‌شود که به یاد می‌آورد چگونه زمانی با غیرمحتمل‌ترین موجودی که می‌توان تصور کرد، پیوندی ناگسستنی برقرار کرد.

البته که این پیرمرد به تریکو اشاره دارد. حیوانی که ترکیبی از بسیاری از حیوانات دیگر است. اما اندازه خیلی بزرگی دارد. اگرچه گاهی اوقات، لجبازی تریکو می‌تواند باعث ایجاد وقفه در ماجراجویی شود، اما این موضوع به هیچوجه از جذابیت این جانور کم نمی‌کند.

 

عقاب

2. Ikaros – Assassin’s Creed: Odyssey

ایکاروس از Assassin’s Creed: Odyssey به عنوان یک عقاب، مزیت خوبی نسبت به سایر حیوانات خانگی دارد. او می‌تواند پرواز کند که همین موضوع او را بسیار سریع تر و پر تحرک‌تر از سایرین می‌کند. اما این تنها بخشی از آن چیزی است که جایگزینی Ikaros را دشوار می‌کند. چرا که او در اصل یک مکانیک درون بازی است.

ایکاروس به عنوان نوعی پهپاد برای الکسیوس و کاساندرا عمل می‌کند. به نحوی، او می‌تواند چشمان خود را به هر یک از آن نیمه خداها پیوند دهد و به آن‌ها یک دید واقعی از یک منطقه بدهد. Ikaros همچنین می‌تواند دشمنان و منابع را برای آن‌ها به صورت قابل مشاهده در نقشه‌ی کوچک بازی علامت گذاری کند. البته کاربردهای فراوان دیگری نیز دارد. ما تنها به چند مورد اشاره کردیم.

 

پوکمون

1. Pikachu – Pokemon Yellow

و البته محبوب‌ترین جونده تاریخ بازی‌های ویدیویی (در کنار میکی) شایسته حضور در این فهرست است. Pikachu، به طور خاص همان که در Pokemon Yellow حضور داشت، یک مورد خاص است. این همان عنوان پوکمون است که از انیمه اقتباس شده است. از این رو، Pikachu در بازی Pokemon عملاً شخصیتی مشابه با این انیمیشن دارد.

او یک پوکمون سرسخت و تا حدودی مستقل است که نمی‌خواهد به بازی پوکبال برود و ترجیح می‌دهد توسط مربی‌اش حمل شود. بنابراین از همان ابتدا واضح است که این پیکاچو یک حیوان خانگی ایده آل است. فراتر از آن، او همچنین از تکامل امتناع می‌ورزد تا ظاهر شایان ستایش و دوست داشتنی خود را همان‌گونه که هست حفظ کند.

نظر شما در خصوص رتبه‌بندی بهترین حیوانات خانگی در بازی‌های ویدئویی چیست؟ جای کدام حیوان خانگی در این فهرست خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس