اولین شاسی بلند الکتریکی آکورا یکی از بهترین جلوپنجره‌ های الکتریکی را خواهد داشت !

40
0
اولین شاسی بلند الکتریکی آکورا

آکورا اولین خودروی الکتریکی خود را روز پنجشنبه معرفی کرد و این در حالی است که جلو پنجره این خودرو، به تنهایی ارزش توجه را دارد. کانسپت Acura Precision که اولین نمایش عمومی خود را در 18 آگوست در هفته خودروی مونتری انجام داد، یکی از زیباترین و درخشان ‌ترین جلو پنجره ‌های LED را دارد که تا به حال در خودروهای الکتریکی دیده شده است. اولین شاسی بلند الکتریکی آکورا یک جلو پنجره ای زیبا را دارد.

به نظر می رسد قسمت جلویی این خودرو دارای زبان طراحی اینتگرا و MDX است، از جمله شکل الماس پنج وجهی و چراغ های جلوی زاویه ای آن گواهی بر این موضوع می باشند. چراغ ‌های LED تعبیه‌ شده در قسمت جلویی این خودرو به گونه ای طراحی شده اند تا شاهد یکی از برجسته ترین جلو پنجره های ساخته شده تا به امروز باشیم.

با این حال، موضوعی که باید در نظر گرفته شود این است که ممکن است این کانسپت در نسخه تولید واقعی اولین خودروی برقی آکورا که بر پایه معماری الکتریکی اولتیوم جنرال موتورز است، استفاده نشود. این خودروی الکتریکی، در پی مشارکت بین خودروساز مستقر در دیترویت و شرکت مادر آکورا یعنی هوندا، طراحی و ساخته شده است.

Acura Precision همراه با هوندا پرولوگ، در کارخانه جنرال موتورز اسپرینگ هیل در تنسی، جایی که در حال حاضر کادیلاک لیریک در آن ساخته می‌شود، تولید خواهد شد. طبق قرارداد عقد شده با جنرال موتورز، آکورا در حال طراحی نمای بیرونی و داخلی است، در حالی که پلتفرم خودرو توسط جنرال موتورز برای پشتیبانی از مشخصات هوندا و آکورا مهندسی و ساخته خواهد شد.

آکورا هم دقیقاً مانند هوندا، سال 2040 را به عنوان سالی که خودروها کاملاً الکتریکی خواهند شد، هدف قرار داده است. شرکت مادر این خودروساز ژاپنی، هدف خود را در سال 2024 فروش 60000 خودروی شاسی بلند پرولوگ در ایالات متحده، 70000 دستگاه در سال 2025 و 300000 دستگاه در سال 2026 تعیین کرده است. همچنین به طور گسترده تر، این شرکت اعلام کرده که می خواهد تا سال 2030، 40 درصد از فروش خود را به خودروهای باتری الکتریکی و سلول سوختی اختصاص دهد که این رقم تا سال 2035 به 80 درصد و 100تا سال 2040 به درصد خواهد رسید.

هنوز مشخص نیست که آیا نام Precision قرار است بر روی پلاک خودرو قرار بگیرد یا خیر، اما، هوندا اخیراً یک علامت تجاری برای ADX ثبت کرده است که در بالای قسمت جلویی خودرو، خیره کننده نیز به نظر می رسد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس