بازیگران All of Us Are Dead: لیست کامل بازیگران از جمله بازیگرهای Squid Game

157
0
سریال جدید All of Us Are Dead

پس از موفقیت Squid game ساخته ی نتفلیکس در سال گذشته، جای تعجب نیست که جدیدترین سریال مهیج نتفلیکس که با بودجه ی بسیار بالا در کره جنوبی ساخته شده است، به صدر جدول نتفلیکس در سراسر جهان صعود کند. نام این سریال جدید All of Us Are Dead است.

به نظر می‌رسد که All of Us Are Dead با Squid Game شباهت ‌های زیادی دارد و حتی یک بازیگر نقش اصلی مشترک دارند.

بر اساس WebToon ( کمیک دیجیتال کره جنوبی) سریال جدید All of Us Are Dead داستان دسته ‌ای از دانش ‌آموزان دبیرستانی را دنبال می‌کند که پس از انجام یک آزمایش علمی به طرز وحشتناکی در یک آخرالزمان زامبی وارد میشوند.

مقاله آیا فصل دوم All of Us Are Dead در نتفلیکس وجود خواهد داشت؟ را هم بخوانید.

All of Us are Dead دارای گروه بسیار بزرگی از بازیگران است که اکثر آنها به قول معروف سیاهه لشگر هستند. کارگردان لی جائه کیو در هنگام انتخاب بازیگر ها به دنبال بازیگران ناشناخته‌ بود. به این امید که عدم آشنایی باعث شود که سریال زامبی برای تماشاگران در خانه احساس واقعی ‌تری داشته باشد.

او اخیرا در مصاحبه ‌ای توضیح داد: «فکر می‌کردم حضور بازیگرانی که در نقش های دیگر فوق ‌العاده بودند، اما هنوز برای عموم ناشناخته بودند، به سریال می‌افزاید.

«اگر نمایش را تماشا کنید، معتقدم که بیشتر و بیشتر عاشق شخصیت ‌ها و بازیگران این سریال خواهید شد.”

کارگردان افزود: “این گواهی بر جذابیتی است که هر شخصیت دارد.”

و در مصاحبه اخیر با تتلر، توضیح داد که به دنبال بازیگرانی بوده که ویژگی‌ هایی شبیه شخصیت‌ هایشان در فیلم داشته باشد.

او گفت: “به نظر من بسیار مهم است که بازیگران باید به شخصیت‌ هایی که می‌خواهیم به تصویر بکشیم نزدیک باشند.”

“من واقعاً بازیگرانی را انتخاب کردم که شبیه کاراکتر هایشان در زندگی واقعی هستند، به خصوص اگر آنها به شیوه خاص خود احساساتی بشوند که به نظر من یک امتیاز مثبت نیز بود.”

بازیگران سریال جدید All of Us Are Dead: لیست کامل شخصیت ‌های این سریال نتفلیکس

یون چان یونگ، نقش لی چئونگ سان را بازی می‌کند

یون چان یونگ، نقش لی چئونگ سان را بازی می‌کند
یون چان یونگ، نقش لی چئونگ سان را بازی می‌کند

آدرس پیج اینستاگرام: yooncy1@.

لی چئونگ سان کیست؟ چئونگ سان دانش آموز دبیرستان هیوسان است که مخفیانه عاشق نام اون جو است.

یون چان یونگ در چه سریال دیگری بازی کرده است؟ یون چان یونگ بازیگر کره جنوبی با تجربیات فراوان است که پیش از این در سریال های تلویزیونی مانند (هیچکس نمی داند، یویسا یوهان) حضور داشته است.

لی یومی نقش نا یئون را بازی می کند

لی یومی نقش نا یئون را بازی می کند
لی یومی نقش نا یئون را بازی می کند

آدرس پیج اینستاگرام:  @leeyoum262.

نا یئون کیست؟ نا یئون یک دانش آموز ثروتمند است که از شایعه پراکنی و قضاوت در مورد دانش آموزان لذت می برد. با این حال، نگرش طبقاتی او در هنگام حمله زامبی ها بقای او را تهدید می کند. به گفته لی یو می، بینندگان او را به عنوان یک شرور خواهند دید.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی قبل از تاریخ انتشار All of Us Are Dead گفت: “من واقعا نمی توانم صبر کنم تا شخصیتم نا یئون را به شما نشان دهم. می دانم که بسیاری از شما ممکن است از شخصیت او متنفر باشید و از من به خاطر ساخت همچین شخصیت منفوری متنفّر بشوید.”

او در چه سریال دیگری بوده است؟ لی یو می برای مخاطبان غربی بیشتر به خاطر بازی در سریال Squid Game شناخته می شود، جایی که او در نقش جی یونگ (بازیکن 240)، زن جوانی که فداکاری بزرگی برای کانگ سای بایوک از کره شمالی کرد.

او همچنین در دیگر آثار موفق کره جنوبی از جمله دریای زرد (2010)، جوان مهم است (2020) و My Holo Love (۲۰۲۰) ظاهر شده است.

یو این سو در نقش یون گوی نام بازی می کند

یو این سو در نقش یون گوی نام بازی می کند
یو این سو در نقش یون گوی نام بازی می کند

آدرس پیج اینستاگرام @k.a_insoo

یون گوی نام کیست؟ گوی نام قلدر بدنام مدرسه است که به همکلاسی هایش فکر نمی کند و اهمیتی نمیدهد.

یو این سو در چه سریال دیگری بازی کرده است؟ این بازیگر کره ای در تعدادی از سریال های تلویزیونی موفق در کره جنوبی بازی کرده است. این سریال ها عبارتند از Stranger 2 2020 و At a Distance سال 2019، Love Alarm و 2021’s Spring is Green است.

پارک جی هو در نقش نام اون جو بازی می‌کند

پارک جی هو در نقش نام اون جو بازی می‌کند
پارک جی هو در نقش نام اون جو بازی می‌کند

آدرس پیج اینستاگرام: @03_hu.

نام اون جو کیست؟ نام اون جو همسایه و دوست دوران کودکی چئونگ سان است، اما بر خلاف چئونگ سان به او علاقه ای ندارد. پدرش یک آتش نشان است و او مهارت هایی را که به او آموخته است در طول شیوع زامبی ها به کار می گیرد.

او در مصاحبه ای گفت: “فکر می‌کنم در واقع خیلی شبیه شخصیت خودم هستم، زیرا هر دو به نوعی دست و پا چلفتی هستیم، بسیار خوش ‌بین هستیم و دوست داریم با دوستانمان معاشرت کنیم.”

پارک جی هو در چه سریال دیگری بازی کرده است؟ پارک جی هو یک بازیگر 18 ساله اهل کره جنوبی است که اولین بازی خود را در سال 2016 انجام داد. او شاید بیشتر برای بازی در فیلم House of Hummingbird در سال 2018 شناخته شده است. او جوان ترین بازیگر فیلم All of Us Are Dead است.

چو یی هیون در نقش چوی نام-را بازی می کند

چو یی هیون در نقش چوی نام-را بازی می کند
چو یی هیون در نقش چوی نام-را بازی می کند

آدرس پیج اینستاگرام: yihyun_1208@.

چوی نام-را کیست؟ چوی نام-را یکی از دانش آموزانی است که در دبیرستان هیوسان در شیوع ویروس زامبی به دام افتاده است. او رئیس کلاس و دانش آموز برتر است.

در ابتدا از تعامل با همسالان خود اجتناب می کند اما وقتی فاجعه رخ می دهد، به خدمه اونجو می پیوندد و در نهایت به یک انسان اجتماعی تبدیل میشود.

“من فکر می کنم نام شخصیت بسیار جذابی دارد زیرا در تمام بحران ها آماده می ماند در حالی که همه در وحشت هستند. او بسیار فهمیده است و این همان چیزی است که نظر من را واقعاً جلب کرد. شخصیت من بعداً در سریال متفاوت می شود.”

چو یی هیون در چه سریال دیگری بازی کرده است؟ چو یی هیون اولین حضور خود را در سریال Sweet Revenge در سال 2017 انجام داد. از آن زمان، ستاره 22 ساله کره جنوبی در برخی از بزرگ ترین درام های K در جهان ظاهر شده است، از My Country: The New Age در سال 2019 و Hospital List 2020 تا Inspector Koo در سال 2021. او جایزه بهترین بازیگر زوج را در جوایز درام KBS به ارمغان آورد.

پارک سولومون در نقش لی سو هیوک بازی می کند

پارک سولومون در نقش لی سو هیوک بازی می کند
پارک سولومون در نقش لی سو هیوک بازی می کند

لی سو هیوک کیست؟ لی سو هیوک دانش آموزی ورزشکار و نترس است که سعی می کند موج زامبی ها را هنگامی که به دبیرستان هیوسان در حومه شهر می آیند دفع کند. او همچنین در دبیرستان کمی دلسوز است.

پارک سولومون در چه سریال دیگری بوده است؟ Solomon در سال 2014 در سریال Bride of the Century به شهرت رسید. او از آن زمان تاکنون در تعدادی از درام های محبوب کره جنوبی ظاهر شده است، مانند Doctors در سال 2016، Lookout و Sweet Revenge در سال 2017.

بازیگران نقش مکمل در سریال جدید All of Us Are Dead

بازیگران دیگر فیلم All of Us Are Dead توسط لی یون سام (پارک می جین)، ها سونگ-ری (جانگ ها-ری)، کیم بو یون (سو هیو ریونگ)، آن سونگ-کیون (سئو هیو ریونگ)، جین هو یون (جانگ مین جائه)، آن جی هو (کیم چئول سو)، شین جائه هوی (چانگ هون) و کیم جین یانگ (کیم جی مین) تکمیل شده است.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس