بازی Saints Row 1 به یک Remaster نیاز دارد

98
0
بازی Saints Row 1 به یک Remaster نیاز دارد

16 سال از عرضه اولین بازی Saints Row می‌گذرد و به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده است که یک ریمستر مناسب از بازی اصلی انجام شود. بازی Saints Row 1 به یک Remaster نیاز دارد. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

محبوبیت مجموعه بازی‌های ویدیویی با سابقه می‌تواند افزایش یابد یا سقوط کند، به طوری که برخی از فرنچایزها هر چه بیشتر ادامه دهند، ارزش خود را از دست می‌دهند. برخی با هر نسخه به تدریج بهتر می‌شوند و موفق می‌شوند ویژگی‌های جدید و ترفندهای گیم پلی را اضافه کنند در حالی که همچنان به آنچه که این سری را عالی می‌کند وفادار می‌مانند. در موارد معدودی، فرنچایزها برای برانگیختن مجدد علاقه‌مندی طرفداران، به شماره‌های اصلی نگاه می‌کنند، و این می‌تواند کاری باشد که Saints Row در کنار راه‌اندازی آخرین نسخه خود انجام می‌دهد.

جدیدترین بازی Saints Row به عنوان یک راه‌اندازی مجدد برای این فرنچایز عمل کرد، با تمرکز بر شخصیت‌های جدید و یک شهر خیالی جدید، زیرا بازیکنان در تلاش هستند تا امپراتوری جنایتکاران خود را بسازند و باندهای رقیب را با فضاسازی مشابه با بازی‌های قبلی کنترل کنند. با این حال، آخرین عنوانی که توسط Volition توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است، کاملاً با هیاهوها مطابقت نداشت و از زمان عرضه در اوایل این ماه، نظرات متفاوتی از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرد. با اینکه برخی ممکن است آن را به عنوان یک گام رو به عقب بدانند، بازسازی نسخه اصلی Saints Row می‌تواند تازه‌سازی مورد نیاز فرنچایز باشد.

بازی Saints Row 1 به یک Remaster نیاز دارد

ریمستر کردن بازی نخست

شباهت‌های زیادی بین سری Grand Theft Auto و Saints Row وجود دارد، البته که دومی از بسیاری جهات به‌عنوان تقلیدکننده‌ای از دیگر فرانچایز محبوب جنایی محور عمل می‌کند. Saints Row با به نمایش گذاشتن فرهنگ باندبازی همراه با شوخ طبعی و کنایه‌های شیطنت آمیز در بازی‌های مشابه، دیدگاه جدیدی را در مورد این ژانر ارائه کرد که در سال‌های بعد از آن تقلید شده است. برخی استدلال می‌کنند که بازی به سختی یک عنوان اورجینال به شمار می‌آمد و جنبه‌های بسیاری را از بازی‌هایی مانند Grand Theft Auto به عاریت گرفته بود، اما Saints Row برخی از آن‌ها را نیز بهبود بخشید تا احتمالاً تجربه‌ای منسجم، سرگرم‌کننده و اعتیادآور از گیم‌پلی ایجاد کند.

بازی Saints Row در زمان انتشار با استقبال مثبتی روبرو شد، اما این بدان معنا نیست که آن استقبال لزوماً امروز هم ادامه خواهد داشت. گرافیک آن (در حالی که در سال 2006 مورد ستایش قرار گرفت) در سال 2022 بسیار قدیمی به نظر می‌رسد، و بسیاری از ویژگی‌های آن در مقایسه با بازی‌های مدرن‌تر، ضعیف به نظر می‌رسند. یک ریمستر می‌تواند همان چیزی را که بازی اول معرفی کرده بود، بازسازی کند، اما برخی بهبودهای لازم را در فرمول فرنچایز ایجاد کند و آن را برای مخاطبان جدید به‌روزرسانی کند. و از آنجایی که بازی اول یک بازی انحصاری ایکس باکس است و فقط برای Xbox 360 عرضه شده است، طیف گسترده‌ای از گیمرها ممکن است هرگز فرصتی برای بازی کردن آن نداشته باشند.

سینت رو

وضعیت فرانچایز

بازی Saints Row و Saints Row 2 پایگاه طرفداران خود را پیدا کردند و Saints Row: The Third به شتاب گرفتن پیشرفت و محبوبیت فرنچایز کمک کرد. قسمت سوم واقعاً پیشرفت کرد و اکشن با اکتان بالا و دوز مضحک بیشتری را به ترکیب اضافه کرد که به خوبی با فرمول فرنچایز کار می‌کرد. Saints Row 4 نیز به عنوان یک افزودنی شایسته به این سری در نظر گرفته شد، اما با گسترش یافتن بازی‌ها به فراتر از جنگ خیابانی استاندارد ورودی‌های قبلی، همه چیز اندکی شروع به گسست کرد. نسخه مستقل Saints Row: Gat out of Hell نیز نقدهای متفاوتی دریافت کرد و سری Saints Row پس از آن با فاصله زیادی که ایجاد شد شروع به از دست دادن طرفداران کرد.

طرفداران هنگام اعلام راه اندازی مجدد هیجان زده بودند، اما انتشار اخیر آن با مشکلات فنی و اشکالات تکنیکی مختل شده است. برخی از بازیکنان همچنین احساس کردند که در حالی که بازی دارای پتانسیل است، جدیدترین Saints Row به اندازه کافی نمی‌تواند عناصر خود را به هم پیوند دهد تا یک تجربه بازی لذت بخش را ایجاد کند. با وصله‌ها و سایر پیشرفت‌های در راه، Saints Row ممکن است گیمرها را به سمت خود بازگرداند، اما راه دیگری برای یادآوری بازیکنان که چقدر این سری می‌تواند عالی باشد، انتشار یک ریمستر از اولین عنوانی است که همه چیز را آغاز کرد.

بازی Saints Row در حال حاضر برای Xbox 360 در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ موافقید که بازی Saints Row 1 به یک Remaster نیاز دارد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس