رویداد هالووین فورتنایت (Fortnite) در حال بازگشت است

رویداد هالووین فورتنایت، که Fortnitemares نام دارد، در حال بازگشت است. اما نسخه امسال با یک پیچ و تاب سرگرم کننده همراه است.

79
0
رویداد هالووین فورتنایت (Fortnite) در حال بازگشت است

رویداد هالووین فورتنایت، که Fortnitemares نام دارد، در حال بازگشت است. اما نسخه امسال با یک پیچ و تاب سرگرم کننده همراه است: آریانا گرانده، مجری Fortnite، اکنون به طور رسمی بخشی از داستان بازی است، با یک خط جستجو که او را به “بزرگ‌ترین شکارچی هیولا کهکشان” تبدیل می‌کند.

رویداد هالووین فورتنایت (Fortnite) در حال بازگشت است

3 رویداد هالووین فورتنایت (Fortnite) در حال بازگشت است

رویداد هالووین فورتنایت از امروز تا دوم نوامبر ادامه دارد و مطابق با موضوع این فصل بر مکعب‌های همیشه حاضر که اکنون بر جزیره Fortnite تسلط دارند متمرکز شده است. این رویداد داستانی “خشم ملکه مکعب” نام دارد و توسعه دهنده Epic آن را اینگونه توصیف می‌کند:

از زمان شروع Fortnitemares (و حتی قبل از آن)، مکعب‌ها در حال حرکت هستند. حرکت آنها به مرکز جزیره فقط بسیار عجیل است. هدف از این ساختار مرموز چیست؟ شما با مکعب‌ها برخورد کرده‌اید و با هیولاهای مکعبی مبارزه کرده‌اید، اما نیروی جدیدی به صفوف آنها پیوسته است: Caretaker‌ها قوی‌ترین جنگجویان ملکه مکعب هستند.

همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود خشم ملکه مکعب باعث ایجاد یک سلاح جانبی جدید داس کناری شوم و همچنین اقلامی مانند جارو جادوگران و موشک انداز کدو تنبلی شده است. از داس و این وسایل استفاده کنید تا بتوانید در جنگ پیروز شوید.

این رویداد همچنین شامل بازگشت حالت Horde Rush و جستجوهای جدید از چندین شخصیت خواهد بود. در اینجاست که گراند وارد می‌شود: نسخه جدیدی از او، به نام “Spacefarer Ariana Grande”، یک خط جستجو در مورد شکار هیولا معرفی می‌کند. طبق معمول، تکمیل ماموریت‌ها قفل برخی از کالاهای رایگان مانند گلایدر و کلنگ را باز می‌کند. آنها را در زیر ببینید:

2 رویداد هالووین فورتنایت (Fortnite) در حال بازگشت است 1 رویداد هالووین فورتنایت (Fortnite) در حال بازگشت است

در حالی که رویداد اصلی در حال حاضر شروع می‌شود، Epic با رویداد هالووین فورتنایت وارد روح هالووین شده است، با افزودن موارد جدیدی به بازی، Rick Grimes از The Walking Dead گرفته تا هیولا Frankenstein تا اسکلت طراحی شده توسط هنرمند خیابانی Kaws.

حال که با رویداد هالووین فورتنایت آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس