برررسی کامل جدیدترین ویژگی های watchOS 9 در  WWDC 2022

91
0
جدیدترین ویژگی های watchOS 9

در این مقاله قصد داریم پیش نمایشی از آنچه برای کاربران اپل واچ در راه است بیاوریم. اپل به طور رسمی از نرم افزار اپل واچ با watchOS 9 رونمایی کرد. اگرچه جهشی چشمگیر به جلو نیست، اما تعدادی بهبود را برای این دستگاه ارائه داده است. در اینجا برخی از جدیدترین ویژگی های watchOS 9 آورده شده است.

جدیدترین ویژگی های watchOS 9

Watch Facesهای جدید و اصلاح شده

جدیدترین ویژگی های watchOS 9
جدیدترین ویژگی های watchOS 9

Watch Faces ها همیشه یک راه محبوب برای سفارشی کردن اپل واچ هستند. بنابراین جای تعجب نیست که اپل از سه چهره کاملا جدید رونمایی و یک گزینه زیبا را اصلاح کرد.

ساعت محبوب Astronomy ظاهر جدیدی پیدا می‌کند تا از نمایشگر بزرگ‌تر اپل واچ برای نمایش پوشش ابری در سراسر جهان استفاده کند  و به سه چهره جدید در watchOS 9 می پیوندد. با Metropolitan، می توانید Digital Crown را بچرخانید و تغییر سبک را مشاهده کنید. همانطور که احتمالاً می توانید از نام آن متوجه شوید، Lunar دارای زمان سنجی براساس تغییرات ماه است. می توانیم بگوییمPlaytime  یک همکاری سرگرم کننده با هنرمند Joi Fulton است.

همچنین چهره عالی پرتره ها نیز بهتر می شود زیرا اکنون می توانید تأثیر عمق را روی عکس های گربه ها، سگ ها و مناظر ببینید.

یک برنامه تمرینی بهتر

جدیدترین ویژگی های watchOS 9
جدیدترین ویژگی های watchOS 9

اکثر کاربران اپل واچ احتمالا اپلیکیشن Workout را می شناسند و با watchOS 9 ویژگی های بیشتری دریافت می کنند.

هنگام ورزش، می‌توانید اطلاعات بیشتری از جمله اطلاعات کلیه فعالیت ها، ضربان قلب و موارد دیگر را ببینید. فقط Digital Crown را بچرخانید. ضربان قلب به طور خودکار با استفاده از داده های سلامتی شما محاسبه می شود. همچنین می توانید آنها را به صورت دستی ایجاد کنید. صحبت از سفارشی سازی شد، می توانید فواصل کاری و بازیابی برای خود ایجاد نمایید.

 

همچنین می‌توانید ببینید که آیا برای رسیدن به هدف در سرعت مناسب هستید یا خیر. دوندگان همچنین می توانند معیارهای جدیدی مانند طول گام، زمان تماس با زمین و نوسان عمودی را مشاهده کنند. 

یک Medications App جدید

جدیدترین ویژگی های watchOS 9
جدیدترین ویژگی های watchOS 9

با کار کردن در کنار برنامه سلامت iPhone، برنامهMedications  به شما امکان می دهد داروها، ویتامین ها و مکمل های مصرفی خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید یک برنامه سفارشی برای داروها ایجاد کنید و حتی روی تنظیم یادآوری بگذارید تا هرگز حتی یک دوز را هم فراموش نکنید. در ایالات متحده، کاربران می توانند ببینند که وضعیت این دارو تداخل یا مورد دیگری با سایر داروها دارد یا خیر.

اطلاعات بیشتر در Sleep App

جدیدترین ویژگی های watchOS 9
جدیدترین ویژگی های watchOS 9

استفاده از اپل واچ در هنگام خواب می‌تواند به هر کسی کمک کند تا با برنامه Sleep روال خواب خود را بهتر کند و همچنین watchOS 9 خواب را مرحله بندی می کند. به لطف شتاب‌سنج و داده‌های ضربان قلب، برنامه زمانی را نشان می‌دهد که درکدام مرحله هستید ،  REM، Core یا  Deep Slee. اپلیکیشن Health همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که چگونه معیارهایی مانند ضربان قلب و تعداد تنفس در طول خواب شبانه تغییر می‌کنند. 

تاریخچه AFib 

جدیدترین ویژگی های watchOS 9
جدیدترین ویژگی های watchOS 9

AFib  (فیبریلاسیون دهلیزی) یک بیماری جدی است که در صورت عدم درمان می تواند منجر به سکته شود. اپل واچ از برنامه ECG و اعلان‌های ریتم نامنظم برای کمک به اطلاع کاربران از مشکلات احتمالی استفاده می‌کند.

با watchOS 9، هر کسی که به این بیماری مبتلا شده باشد، می تواند از ویژگی AFib History استفاده کند. همچنین تخمینی از تعداد دفعات نشان داده شده ریتم قلب در AFib را نشان می دهد. همچنین یک اعلان برای نشان دادن فرکانس ارائه می دهد. می توانید اطلاعات دقیق را در برنامه Health در آیفون مشاهده کنید و حتی تاریخچه دقیق AFib را دانلود و به اشتراک بگذارید. همه اینها به کاربر کمک می کند تا وضعیت را بهتر مدیریت کند.

WatchOS 9 به طور رسمی پاییز امسال وارد بازار می شود

پاییز امسال می‌توانید watchOS 9 را رسما دانلود کنید. این یک دوره آزمایش بتای توسعه دهندگان است و عمومی خواهد بود. این نرم افزار برای اپل واچ سری 4 به بعد در دسترس خواهد بود.

بهبود تجربه کلی watchOS

اپل واچ همچنان به بلوغ خود ادامه می دهد و این بهترین کاری است که اپل انجام می دهد زیرا استفاده از این دستگاه را آسان تر می کند. watchOS 9 مطمئنا با ویژگی‌های جدید و سایر پیشرفت‌ها باعث لبخند رضایت در کاربران اپل واچ خواهد شد.

منبع : makeuseof

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس