بررسی بازی جدید Total War: Pharaoh

91
0
بازی جدید Total War: Pharaoh

سگا شب گذشته بازی جدید Total War: Pharaoh را معرفی کرد که جدیدترین محصول از مجموعه استراتژی قدیمی ساخته استودیو Creative Assembly است. این بازی در اکتبر ۲۰۲۳ از طریق استیم و اپیک گیمز به صورت دیجیتالی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی جدید Total War: Pharaoh

Total War: Pharaoh که در طول رویدادهای دوره پادشاهی جدید مصر می‌گذرد، به بازیکنان اجازه می‌دهد سرنوشت سه فرهنگ (مصری، کنعانی، هیتی) را تعیین کنند که برای بقا می‌جنگند. تریلر آن را در یوتیوب ببینید.

سگا گفت:

مصر باستان را در دوران پر جنب و جوش و پر فراز و نشیب فروپاشی عصر برنز تجربه کنید و در نبردهای پویا و بلادرنگ و مدیریت امپراتوری نوبتی مهارت پیدا کنید تا از دشمنان خود بالاتر رفته و آخرین فرعون بزرگ مصر شوید.

هشت جناح قابل بازی در بازی پایه گنجانده خواهد شد و نوید یک ویژگی کاملا جدید سفارشی‌سازی کمپین را می‌دهد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تجربه خود را با «موقعیت‌های شروع تصادفی برای همه گروه‌ها، تنظیمات دقیق منابع، توانایی تغییر بلایای طبیعی و موارد دیگر» تنظیم کنند.

Total War: Pharaoh همچنین از حالت کوآپ دو نفره و رودررو (head-to-head) پشتیبانی می‌کند و قابلیت کراس پلی برای کاربران استیم و اپیک فعال است. سه نسخه از بازی در زمان عرضه در دسترس خواهد بود و قیمت پایه ۶۰ دلار است.

نسخه دیلاکس که شامل بسته الحاقی Faction Pack 1 و یک موسیقی متن دیجیتال است، ۷۲.۸۷ دلار قیمت دارد. نسخه Dynasty که شامل بسته الحاقی Faction Pack 1، 2 & 3، بسته الحاقی Campaign Pack و یک موسیقی متن دیجیتال است، ۹۱.۴۶ دلار دارد.

بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، می‌توانند در آخر هفته‌ی دسترسی زودهنگام شرکت کنند و بسته‌های تزئینی Avatar of the Gods و Heart of the Shardana را دریافت کنند.

نسخه فیزیکی بازی شامل کد دانلود استیم، بسته‌های لوازم تزئینی و پوستر دو طرفه، پس از عرضه دیجیتالی در اواخر سال میلادی جاری در خرده‌فروشی‌های منتخب در اروپا منتشر خواهد شد.

این بازی پس از لانچ پی‌سی روی مک و لینوکس نیز منتشر خواهد شد. به گفته سگا، فرنچایز Total War که از سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرد تاکنون بیش از ۴۲.۵ میلیون نسخه فروخته است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس