کاهش قیمت نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch ) در اروپا

نینتندو در ماه آینده، قیمت مدل اصلی سویچ را در سراسر اروپا کاهش می‌دهد. در ادامه به کاهش قیمت نینتندو سوییچ و دلایل آن می‌پردازیم.

96
0

نینتندو پیش از عرضه نسخه OLED در ماه آینده، قیمت مدل اصلی نینتندو سویچ خود را در سراسر اروپا کاهش می‌دهد. این اتفاق همچنین می‌تواند بخاطر انتقاد‌های زیادی که به قیمت Switch Oled و سوییچ عادی شد باشد ولی نینتندو سابقه‌ی خوبی در گوش دادن به انتقاد‌ها ندارد. در ادامه به کاهش قیمت نینتندو سوییچ و دلایل آن می‌پردازیم.

کاهش قیمت نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) در اروپا

01 کاهش قیمت نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch ) در اروپا

نینتندو سوییچ در حال حاضر ۲۹۹/۹۹ یورو در اروپا قیمت دارد که ۳۰ یورو نسبت به قیمت قبلی ۳۲۹/۹۹ یورو کمتر است. در انگلستان، نینتندو مدل پایه را به ۲۵۹/۹۹ پوند تغییر داده است که نسبت به قیمت قبلی ۲۷۹/۹۹ پوند ۲۰ پوند کاهش یافته است. قیمت جدید را می‌توانید در فروشگاه خود نینتندو پیدا کنید و Eurogamer اشاره می‌کند که هنوز خرده فروشان مانند آمازون این قیمت منعکس نشده است. با توجه به تغییرات کم قیمت، احتمالاً کم شدن قیمت مربوط به تغییرات ارزی است اما این اتفاق درست ۱ ماه قبل از عرضه OLED Switch کمی مشکوک است.

سخنگوی نینتندو می‌گوید: “پس از بررسی عوامل مختلف، از جمله نرخ ارز در اروپا و عرضه‌ی Nintendo Switch OLED Model، زمان مناسبی برای تغییر قیمت تجاری نینتندو سوییچ در اروپا بود.”

مدل OLED در اروپا ۳۶۴/۹۹ یورو و در انگلستان ۳۰۹/۹۹ پوند قیمت خواهد داشت. این کاهش قیمت کوچک تفاوت قیمت کمی بین مدل‌های OLED و اصلی ایجاد می‌کند، در حالی که نسخه OLED بیش‌تر در مورد تغییرات صفحه نمایش است و نه ارتقاء سخت افزاری قابل توجه در جاهای دیگر.

Switch OLED نینتندو در ۸ اکتبر به فروش می‌رسد و در اولین نگاه ما به دستگاه متوجه شدیم که این یک ارتقاء کوچک است که تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. صفحه بزرگ‌تر، درخشان‌تر و بهبود بلندگوها در کنار یک درگاه برای کابل لن روی داک، اصلی‌ترین تغیرات نسخه‌ی جدید سوییچ است.

شایعات دیگری نیز وجود دارد، بعضی از افراد فکر می‌کنند که نسخه‌ی بعدی این کنسول دوست داشتی با اسم سوییچ پرو یا سوییچ ۲ برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. البته این شایعه مدت زیادی است که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، متاسفانه اخبار زیادی از سوییچ بعدی در دسترس نیست.

حال که کاهش قیمت نینتندو سوییچ را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس