افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد | برنامه‌های سگا به مناسبت 30 ساله شدن سونیک

طبق اعلام رسمی همکاری استودیوی مایکروسافت و خالق سری بازی‌های ماینکرافت یعنی Mojang با Sega، افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد.

297
1
افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد

سونیک و دوستانش امسال ۳۰ ساله می‌شوند! سگا امسال با معرفی تعداد زیادی پروژه برای این کارکتر دوست داشتنی و یکی از نماد‌های صنعت بازی‌های ویدئویی تولدش را جشن می‌گیرد و با اعلام اضافه شدن سونیک و قابل بازی بودن آن در بازی Minecraft همه را شگفت زده کرد. دیروز طبق اعلام رسمی همکاری استودیوی زیر مجموعه‌ی مایکروسافت و خالق سری بازی‌های ماینکرافت یعنی Mojang با Sega، افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این افزونه‌ی جذاب را بررسی کنیم.

مطالب زیر را هم بخوانید:

ممنوعیت nft در Minecraft

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت ( Minecraft )

افزونه سونیک برای ماینکرافت

1 افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد

در افزونه‌ی جدید سونیک برای Minecraft تقریبا تمامی کاراکتر‌های سونیک از جمله: Knuckles ،Super Sonic ،Amy ،Tails ،Shadow the Hedgehog و… قابل بازی هستند. همچنین این DLC تنها چند پوسته (اسکین) نیست. در این بازی شما می‌توانید با دوستانتان مسابقه بدهید همچنین Mojang قول مراحل حماسی و جذابی را برای این بازی داده است. پس این افزونه با اسکین پک‌های نینتندو و Halo و دیگر بازی‌هایی که قبلا به ماینکرافت اضافه شده بودن نباید اشتباه گرفته شود.

با محتوای جدید Marketplace ماینکرافت شما می‌توانید از مراحل قدیمی سونیک مانند: Green Hills Zone و Chemical Plant Zone دیدن کنید. همچنین یک سرور به مدت دو هفته مینی گیم‌هایی با تم جهان سونیک را برگزار خواهد کرد.

۳۰ ساله شدن Sonic the Hedgehog و برنامه‌های Sega برای این کارکتر دوست داشتنی

2 افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد

Sonic the Hedgehog این هفته ۳۰ ساله می‌شود و سگا با انواع پروژه‌های جدید بازی از جمله Sonic Colors remaster، مجموعه‌ای از بازی‌های رترو و قدیمی سونیک که شامل Sonic 3 و Knuckles می‌شود، یک بازی جدید Sonic به صورت 3D که سال آینده منتشر خواهد شود، سریال انیمیشنی در دست ساخت با کاراکتر سونیک توسط Netflix، لگو‌های سونیک و همچنین افزونه سونیک برای ماینکرافت، سالگرد یکی از مشهور‌ترین کاراکتر‌ها و نماد‌های صنعت گیم را جشن می‌گیرد. هیچگاه در تاریخ این سری بازی به اندازه‌ی حال فعال نبوده است.

افزونه‌ی سونیک از امروز (۲۳ ژوئن، ۲۰۲۱) با قیمت ۱۳۴۰ ماینکوین (Minecoin) که تقریبا بین ۷ تا ۱۰ دلار قیمت دارد در Marketplace ماینکرافت دسترس است.

حال که با افزونه سونیک برای ماینکرافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “افزونه سونیک برای ماینکرافت معرفی شد | برنامه‌های سگا به مناسبت 30 ساله شدن سونیک

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس